1 Laatst bewerkt door Juhroen (02-08-11 10:01:18)

Onderwerp: Leiderdorp 07/08/11

Ik weet dat er nog meer mensen mee gaan doen in Leiderdorp komende zondag.

Ik doe zelf mee op de Middenafstand (2,5-80-20), voorspelling van mn tijden:

Zwemmen: 45min
T1: 3min
Fietsen: 2u30
T2: 2min
Lopen: 1u40

Kom je precies op 5 uur, en das mooi, want dat wordt mn streeftijd;)

Nu nog hopen op beetje lekker weer!

Oja, voor mn herkenbaarheid, ik heb startnummer 24

2

Re: Leiderdorp 07/08/11

Ikke doen mee, mijn allereerste MD.

Qua tijden ga ik vandaag/morgen een strijdplan opstellen. Maar de bedoeling is snel zwemmen, goed eten met 'rustig' fietstempo en na 10km hardlopen eens de belans opmaken om te kijken of het sneller kan.

Finishen met een nette eindspurt is mijn doel.

3

Re: Leiderdorp 07/08/11

Ik doe ook mee, maar dan als vrijwilliger (uitgang PF naar fietsparcours). Dit jaar toch ook weer gelukt om aan een wedstrijdorganisatie bij te dragen, ipv alleen deelnemen.

Succes aan allen die deelnemen!

4

Re: Leiderdorp 07/08/11

goed van je unix! mooie doelstelling!

mocht ik er aan denken, dan zal ik naar je zwaaien:)

5

Re: Leiderdorp 07/08/11

Hallo allemaal,

Ik doe mee met de Olympische afstand.
Voor mij de eerste keer deze afstand.
Ik verwacht er 2.30 uur over te doen.

30-33 min zwemmen
1:12-1:15 uur fietsen
42-44 minuten lopen.

zoiets..

gr. Sander

6

Re: Leiderdorp 07/08/11

Bij het zwemmen wil ik snel starten, kijken of ik in top10 kan komen. adhv tijden van vorig jaar wil ik wel een poging wagen. Fietsen laag in zone3 of minimaal 30km/u. Lopen rustig beginnen hoog zone 3, laatste 10 naar zone 4 en kijken wat er nog in zit. Het doel is om sprintend de finish over te gaan.

2,5km zwemmen, sub 38min
T1, 4min
75km fietsen, 2½uur
T2, 2min
lopen, 1u50

Kom ik op 5.04 als eindtijd, klinkt nog wat eng snel. Uitlopen is het doel.

Eens kijken waar Juhroen mij komt inhalen smile Ik heb startnummer 73.
Witte Giant met opzetstuur, zwarte trisuit.

Succes allemaal!

7

Re: Leiderdorp 07/08/11

Dat vind ik een mooie uitdaging peter!
Als ik dat nu zo inschat is dat ergens tijdens het lopen. Zou mooi zijn als dat richting het einde is, dan kunnen we elkaar nog ff opstuwen naar een mooie tijd:) Zeker als jij sprintend wil gaan finishen!

8

Re: Leiderdorp 07/08/11

Juhroen schreef:

Zou mooi zijn als dat richting het einde is, dan kunnen we elkaar nog ff opstuwen naar een mooie tijd:)

Goed plan, geef je even een seintje voordat je me vlak voor de finish inhaalt wink ?

Nog meer atleten met ~5u doelstelling, kunnen we er een massasprint van maken...

9

Re: Leiderdorp 07/08/11

Succes peepz!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

10

Re: Leiderdorp 07/08/11

Ook ik doe mee, alleen dan aan de sprint afstand. Heb niet echt super kunnen trainen afgelopen weken, maar ik ga kijken hoever ik kom.

Toch een soort van voorspelling:
750 zwemmen : 15 a 16 min
20 fietsen: 45 min
5 km lopen: 25 min

Maar het doel is eigenlijk vooral om de wedstrijd te volbrengen en weer even een goede sportprikkel te hebben.

Mijn startnummer is 413

Tot zondag!!

11

Re: Leiderdorp 07/08/11

doe al bijna 2 maanden nix meer maar ga toch maar een triathlonnetje doen. Op advies van mijn longarts mag ik niet meer zo kort en intensief dus ga maar voor de OD
zie jullie daar!

12

Re: Leiderdorp 07/08/11

keurig gedaan peter! precies volgens verwachting!
Ik had het erg zwaar vandaag, is 5u23 geworden. het ging ook mij om finishen, en dat is iig gelukt! maar die wind...

13 Laatst bewerkt door pivdberg (08-08-11 12:59:57)

Re: Leiderdorp 07/08/11

Thxs Jeroen, die wind was indd lastig, laatste stukje wind tegen ging bij mij met 22-23km/u.

Het zwemmen ging heerlijk, lekker doorgezwommen en gezellig kunnen zwaaien naar mn supporters. 36½ en 8e plek.
fietsen 'lekker rustig' en toch gewoon 30.3km/u
lopen ging heel constant t/m 16km, daarna tempo iets gezakt maar wel constant kunnen houden.

5u04nogwat. Echt heel tevreden mee.


Werd met fiesten nog wel bijgehaald door een jeroen met startnr in de 20, dacht dat jij dat was.

14

Re: Leiderdorp 07/08/11

De wind was iid behoorlijk lastig, waar ik de eerste 10 km op de fiets nog wel een gemiddelde had van 30+, werd dat in de tweede helft behoorlijk naar beneden gehaald.

Ik had mijn tijden iets te positief voorgespeld:

Zwemmen: Geen gemeten tijd
Fietsen: geen aparte tijd, was wel na 1:08:30 weer van de fiets
lopen: 29:13 min

totaal: 1u37:43

Mijn doel was zonder blessures te finishen en dat is gelukt. Ondanks de wind voor mijn gevoel lekker bezig geweest.
Was ook de eerste wedstrijd met mijn nieuwe fiets en nieuwe wetsuit en die hebben de test beide glansrijk doorstaan en mogen de komende jaren mee naar wedstrijden.. smile

15

Re: Leiderdorp 07/08/11

Ik leer hier ook elke keer nieuwe woorden :

voorgespeld :-)

Ik vind hem goed.

16

Re: Leiderdorp 07/08/11

ik heb de OD afstand gedaan en in 2:34 geeindigd.
De wind was inderdaad vrij fors. Daardoor ging het lopen wel ietsje minder dan ik gehoopt had maar goed.
Ik vind het een mooie afstand en dito parcours in Leiderdorp.

Op: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=CE3F9F70690A1707 staat een enorme lading foto's!

groet,
Sander

17

Re: Leiderdorp 07/08/11

Op www.simonstouten.nl staan er ook nog een boel!