201

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

\o/ alledrie dezelfde mening en elkaar niet begrepen big_smile

202

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Beste deelnemers,

voor een aantal categorien zijn de startnummers bekend, gaat het bij jullie al kriebelen?

startnummer 471 is aan mij toegewezen, zou ook een mooie plaats in de uitslag zijn, ha ha dream on!!!

203

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Hoe heb jij je startnummer gevonden? Op de site staat vermeld dat ze beschikbaar zijn, maar ik kan niets vinden. Het begint zeker te kriebelen, zeker als ik het weerbericht zie. Weinig wind en niet al te warm. Ik ben er klaar voor, redelijk op gewicht en voldoende getraind.

204

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Maca,

via de site van Challenge Barcelona onder tab races/races en startnumbers, wordt je doorgelinked naar onderstaande link. Je startnummer is nog niet bekend, want van de toppers wordt het nummer later ingevuld cool Leg je helemaal geen druk op hoor!!

http://213.190.10.8/gestion_triatlon/co … spx?id=391

205

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Ik probeer jullie te volgen dit weekend via de website. Jij ook suc6 alvast Peet! En Maca ik lees wel ergens zodra ze je toppernummer hebben vrijgegeven :-)

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

206

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

peet schreef:

Maca,

via de site van Challenge Barcelona onder tab races/races en startnumbers, wordt je doorgelinked naar onderstaande link. Je startnummer is nog niet bekend, want van de toppers wordt het nummer later ingevuld cool Leg je helemaal geen druk op hoor!!

http://213.190.10.8/gestion_triatlon/co … spx?id=391

Dank voor de link, ik houd het in de gaten. Benieuwd wanneer de startnummers van de tobbers bekend zijn...

207

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Rose69,

Bedankt, volgend jaar er zelf bij? lol

208

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Maca,

ze vullen per category/startwave, dus zal niet zo lang meer duren.

209

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

peet schreef:

Rose69,

Bedankt, volgend jaar er zelf bij? lol

Volgend jaar is me te vroeg, even kijken wat ik kan in 2013 kwa training en de halve. Mocht ik daarna nog in staat zijn marathon te lopen dan denk ik verder. Enige uitzondering om het wel te doen als ik door uk university gekozen wordt voor onderzoek waar ze alles betalen om mij in 9 maanden klaargestoomd te krijgen voor bcn2013 :-) alleen dat alles betalen zullen ze niet doen haha. Maar wie weet smile ik lees jullie avonturen graag.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

210

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Rose 69

wat heb je met uk university? Leuk dat je ons gaat volgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je al ambities en planning voor 2013?

211

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

peet schreef:

Rose 69

wat heb je met uk university?

Heb je al ambities en planning voor 2013?

Heb je prive gemaild over uk university.

Ambities dus 4x OD's en 1x Halve in 2013. Hopelijk genoeg ontwikkeling op zwemmen en lopen en beter onderhoud van fietsen en kijken hoe ver ik kom.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

212

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Het gaat wel op z'n Spaans, die nummering toekennen en vooral het tempo waarin... lol .

Lekker relaxed dus (zij wel  wink ).

Morgen vertrek vanaf Rotterdam, de fiets en andere zooi komt daar vandaag al aan.
Het weer voor zondag ziet er goed uit.

213

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Heb er ook zin in mannen! Startnummer helaas nog niet bekend.
Nog aanpassingen op jullie verwachtingen/doelen voor de wedstrijd?

214

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Success! knallen maar!

215

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Dimitriathlon schreef:

Heb er ook zin in mannen! Startnummer helaas nog niet bekend.
Nog aanpassingen op jullie verwachtingen/doelen voor de wedstrijd?

Als het weer zo gaat worden zoals het nu voorspeld is dan hoef ik mijn doelstellingen in elk geval niet naar boven aan te passen.  big_smile Mijn doelstelling is redelijk ongewijzigd, ik verwacht tussen de 10 en de 11 uur uit te komen, dus 10u30m. Morgen nog een dag werken, donderdag in alle rust spullen inpakken en benen laten masseren. Vrijdagochtend vliegen.

216

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Morgenmiddag 12.00 stop ik met werken, om 2 uur bij de masseur om daarna m'n fietskoffer op te halen, fiets inpakken.

Donderdag zwem ik nog een keer en een korte loop, 's avonds vliegen.

Vrijdag startnummer ophalen en naar de Expo, fiets in elkaar zetten en een stukkie fietsen, er wordt wel regen verwacht mad

Zaterdag naar de Engelse pre-race informatie en nog een rustige zwemsessie en fiets inleveren. De pasta-party laat ik aan me voorbij gaan, geen goeie ervaring mee.

Zondag op tijd wakker en gaan met die banaan....

Ambitie is finishen en alles heel houden. In tijd vertaald binnen 12.30 finish

217

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

succes allemaal, ik probeer julliue te volgen zondag.. Wel jammer dat er in waves wordt gestart overigens... Weet je nooit tegen wie je aan het racen bent.

218

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Ben wel blij met de wavestarts, geeft meer ruimte is minder hak en breekwerk. In Almere sprak ik nog een vriendje van me die in Montreblanc, Canada de Ironman had gedaan. Met 1500 tegelijk, er werden rake klappen uitgedeeld en ontvangen om enigzins ruimte te creeren om te zwemmen.

Als ik dat hoor dan doe mij maar wavestarts.

Leuk dat je ons gaat volgen,wordt een lange zit lol

219

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Vanzella schreef:

succes allemaal, ik probeer julliue te volgen zondag.. Wel jammer dat er in waves wordt gestart overigens... Weet je nooit tegen wie je aan het racen bent.

Naast dat het beter is dat het verspreid is lijkt me zo'n wave juist stimulerend omdat je echt niet kan vermoeden hoe je positie is, pas  met de uitslagen. Maar ik zou denk ik finishen met gewenste tijd de grootste uitdager vinden.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

220

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Startnummer 1425. Succes allemaal.

(Goed) finishen is nog steeds het doel, welke tijd eruit rolt is niet zo belangrijk. Ga weer weg op hartslag bij het fietsen en lopen,
niet op snelheid.

221

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Blijkbaar zijn de startnummers vergeven op basis van de verwachte zwemtijd (althans, in mijn geval): 1160.

222

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

hahaha dat is denk ik toch niet helemaal waaruit.... of ze moeten mij wel erg hoog inschatten met startnummer 911! ;-)

223

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

@Dimitriathlon

9 1 1 is natuurlijk een hoge inschatting. Je gaat ook als een speer als je je sirene en lampen aanzet.

succes

224

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

Rose69 schreef:
Vanzella schreef:

succes allemaal, ik probeer julliue te volgen zondag.. Wel jammer dat er in waves wordt gestart overigens... Weet je nooit tegen wie je aan het racen bent.

Naast dat het beter is dat het verspreid is lijkt me zo'n wave juist stimulerend omdat je echt niet kan vermoeden hoe je positie is, pas  met de uitslagen. Maar ik zou denk ik finishen met gewenste tijd de grootste uitdager vinden.


Het is niet beter dat het verspreid is. Het is rustiger. Misschien ben ik ouderwets smile Niets mooiers dan met iedereen tegelijk starten in 1 grote race, met de opbouw naar de start, opzwepende muziek, speakers die het publiek opjutten en jou zenuwachtig maken etc etc.

Is niet relevant voor deze race, onze forummers hebben ongetwijfeld willens en wetens voor deze set up gekozen en delen waarschijnlijk jouw mening.

De nummers zijn opgeschreven en ik zal zeker twitter en de live tussenstanden volgen zondag smile

225

Re: Challenge Barcelona - Mauresme

De wave start is geen overweging geweest bij mijn keuze voor Barcelona. Ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden. Enerzijds is het erg prettig als iedereen tegelijkertijd start zodat je weet dat je ook een plaatsje wint als je iemand inhaalt, anderzijds is het wel fijn als je 'normaal' aan het zwemmen kan beginnen. Het is mij om het even, ik ga er van uit dat ik hoe dan ook als laatste uit het water kom en vervolgens het halve veld tijdens het fietsen ga inhalen.