1

Onderwerp: Tri suit

Ik zou graag voor het nieuwe seizoen een trisuit hebben met de sluiting op de rug.
net zoals op deze foto.

http://www.rbr-valkenburg.nl/OffroadDuathlonVilt2010/P1160409w.JPG

Het is moeilijk zichtbaar maar weet iemand welk merk dit is? Of hebben jullie nog merken waar ze mooie trisuits hebben met de sluiting op de rug?

2

Re: Tri suit

Dit is Matong. Skinfit heeft ze ook. Orca geloof ik ook wel.

3

Re: Tri suit

Ik kwam toen ik op zoek was voor een trisuit voor mijn dochter op een site van kiwami.

Hier zag ik dat heel veel trisuits de sluiting op de rug hebben

www.kiwami.de , als je op de emgelse taal drukt kan je ook andereaanbiedingen tegenkome, had in eerste instantie een trisuit voor mijn dochter uitgezocht, deze was afgeprijst naar 47€, toen ik op de engelse taal kwam zag ik een aanbieding van dezelfde trisuit voor 20€, hier was nog maar 1 maat van en toevallig precies de maat van mijn dochter.

Dus heb hier voor 32€ incl. Verzendkosten een trisuit voor mijn dochter besteld.

Bedrijf zit in frankrijk, ik kreeg 1 dag na de bestellimg al een mail dat het verzonden was incl. Trackingcode.

4

Re: Tri suit

Kiwami schijnt goed te zijn maar heb er zelf geen ervaring mee. Ikzelf heb skinfit en 2xu maar zou nu graag eens èèntje van endurance junky willen proberen is eens iets anders.

5

Re: Tri suit

Zodra ik de kiwami trisuit van mijn dochter binnen heb zal ik mijn bevindingen posten, hoe het eruit ziet en of het een beetje kwaliteit is.

Voor deze prijs kan ik er natuurlijk geen buil aan vallen.

6 Laatst bewerkt door Hoevenen Lion (09-02-12 22:31:11)

Re: Tri suit

Bedankt voor jullie reacties.
Skinfit had ik ook gezien maar vond ze precies nogal duur. Maar als ik de prijzen van die Kiwami zie zitten ze in dezelfde prijsklasse.
Kan je deze enkel via het net kopen of hebben ze ook dealers? Want met het ene merk is het Small maar bij het andere Medium. En het dan zo op gevoel kopen vind ik nogal gevaarlijk.

Iemand enige ervaring met die Matong?

7

Re: Tri suit

Ik heb ervaring met Mathong tri-suit, maar dan wel met de rits voor, die bevalt goed. Maar ik heb nog nooit iets gedragen wat mij beter bevalt dan de skinfit kleding. Zowel de tri-suit met de rits voor, als de speedsuit met de rits achter. Heerlijke stof, goed elastisch, past goed, zit lekker, kortom: absoluut top spul.

8

Re: Tri suit

JanR schreef:

Ik heb ervaring met Mathong tri-suit, maar dan wel met de rits voor, die bevalt goed. Maar ik heb nog nooit iets gedragen wat mij beter bevalt dan de skinfit kleding. Zowel de tri-suit met de rits voor, als de speedsuit met de rits achter. Heerlijke stof, goed elastisch, past goed, zit lekker, kortom: absoluut top spul.

Hoe vond jij de zeem in de trisuit bij Matong?

9

Re: Tri suit

Er zit haast geen zeem in. Is ook niet echt nodig, omdat je tijdens wedstrijden toch niet lang op de fiets zit (ivm trainingen). Overigens heb ik er volgens mij trouwens de lange alpe d'huez tri mee gereden, dus dat kan ook nog prima. Verder is handig als de zeem dun is, zodat je met lopen er geen last van hebt, en dat is prima bij de Matong.

10

Re: Tri suit

marcelca schreef:

Zodra ik de kiwami trisuit van mijn dochter binnen heb zal ik mijn bevindingen posten, hoe het eruit ziet en of het een beetje kwaliteit is.

Voor deze prijs kan ik er natuurlijk geen buil aan vallen.

Gisteren de trisuit van mijn dochter binnengekomen..

Ben blij verrast hoe het eruit ziet en afgewerkt is voor die prijs, naden zijn netjes afgewerkt en mijn dochter heeft een aangehad, XXS, ze is 1,50 lang en heel dun, en het zit als gegoten.

De zeem ( oftewel stukje schuimrubber ) stelt niet veel voor, net zoals bij de meeste trisuits, het is een lichte verdikking maar meer dan genoeg voor korte afstanden op de fiets

Over de kwaliteit op lange duur kan ik nog niets zeggen maar denk dat dit wel goed komt, hij komt niet anders over als mijn eigen trisuit van Zoot

Verder goede service van kiwami, ik had een vraagje via de email in het engels verstuurd ( het zit in frankrijk ) en had binnen een dag al antwoord in duidelijk engels, dus communicatie zit wel goed.

Ikzelf zal ook niet zo snel een trisuit kopen zonder het te passen, want heb altijd problemen met mijn maten ben vrij klein, maar moet kwa borstomvang eigenlijk een XL hebben, en dan is die in de lengte eigenlijk altijd te ruim, dus passen zal ik altijd moeten aar als je redelijk zeker van je maat bent dan kan je prima online bestellen, op de site staan ook maattabellen die rekeing houden met borst, taille en lengte.

Als ik meer dan 100 € te besteden had dan zou ik niet online kopen, maar voor de aanbiedingsprijs van 32 incl. verzendkosten durfde ik het wel aan