1

Onderwerp: Hartslagmeter forerunner 310xt waterdicht?

Ik heb sinds kort de garmin forerunner 310xt. Ik weet dat deze waterdicht is. Ik kan alleen nergens vinden of dat de bijbehorende hartslagmeter-band ook waterdicht. Wie weet dit?

2

Re: Hartslagmeter forerunner 310xt waterdicht?

Ik kan het nu niet voor je uit een handleiding citeren, maar hij is waterdicht.

Ik denk dat alle hartslagmeter-banden waterdicht zijn, bv ivm zweet dat uberhaubt nodig is om dat ding goed te laten werken.

Zwem ze  smile

3

Re: Hartslagmeter forerunner 310xt waterdicht?

de 310 XT is waterdicht maar niet als je de knoppen gebruikt... Daar zijn al meerdere topics over geweest.

4

Re: Hartslagmeter forerunner 310xt waterdicht?

De borstband is waterdicht, geen enkel probleem.

(m'n 305 is niet waterdicht, maar heb al talloze keren met de hartslagband gezwommen waarbij de 305 in T1 lag te wachten)

5

Re: Hartslagmeter forerunner 310xt waterdicht?

Roland_Amersfoort schreef:

de 310 XT is waterdicht maar niet als je de knoppen gebruikt... Daar zijn al meerdere topics over geweest.

Dat is niet waar hoor Roland. Wellicht dat dat bij de 305 zo is, zoiets kan ik me herinneren. 310 is gewoon waterdicht. Knoppen indrukkend of niet.

6

Re: Hartslagmeter forerunner 310xt waterdicht?

Heb zelf ook de 310XT, zeer fijn apparaatje maar heb af en toe dat er een lichte waas (condens) over het scherm komt.   Houdt in dat deze niet geheel waterdicht is.     Volgens mij kan dit met indrukken van de knoppen te maken hebben.

Hij is verder nog nooit gevallen en bewaar hem keurig in een beschermhoesje.

Vaak is het ook zo weer verdwenen.

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.