1

Onderwerp: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Beste bezoeker en leden,

Zoals jullie weten zijn Triathlonweb.nl en Triathlonforum.nl  enige tijd geleden een samenwerking aangegaan.

Nu Triathlonweb.nl is vernieuwd en  gewijzigd in Triathlon226.nl heeft ook Triathlonforum.nl een wijziging in de 'look'.

Het uiterlijk is de enige wijziging voor het forum. De overige functionaliteiten blijven vooralsnog ongewijzigd. Er wordt gewerkt aan een aantal uitbreidingen maar het zal nog even duren voordat deze doorgevoerd worden.

Uiteraard hoop ik dat het nieuwe uiterlijk een beetje bevalt.... wink

2

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

he wijnand,

Toen ik net op de site kwam was die nog in de oude stijl, alleen het plaatje bovenin was veranderd in de 226 variant (was hiervoor geloof ik een zwemmer). Vervolgens reageerde ik en toen werd de gehele site pas "226".

Dacht dat t wellicht interessant was voor je...

Verder lijkt t me een frisse uitstraling!

3

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Juhroen schreef:

he wijnand,

Toen ik net op de site kwam was die nog in de oude stijl, alleen het plaatje bovenin was veranderd in de 226 variant (was hiervoor geloof ik een zwemmer). Vervolgens reageerde ik en toen werd de gehele site pas "226".

Dacht dat t wellicht interessant was voor je...

Verder lijkt t me een frisse uitstraling!

Dan ga ik ook maar eens reageren

4 Laatst bewerkt door Rogier (11-06-11 11:49:36)

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Rogier schreef:
Juhroen schreef:

he wijnand,

Toen ik net op de site kwam was die nog in de oude stijl, alleen het plaatje bovenin was veranderd in de 226 variant (was hiervoor geloof ik een zwemmer). Vervolgens reageerde ik en toen werd de gehele site pas "226".

Dacht dat t wellicht interessant was voor je...

Verder lijkt t me een frisse uitstraling!

Dan ga ik ook maar eens reageren

OK
Voor de mensen die nog steeds de oude stijl hebben, waarschijnlijk zit deze nog opgeslagen op de lokale computer.
Om de nieuwe stijl te hebben heb ik gebruik gemaakt van een truc
Druk de ALT in en ververst terwijl de ALT ingedrukt wordt de pagina (Rond draaiend pijltje)

Als eht goed is wordt de site dan ververst

B.t.w. Ik had het alleen bij Chrome. IE deed het gelijk goed.

@Wijnand: Ziet er top uit,
Opbouwend: alleen vind ik wit als achtergrond niet de mooiste kleur, mogelijk iets als #ffffcc
Aangezien se CSS hebt geupdate, is een update van Punbb niet meer aan de orde?

5

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Ik vond dat plaatje van die zwemmer een veel leukere achtergrond, die wolkenlucht kan net zo goed passen bij een website van vogelliefhebbers.

6

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Rogier schreef:
Rogier schreef:
Juhroen schreef:

he wijnand,

Toen ik net op de site kwam was die nog in de oude stijl, alleen het plaatje bovenin was veranderd in de 226 variant (was hiervoor geloof ik een zwemmer). Vervolgens reageerde ik en toen werd de gehele site pas "226".

Dacht dat t wellicht interessant was voor je...

Verder lijkt t me een frisse uitstraling!

Dan ga ik ook maar eens reageren

OK
Voor de mensen die nog steeds de oude stijl hebben, waarschijnlijk zit deze nog opgeslagen op de lokale computer.
Om de nieuwe stijl te hebben heb ik gebruik gemaakt van een truc
Druk de ALT in en ververst terwijl de ALT ingedrukt wordt de pagina (Rond draaiend pijltje)

Als eht goed is wordt de site dan ververst

B.t.w. Ik had het alleen bij Chrome. IE deed het gelijk goed.

@Wijnand: Ziet er top uit,
Opbouwend: alleen vind ik wit als achtergrond niet de mooiste kleur, mogelijk iets als #ffffcc
Aangezien se CSS hebt geupdate, is een update van Punbb niet meer aan de orde?

Hoi Rogier,

Dank voor de opbouwende opmerking. Ik heb de stijl van Triathlon226 overgenomen zodat iedereen kan zien dat we samenwerken. Ik zal binnenkort contact opnemen met de Hans Geerts om te kijken wat alle op en aanmerkingen zijn. Wellicht dat er dan nog iets verandert.

Goed dat je gelijk even uitleg hebt gegeven over het feit dat er lokaal nog bestanden kunnen staan die ervoor zorgen dat de oude opmaak naar voren komt. Even refreshen zou voldoende moeten zijn.....

Wat betreft de verder update: ik ben daarmee bezig. Helaas heb ik door prive omstandigheden erg weinig tijd (gehad). Ik ben voornemens om de komende dagen de nieuwe versie (er is een update die de oude problemen zou hebben verholpen) in een testomgeving te installeren. Zodra dat zover is zal ik weer wat mensen vragen om te testen.

7

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Jack33 schreef:

Ik vond dat plaatje van die zwemmer een veel leukere achtergrond, die wolkenlucht kan net zo goed passen bij een website van vogelliefhebbers.

Of van een begrafenisondernemer ;-P

CTRL + F5 voor Internet Explorer. Dan worden de locale bestanden ook vervangen (CSS, scripts, etc.)

8

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Mooie en passende bannerfoto!

9

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Peetje schreef:

Mooie en passende bannerfoto!

Dank je! Heb de banner vanmorgen even gewijzigd.....de opmerking van Roland Amersfoort gaf de doorslag om de oude direct te vervangen! wink Nu maar hopen dat de jongens van Triathlon226 niet boos zijn.... wink

10

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Stukken beter!

11

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Ik snap alleen de naamskeuze niet. Alsof een triathlon over 226 km het enige is dat telt.

12

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

thijs schreef:

Ik snap alleen de naamskeuze niet. Alsof een triathlon over 226 km het enige is dat telt.

Hier een kleine uitleg Thijs: http://www.triathlon226.nl/over-triathl … age_id=168

13

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Link ongeldig?? Had ik niet verwacht van de AdManitou.

14

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Roland_Amersfoort schreef:

Link ongeldig?? Had ik niet verwacht van de AdManitou.

Als je em kopieert en in je browser plakt doet ie het wel....mag jij deze digibeet uitleggen hoe dat dan weer kan!.. wink

15

Re: Forum met opmaak Triathlon226.nl!

Wijnand schreef:
Roland_Amersfoort schreef:

Link ongeldig?? Had ik niet verwacht van de AdManitou.

Als je em kopieert en in je browser plakt doet ie het wel....mag jij deze digibeet uitleggen hoe dat dan weer kan!.. wink

probeer eens:  http://www.triathlon226.nl/over-triathl … age_id=168