26

Re: Halve triathlon Almere

.....je hebt gelijk.....ik had niet ver genoeg gekeken.
Was de info van de hele aan het checken, maar daar staat hier en daar ook nog 2011 i.p.v. 2012.

27

Re: Halve triathlon Almere

Ja, dat viel mij ook op. Dat was vorig jaar ook al zo.
Niet erg professioneel voor zo'n groot evenement...

28

Re: Halve triathlon Almere

Ik kwam op www.inschrijven.nl toevallig informatie tegen over de Almere Holland Triathlon. Ik denk dat dit de informatie is die jullie zoeken. Hier kun je je ook inschrijven.

Voorinschrijving t/m 5-8-2012 Almere Holland Triathlon:
Long Distance Classic: Inschrijfgeld €200,00
Half Distance : Inschrijfgeld €100,00

Dit is inclusief gepersonifieerd startnummer, atletenbuffet, én (uitsluitend voor atleten die de finishlijn passeren) een dry-fit finishershirt en luxe medaille.

Na-inschrijving van 6-8-2012 t/m 26-8-2012
Long Distance Classic: Inschrijfgeld €260,00
Half Distance : Inschrijfgeld €130,00

Dit is inclusief atletenbuffet, én (uitsluitend voor atleten die de finishlijn passeren) een dry-fit finishershirt en luxe medaille.

Bij inschrijven na 5-8-2012 kan je naam niet meer op het startnummer gedrukt worden en het finishershirt wordt uitsluitend in maat L geleverd.

Daglicentie:
Long Distance: €35,00 rechtstreeks te betalen bij de NTB op de registratiedag.
Half Distance : €25,00 rechtstreeks te betalen bij de NTB op de registratiedag.

Tijdregistratiechip €5,00. Dit is een koopchip en hoeft niet ingeleverd te worden na de wedstrijd. Deze chip kan na afloop voor andere evenementen in Nederland gebruikt worden (dus niet in het buitenland).

Definitieve sluiting van de inschrijving maandag 27 augustus 2012 om 10.00 uur.

29

Re: Halve triathlon Almere

die site van Almere is voor te wenen als je je wil registreren voor de halve triathlon als belg.

sad

30

Re: Halve triathlon Almere

el corredor schreef:

die site van Almere is voor te wenen als je je wil registreren voor de halve triathlon als belg.

sad

Niet alleen voor Belgen, absolute onduidelijke pagina. Is de inschrijving van de halve nog niet gestart of is het vol? Ik kan namelijk alleen kiezen voor de long distance.

31

Re: Halve triathlon Almere

Ik neem aan dat die nog niet open is, want ik heb eigenlijk ook helemaal nog nergens informatie gezien m.b.t. de halve. Behalve dan hetgeen Anton Theo en Superhans schrijven

32

Re: Halve triathlon Almere

Ik heb de organisatie een mail gestuurd met de vraag om info.
Als ik wat terug heb zal ik het hier posten.

33

Re: Halve triathlon Almere

Volgens mij kun je je via de website www.inschrijven.nl wel inschrijven voor de halve. Ik heb het niet geprobeerd, want ik denk dat het bij mij voorlopig kwart triathlons blijven

34

Re: Halve triathlon Almere

Anton Theo schreef:

Volgens mij kun je je via de website www.inschrijven.nl wel inschrijven voor de halve. Ik heb het niet geprobeerd, want ik denk dat het bij mij voorlopig kwart triathlons blijven

dat lukt niet  roll

35

Re: Halve triathlon Almere

Anton Theo schreef:

Volgens mij kun je je via de website www.inschrijven.nl wel inschrijven voor de halve. Ik heb het niet geprobeerd, want ik denk dat het bij mij voorlopig kwart triathlons blijven

Dat kan wel gewoon.

36

Re: Halve triathlon Almere

denniss schreef:
Anton Theo schreef:

Volgens mij kun je je via de website www.inschrijven.nl wel inschrijven voor de halve. Ik heb het niet geprobeerd, want ik denk dat het bij mij voorlopig kwart triathlons blijven

Dat kan wel gewoon.

Nou niet gewoon hoor ... de site ligt er nu sowieso uit, en tot vandaag kon het in ieder geval niet. Misschien hebben ze 'm zojuist open gegooid smile

37

Re: Halve triathlon Almere

ik zie dat je je voor de halve nu ook kan inschrijven!
https://www.inschrijven.nl/

Dat ga ik dus binnenkort ff doen!

38

Re: Halve triathlon Almere

Ingeschreven voor de 1/2.
Kan er nu al zenuwachtig voor worden (met nog 8 maanden te gaan  roll)

39

Re: Halve triathlon Almere

hmmm...als ik inschrijven.nl volg krijg ik allen de optie voor de LD...niet voor the 1/2....
wat doe ik verkeerd?

P

Cervelo P2 2011, Ultegra 6700, Zipp 404f en 808r (firecrest carbon clinchers)
blog: www.tripaolo.com
twitter: www.twitter.com/tripaolo
QR CODE: http://kimtag.com/PAOLO

40

Re: Halve triathlon Almere

misschien ff F5 indrukken? bij mij doet ie t in Explorer wel.

41

Re: Halve triathlon Almere

Maar wat vinden jullie van het inschrijfgeld voor de 1/2 van 100,00 euro. De andere 1/2 in Nederland zijn een stuk goedkoper.
Oke je krijgt bij Almere een atletenbuffet maar om daar nou zoveel extra voor te betalen.

Wat bied Almere extra boven Stein, Nieuwkoop en Didam.

42

Re: Halve triathlon Almere

Ik kan niet vergelijken wat andere 1/2 triatlon in NL bieden, dit wordt nl. mijn 1e halve triatlon.
Wat ik wel kan vergelijken is het inschrijfgeld vergeleken met de landen om ons heen.
Dan is het minimaal 50% goedkoper.

43

Re: Halve triathlon Almere

Arnoutdv schreef:

Ik kan niet vergelijken wat andere 1/2 triatlon in NL bieden, dit wordt nl. mijn 1e halve triatlon.
Wat ik wel kan vergelijken is het inschrijfgeld vergeleken met de landen om ons heen.
Dan is het minimaal 50% goedkoper.

Met buitenland zou ik het sowieso niet vergelijken, daar wordt het allemaal toch wel een stukje professioneler opgezet. Enige wat ik kan bedenken is dat deze een 'echte' halve is (dus 1,9/90/21,1)

44

Re: Halve triathlon Almere

monkeloor schreef:
Arnoutdv schreef:

Ik kan niet vergelijken wat andere 1/2 triatlon in NL bieden, dit wordt nl. mijn 1e halve triatlon.
Wat ik wel kan vergelijken is het inschrijfgeld vergeleken met de landen om ons heen.
Dan is het minimaal 50% goedkoper.

Met buitenland zou ik het sowieso niet vergelijken, daar wordt het allemaal toch wel een stukje professioneler opgezet. Enige wat ik kan bedenken is dat deze een 'echte' halve is (dus 1,9/90/21,1)

Als de service op de halve in Almere het niveau heeft van de hele (in 2009) dan is het veel beter dan bij alle overige wedstrijden in NL, alleen de vroegere lange afstand in Stein kwam een beetje in de buurt.

Denk aan het niveau van de verzorgingsposten, de manier waarop de wisselzones werken, hoe er met je spullen wordt omgegaan.

100 Euro is een serieus bedrag, maar als je er een echt goede organisatie voor terug krijgt ook een reeel bedrag.

45

Re: Halve triathlon Almere

Ik was eigenlijk alleen van plan om 1/4 en OD triathlons te gaan doen dit jaar, maar begint wel te kriebelen om toch de halve van Almere te gaan doen ( mijn woonplaats )....


Als ik mijn niveau nu moet omschrijven.....

Zwemmen is geen probleem, ben eigenlijk wedstrijdzwemmer....

Fietsen, ben niet super snel maar kan het redelijk lang volhouden, afgelopen jaar meerdere keren rond de 100km gefietst met een gemiddelde van rond de 31 km/h ( met z`n tweetjes )

Lopen is mijn slechtste kant, kan wel 20 kilometer lopen, dit doe ik regelmatig als training maar de snelheid is dan niet over naar huis te schrijven ( 1:48 op 20km )



Denken jullie met 8 maanden training dat de halve haalbaar is, zonder dat ik het licht uit hoef te doen aan het einde van de dag  big_smile

46

Re: Halve triathlon Almere

marcelca schreef:

Ik was eigenlijk alleen van plan om 1/4 en OD triathlons te gaan doen dit jaar, maar begint wel te kriebelen om toch de halve van Almere te gaan doen ( mijn woonplaats )....


Als ik mijn niveau nu moet omschrijven.....

Zwemmen is geen probleem, ben eigenlijk wedstrijdzwemmer....

Fietsen, ben niet super snel maar kan het redelijk lang volhouden, afgelopen jaar meerdere keren rond de 100km gefietst met een gemiddelde van rond de 31 km/h ( met z`n tweetjes )

Lopen is mijn slechtste kant, kan wel 20 kilometer lopen, dit doe ik regelmatig als training maar de snelheid is dan niet over naar huis te schrijven ( 1:48 op 20km )



Denken jullie met 8 maanden training dat de halve haalbaar is, zonder dat ik het licht uit hoef te doen aan het einde van de dag  big_smile


waar twijfel je over, zwemmen doe je al, je vlamt 31 km/u gemiddeld en loopt tegen 11 per uur.

ik zie het probleem niet eerlijk gezegd...

47

Re: Halve triathlon Almere

+1

Klinkt meer als een gebrek aan zelfvertrouwen dan als een gebrek aan conditie. Bedenk dat in de langere afstanden het mentale aspect steeds belangrijker wordt. Daar kun je evengoed aan werken als aan je fysieke conditie.

48

Re: Halve triathlon Almere

marcelca schreef:

Ik was eigenlijk alleen van plan om 1/4 en OD triathlons te gaan doen dit jaar, maar begint wel te kriebelen om toch de halve van Almere te gaan doen ( mijn woonplaats )....

Als ik mijn niveau nu moet omschrijven.....

Zwemmen is geen probleem, ben eigenlijk wedstrijdzwemmer....

Fietsen, ben niet super snel maar kan het redelijk lang volhouden, afgelopen jaar meerdere keren rond de 100km gefietst met een gemiddelde van rond de 31 km/h ( met z`n tweetjes )

Lopen is mijn slechtste kant, kan wel 20 kilometer lopen, dit doe ik regelmatig als training maar de snelheid is dan niet over naar huis te schrijven ( 1:48 op 20km )



Denken jullie met 8 maanden training dat de halve haalbaar is, zonder dat ik het licht uit hoef te doen aan het einde van de dag  big_smile

Tjonge, dat haal ik voor geen meter.
Ben absoluut geen zwemmer, ben blij als in 90 km binnen de 3,5 uur afleg en loop de 10km (in een 1/4) rond de 55 minuten...

Mijn doelstelling
Zwemmen: 40 minuten
Fietsen: 3:20
Lopen : 2 uur

Totaal 6 uur, maar ik vrees dat dit te hoog gegrepen is, maar dat heeft me er niet van weerhouden om me in te schrijven voor de 1/2 van Almere.

49

Re: Halve triathlon Almere

Arnoutdv schreef:
marcelca schreef:

Ik was eigenlijk alleen van plan om 1/4 en OD triathlons te gaan doen dit jaar, maar begint wel te kriebelen om toch de halve van Almere te gaan doen ( mijn woonplaats )....

Als ik mijn niveau nu moet omschrijven.....

Zwemmen is geen probleem, ben eigenlijk wedstrijdzwemmer....

Fietsen, ben niet super snel maar kan het redelijk lang volhouden, afgelopen jaar meerdere keren rond de 100km gefietst met een gemiddelde van rond de 31 km/h ( met z`n tweetjes )

Lopen is mijn slechtste kant, kan wel 20 kilometer lopen, dit doe ik regelmatig als training maar de snelheid is dan niet over naar huis te schrijven ( 1:48 op 20km )



Denken jullie met 8 maanden training dat de halve haalbaar is, zonder dat ik het licht uit hoef te doen aan het einde van de dag  big_smile

Tjonge, dat haal ik voor geen meter.
Ben absoluut geen zwemmer, ben blij als in 90 km binnen de 3,5 uur afleg en loop de 10km (in een 1/4) rond de 55 minuten...

Mijn doelstelling
Zwemmen: 40 minuten
Fietsen: 3:20
Lopen : 2 uur

Totaal 6 uur, maar ik vrees dat dit te hoog gegrepen is, maar dat heeft me er niet van weerhouden om me in te schrijven voor de 1/2 van Almere.

Mijn doelstelling
Zwemmen: 45 minuten
Fietsen: 3:00
Lopen : 1:35 uur

maar vooral maar eens zien waar ik het inschrijfgeld van kan betalen....  sad

50

Re: Halve triathlon Almere

marcelca schreef:

Ik was eigenlijk alleen van plan om 1/4 en OD triathlons te gaan doen dit jaar, maar begint wel te kriebelen om toch de halve van Almere te gaan doen ( mijn woonplaats )....


Als ik mijn niveau nu moet omschrijven.....

Zwemmen is geen probleem, ben eigenlijk wedstrijdzwemmer....

Fietsen, ben niet super snel maar kan het redelijk lang volhouden, afgelopen jaar meerdere keren rond de 100km gefietst met een gemiddelde van rond de 31 km/h ( met z`n tweetjes )

Lopen is mijn slechtste kant, kan wel 20 kilometer lopen, dit doe ik regelmatig als training maar de snelheid is dan niet over naar huis te schrijven ( 1:48 op 20km )



Denken jullie met 8 maanden training dat de halve haalbaar is, zonder dat ik het licht uit hoef te doen aan het einde van de dag  big_smile

Gewoon inschrijven, ik doe het licht wel uit samen met Arnoudv zwemmen hoop ik iets sneller te doen. en fietsen ook.
Lopen is het zwakste onderdeel.

Zwemmen: 32min
Fietsen: 3:00 uur
Lopen : 2 uur +