1 Laatst bewerkt door petitmas (19-06-11 19:00:06)

Onderwerp: Alpe d'HuZes 2012

Hoi

Sinds gisteren definitief de knoop doorgehakt : volgend jaar doe ik mee met Alpe d'HuZes.
Ik ga voor 5x op de fiets en de laatste wil ik hardlopend doen.

Ik heb een klein beetje jullie hulp nodig................als je een facebook account hebt.
Ik heb een facebook pagina gemaakt en probeer zoveel mogelijk volgers te krijgen
In een later stadium wil ik van alle volgers een vrijwillige bijdrage vragen. Hoe meer volgers, hoe lager de bijdrage.

Willen jullie me helpen met veel volgers te verzamelen?

Zet dan dit op je prikbord en klik zelf ook op "vind ik leuk"

Ik steun Arthur in zijn poging 6x ALpe d"'Huez te beklimmen op 7 juni 2012. Jij ook?
Klik dan op de "vind ik leuk" button van zijn pagina.

https://www.facebook.com/#!/pages/No-wa … 5069160726

Dat is alles. Ik hoop dat jullie mee willen werken. Volgers of niet, ik ga er sowieso voor en die € 2500 krijg ik ook wel bij elkaar. Die ziekte moet de wereld uit.

Dank
Arthur

2

Re: Alpe d'HuZes 2012

Ik ben al aan het orienteren bij mijn werkgever, toevallig reeds de grootste wielersponsor in NL (je kent vast wel de oranje pakjes)... kijken of ik een heel team kan opzetten voor volgend jaar.

Hoe meer hoe beter, dus veel succes met je actie. (Als ik facebook had zou ik je linken, maar dat snap ik niet)

Groet,
Roland

3

Re: Alpe d'HuZes 2012

@Roland........en als ik "alleen" blijf als deelnemer bestaat er dan een mogelijkheid dat ik mee kan doen in het team?
Beetje exposure voor de "gedachte en ideeën" in Frankrijk :-)

A+

4

Re: Alpe d'HuZes 2012

Mag ik mij ook aanmelden als teamgenoot? smile

5

Re: Alpe d'HuZes 2012

Daar ga ik een nachtje goed over slapen. Een geheel team neerzetten bij een werkgever heeft wel wat voordelen qua sponsoring en organisatie, maar ik vond Arthur's idee wel geweldig!

6

Re: Alpe d'HuZes 2012

Ik heb dit jaar meegedaan aan Alpe D'HuZes. Als individueel deelnemer. Ben 6 keer omhoog gefietst.

Mijn advies:
Wacht even met het genereren van aandacht en het werven van sponsoren totdat je er zeker van bent dat je mee kan en mag doen. Door de enorme aandacht was de inschrijving afgelopen jaar binnen een halve dag vol. Dit voor teams en individuele deelnemers.

Ik stond ook op de wachtlijst en door uitbreiding van het aantal deelnemers kon ik meedoen. Ben benieuwd of volgend jaar en nog meer deelnemers worden toegelaten. Volgens mij is het maximum nu wel bereikt. Het was lekker druk op "de berg".

Ik wil volgend jaar ook weer meedoen. Dan wel in een team. Er zijn al een aantal mensen die zich hiervoor hebben gemeld, dus dat moet wel lukken.

Het geldinzamelen is mij tegen gevallen. Veel mensen (en bedrijven) reageren enthousiast, maar vervolgens blijft het stil.

Succes alvast!

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

7

Re: Alpe d'HuZes 2012

Mijn geld is voor 90% geen probleem. We hebben hier in Frankrijk een heeeeeel groot muziekfestival waarvan de vroegere organisator (zeg maar de man van het 1e uur) dit jaar aan kanker is overleden.

Ik ga op een avond naar een voorstelling met bijna 3000 toeschouwers, vraag 2 minuten spreektijd omvervolgens iedereen om 1 euro te vragen. moet geen probleem zijn.

Inschrijven : meteen de 1e seconde op internet zitten en enter, enter, enter, enter, enter, enter intoetsen :-)
Maar vanwege de drukte hoop ik dus ook in een team mee te kunnen doen.

Maar eh.....1 ding snap ik niet..................dit artikel is al 224 bekeken en mijn teller op facebook staat op 34 !!!!!
Waar blijven die fans ?????? Overigens heeft Akky wel een punt, maar als gezegd, ik denk dat ik tijdens het festival het geld rond krijg, tenzij ze mij geen spreektijd gunnen omdat zoiets in Frankrijk "not done" is, maar dat moet ik nog ff uitzoeken. Lijkt mee geen groot probleem, zeker met het verhaal van de organisator erbij.

Wordt vervolgd

A+