1

Onderwerp: Welke fiets meenemen op vakantie in Frankrijk.

Binnenkort ga ik op vakantie in Frankrijk(Leucate).
Ik kan helaas maar 1 fiets meenemen(wielrenner of mountainbike)is er iemand die een suggestie heeft welke fiets ik het beste kan meenemen?
Ik heb op het internet al gezocht naar mtb routes of fiets routes maar kon in omgeving van leucate niets vinden .
Heeft iemand een idee?

twitter.com/eugene_gouma

2

Re: Welke fiets meenemen op vakantie in Frankrijk.

Ik zou de racefiets meenemen. Maar blijf uit de buurt van Skoda's en prikkeldraad...

3

Re: Welke fiets meenemen op vakantie in Frankrijk.

Dorter schreef:

Ik zou de racefiets meenemen. Maar blijf uit de buurt van Skoda's en prikkeldraad...

Wordt dan wel een beetje moeilijk om in Frankrijk te komen ik rijd namelijk een Skoda...........laat ik het prikkeldraad wel thuis.

twitter.com/eugene_gouma

4

Re: Welke fiets meenemen op vakantie in Frankrijk.

Ik heb spijt van het niet mee kunnen nemen van uberhuapt een fiets. Als ik er een mee zou nemen, was het de racefiets.

5

Re: Welke fiets meenemen op vakantie in Frankrijk.

met de MTB kan je altijd uit de voeten natuurlijk...

6

Re: Welke fiets meenemen op vakantie in Frankrijk.

Hoi Ice-man

Jammer dat je mijn bericht niet hebt gelezen, dan had je geweten dat het er perfect voor triatleten is :-)
Ik doe in september mee aan de Franse kampioenschappen halve triathlon voor teams in Narbonne en dat is bij Leucate om de hoek. Dus niet moeilijk kiezen welke fiets mee te nemen :-)

Hoop dat je (ondertussen) een mooie vakantie hebt

Salut de France
et A+

7

Re: Welke fiets meenemen op vakantie in Frankrijk.

petitmas schreef:

Hoi Ice-man

Jammer dat je mijn bericht niet hebt gelezen, dan had je geweten dat het er perfect voor triatleten is :-)
Ik doe in september mee aan de Franse kampioenschappen halve triathlon voor teams in Narbonne en dat is bij Leucate om de hoek. Dus niet moeilijk kiezen welke fiets mee te nemen :-)

Hoop dat je (ondertussen) een mooie vakantie hebt

Salut de France
et A+

Hallo Petitmas ,

Ik ben gelukkig nog niet weg ,ik ga volgende week voor 4 weken =D maar ik ga ervan uit jou verhaal lezende dat het de wielrenner moet worden en natuurlijk mijn wetsuit.(ik vond vorig jaar de zee erg koud)=D
Als je nog tips hebt hou ik me aanbevolen .

twitter.com/eugene_gouma