1

Onderwerp: Forum-newbie

Ik ben al enige tijd actief als toeschouwer op dit forum en vind het tijd voor een volgende stap: een profiel aanmaken. Bij deze een korte introductie.

Sportbilly. Als ik mezelf in één woord zou moeten omschrijven, zou ik dit woord gebruiken. Op mijn zestiende begon ik tijdens een langdurige revalidatieperiode (knieblessure) voorzichtig met hardlopen. Deze kalverliefde groeide langzaam uit tot een vaste relatie. In mijn top vijf van meest favoriete sporten, staat rennen daarom met stip op nummer één. Daarnaast ben ik fan van zwemmen, mountainbiken, surfen en doe ik regelmatig aan yoga.

In 2009 besloot ik lid te worden van een triathlonvereniging. Niet focussen op één sport, maar op drie. Iedere activiteit vraagt zijn eigen techniek, materialen en in mijn geval soms ook wilskracht en doorzettingsvermogen.

Nieuwsgierig als ik ben, zoek ik graag mijn grenzen op. Wat kunnen lichaam en geest aan zonder uit balans te raken? Hoe ver kan ik gaan? In welke disciplines ben ik goed? Mijn triathlonavontuur is één grote ontdekkingstocht. Mijn bevindingen lees je op mijn blog: www.zwemmenfietsenlopen.nl.

2

Re: Forum-newbie

Ook welkom op het triathlonforum, zo kom je elkaar nog eens tegen!  wink

3

Re: Forum-newbie

Gezellig he?! Ik had je al gespot op het forum. Het is leuk ook op deze manier actief met de sport bezig te zijn.

4

Re: Forum-newbie

Oloha! Doe je dit jaar weer mee met de TVH Duathlon?

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

5

Re: Forum-newbie

Oloha Frankiboy, ik doe dit jaar niet mee aan de TVH Duathlon. Mijn agenda staat in maart erg vol met niet-sportgerelateerde zaken, helaas. Jij bent er wel bij?

6

Re: Forum-newbie

Livari schreef:

Oloha Frankiboy, ik doe dit jaar niet mee aan de TVH Duathlon. Mijn agenda staat in maart erg vol met niet-sportgerelateerde zaken, helaas. Jij bent er wel bij?

Absoluut!

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1