1

Onderwerp: hartslagmeter waterdicht

Hallo

Train geruime tijd met hartslagmeter maar heb me sinds kort toegelegd op triathlon.

De hartslag meter ( horloge ) is wel waterdicht alleen de borstband niet, en dat lijkt me wel handig met een triathlon, wil niet pas na het zwemonderdeel de borstband omdoen.

Ben nu dus op zoek naar een hartslagmeter met waterdicht horloge en borstband, voor een max. van omgeveer 100,- €

Hoeft van mij niet hele bijzonder functie te hebben

- gemiddelde hartslag
- stopwatch
- en het liefst redelijk grote getallen ivm mijn ogen :-)

2

Re: hartslagmeter waterdicht

Polar RS300X Simpel eenvoudig en waterdicht.

3

Re: hartslagmeter waterdicht

Wat voor hartslagmeter heb je?  Misschien kan je alleen de borstband vervangen en de horloge zelf behouden?

4

Re: hartslagmeter waterdicht

Dank je wel al voor de reacties

Ik gebruik nu een goedkope kalenji van de decahtlon, deze doet het prima en het horloge is ook waterdicht alleen de hartslagband niet  sad

Ik heb op mijn fiets een Sigma ROX 9.0 zitten, deze heeft natuurlijk ook hartslag alleen kan je hier weer niet mee lopen, ze hebben helaas geen polsband voor de ROX 9.0, deze is trouwens wel waterdicht volgens mij, zowel klokje als band.

zal is even naar de polar kijken

5

Re: hartslagmeter waterdicht

denniss schreef:

Polar RS300X Simpel eenvoudig en waterdicht.

Had ongeveer dezelfde criteria en heb deze gekocht. Ben er super tevreden van!
Als je bezig bent met training kan je de gegevens wisselen welke je in het groot ziet (tijd of hartslag)
Erboven zie je dan in het kleiner de andere waarde.

6

Re: hartslagmeter waterdicht

Het is een sigma 14.11 geworden.

Eerste vereiste was dat die waterdicht is en dat is die.

En heeft een aantal leuke gadget zoals snelheid,afstand, romdetijden enz. ( alhoewel ik wel mijn twijfels heb hoe nauwkeurig dit is ), het werkt met gecalibreerde pasafstand

Ook zit hier een dochking bij zodat je een kan uitlezen met data center op de pc, data center ken ik natuurlijk al omdat ik die bij mijn rox 9 fietscomputer ook al gebruik.

Prijs was 110,- €