1

Onderwerp: Update Triathlonforum!

Leden en (vaste) bezoekers,

Kan je natuurlijk niet ontgaan, het forum is gewijzigd. Heeft alles te maken met een geplaatste update.

Door de update is het forum makkelijker te onderhouden en kunnen er op een simpelere manier zogenaamde extensies geplaatst worden die de functionaliteit van het het forum ten goede komen.

Het uiterlijk zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort nog wel een wijziging ondergaan. Ik wil eerst even afwachten of deze nieuwe versie zonder al te veel technisch geneuzel goed blijft draaien.

Mochten er grote problemen ontstaan dan kan ik de boel in een handomdraai weer terugzetten naar de oude versie, zijn wel de hier geplaatste berichten verdwenen, en dat zou jammer zijn.

Ik hoor hieronder graag reacties, problemen en positief nieuws omtrent de update!

Groet,
Wijnand

2

Re: Update Triathlonforum!

Hallo Wijnand,

Het forum functioneert volgens mij prima. Het is nog duidelijker geworden waar nieuwe reacties geplaatst zijn en dit is erg makkelijk. Het viel mij echter wel op dat de tijd niet geheel klopt. Volgens mij loopt het een uur achter ofzo.

verder even wennen..

3

Re: Update Triathlonforum!

Anton Theo schreef:

Hallo Wijnand,

Het forum functioneert volgens mij prima. Het is nog duidelijker geworden waar nieuwe reacties geplaatst zijn en dit is erg makkelijk. Het viel mij echter wel op dat de tijd niet geheel klopt. Volgens mij loopt het een uur achter ofzo.

verder even wennen..

Kijk eens bij je profiel onder instellingen of je de zomertijd hebt aangevinkt.

4

Re: Update Triathlonforum!

Maca944 schreef:
Anton Theo schreef:

Hallo Wijnand,

Het forum functioneert volgens mij prima. Het is nog duidelijker geworden waar nieuwe reacties geplaatst zijn en dit is erg makkelijk. Het viel mij echter wel op dat de tijd niet geheel klopt. Volgens mij loopt het een uur achter ofzo.

verder even wennen..

Kijk eens bij je profiel onder instellingen of je de zomertijd hebt aangevinkt.

Dank je Maca.

@Anton Theo
Je kunt inderdaad bij je profiel onder instellingen kijken of je daar je tijdsgegevens goed hebt staan. Mocht dat niet werken/ lukken laat het me even weten!

5

Re: Update Triathlonforum!

Dankjewel, ik moest iid de instelling even veranderen. Dat me dit nooit eerder is opgevallen;)

6

Re: Update Triathlonforum!

Wijand, ik vind het er beter uitzien.

Ik had overigens ook de tijd op UTC +0 (Greenwich tijd) staan, niet op centraal europa.

groeten
thijs

7 Laatst bewerkt door Arnoutdv (12-01-12 15:39:47)

Re: Update Triathlonforum!

Het ziet er in ieder geval lekker fris uit!
Het lijkt er alleen op dat links niet in een nieuw venster geopend worden, of is dat een optie die ik gemist heb?

8

Re: Update Triathlonforum!

Nadat ik uitlog gaat de tijd bij mij terug naar UTC + 0. Als ik inlog gaat ie weer naar mijn eigen instellingen. Volgens mij staat het forum niet in de juiste tijdzone.

9

Re: Update Triathlonforum!

thijs schreef:

Nadat ik uitlog gaat de tijd bij mij terug naar UTC + 0. Als ik inlog gaat ie weer naar mijn eigen instellingen. Volgens mij staat het forum niet in de juiste tijdzone.

Dit zou nu opgelost moeten zijn. Hoor het graag!

Arnoutdv schreef:

Het ziet er in ieder geval lekker fris uit!
Het lijkt er alleen op dat links niet in een nieuw venster geopend worden, of is dat een optie die ik gemist heb?

Links openen nu in een nieuw venster.....werkte idd niet.

10

Re: Update Triathlonforum!

Wijnand, het is inderdaad opgelost.

11

Re: Update Triathlonforum!

Het forum (b)lijkt goed te werken!

Even paar nieuwe dingetjes op een rij:

  • Wanneer alle berichten als gelezen wilt markeren dan kan dat door te gaan naar 'Nieuwe berichten', rechts onder het scherm vind je dan 'Alles markeren als gelezen'

  • Bij het typen van een nieuw bericht vind je nu een rij icoontje en smilies. De icoontje vergemakkelijken het gebruik van zg BB code. Maak een blok van het stukje tekst waar je iets mee wil en klik vervolgens op het gewenste icoontje.

  • Je kunt je op verschillende manier abonneren op een onderwerp ook is er RSS feed toegevoegd.

  • Kijk even rond in je profiel instellingen. Hier staat ook een aantal nieuwe opties

  • Het is mogelijk om aan een bericht een bijlage te hangen. Handig als je een schema oid wilt delen met anderen


Nogmaals, laat het svp even weten als er iets niet werkt!

12

Re: Update Triathlonforum!

Nog kleine aanpassing:

zaten nog wat fouten in de profiel > identiteit pagina, je kunt nu je twitter facebook en of linkedin invullen.

Verder paar keer de vraag gehad waar je je wachtwoord kunt wijzigen:

ga naar profiel > introductie  rechts in de bovenbalk zie je 'verander je wachtwoord'. Verstandig om zo af en toe eens te wijzigen.

13

Re: Update Triathlonforum!

De tijd klopt nog wel niet echt loopt een uurtje achter. Staat al op zomeruur dus  cool

14

Re: Update Triathlonforum!

ronnyke schreef:

De tijd klopt nog wel niet echt loopt een uurtje achter. Staat al op zomeruur dus  cool

Denk dat je even je jouw eigen profiel moet kijken.....de algemene instellingen staan volgens mij goed.....

15 Laatst bewerkt door ghen (09-02-12 19:34:06)

Re: Update Triathlonforum!

Ik kan geen nieuw topic opstarten, ik krijg, na versturen en beantwoorden van de anti-spam vraag op het volgende scherm:

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Reeds verschillende keren geprobeerd vandaag.

edit: is intussen gelukt (vanop een andere pc).

16

Re: Update Triathlonforum!

ghen schreef:

Ik kan geen nieuw topic opstarten, ik krijg, na versturen en beantwoorden van de anti-spam vraag op het volgende scherm:

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Reeds verschillende keren geprobeerd vandaag.

edit: is intussen gelukt (vanop een andere pc).

OK..ik kon de melding al niet reproduceren.....goed dat het weer werkt!