1

Onderwerp: Nieuw.. even voorstellen

Hi,

vorig jaar besloten om een triatlon te gaan doen. Waarom? Tja, een dikkere uitdaging kun je denk ik niet aangaan. Hardlopen gaat me al goed af want dat doe ik al enkele jaren. Halve marathon loop ik weleens en in april de hele in Rotjeknor. Zwem nu een half jaartje eens per week maar dat schiet niet echt op. M'n slag is wel (vroeger heel veel gezwommen (wedstrijden en waterpolo) maar ik train te weinig en te tam.
Fietsen gaat ook nog niet echt goed omdat ik altijd honger heb en dan sneller naar huis toe ga:) En mn kont en rug doen altijd pijn sad 

Ga in april meedoen aan de introcursus fietsen/zwemmen/lopen bij RTC (Den Haag). Ben zeer benieuwd hoe dit zal zijn en ik hoop dat dat een goede kickstart zal zijn van de training.

Ben benieuwd wat ik allemaal aantref op het forum.
Wel meteen een vraag..  Ik woon dus in het centrum van Den Haag en vind de openingstijden van de zwembaden heel slecht (zeker in combi met mn werk). Nu wil ik sowieso veel liever buitenzwemmen. Zijn er goede/bekende plekken waar je zelf ongestoord in een wetsuit (heb ik reeds..) kan plonzen?
Madestein of Vlietlanden bijvoorbeeld?

A great of money has been invested in this project and we can't allow it to fail.

2

Re: Nieuw.. even voorstellen

Scheveningen lijkt me perfect! De zee is het enige dat ik mis hier in het Oosten.

3

Re: Nieuw.. even voorstellen

Haha, ja, dat is wel zo. Maar ik zwem de eerste paar keer liever in wat rustig water.. ben nog niet in topvorm. Geen zin in de KNRM aan mn zwembroek. Maar inderdaad, met de zee op 10 minuutjes fietsen is dat voor latere fases heel relaxed!

A great of money has been invested in this project and we can't allow it to fail.