1

Onderwerp: Horst 2012

Ik heb me al een tijdje terug ingeschreven voor deze wedstrijd. Nu kreeg ik gisteren een mail dat we in de nationale kleding moeten starten wat is dat nu weer voor iets?? Moet ik een pakje aankopen dat ik daarna waarschijnlijk nooit meer aandoe. Dat hadden ze wel iets vroeger mogen melden dan had ik gewoon niet ingeschreven,wedstrijden genoeg als het erop aankomt.

2

Re: Horst 2012

Ha Ronny,

ik sta ook ingeschreven en vroeg me hetzelfde af. Maar er wordt niet gecontroleerd op de tenues. Zie linkje. Alleen als je uitgezonden wordt door de bond is het verplicht.

http://www.powerman.nl/content.php?127/dataentry_16.htm

3

Re: Horst 2012

Ha dat had ik nog niet gezien heb wel al een paar mails naar de organisatie enz gestuurt maar nog geen antwoord gehad. Zou het eigenlijk ook maar straf vinden maar tja je weet maar nooit.....

4

Re: Horst 2012

Ik heb idd een mail gehad dat het niet voor iedereen verplicht is om een nationale tenu te dragen.

5

Re: Horst 2012

Ik sta ook ingeschreven voor deze wedstrijd omdat ik het volledige duathloncircuit dit jaar wil doen. Ik heb ook begrepen dat ik als master geen bondskleding hoef te dragen. Maar ik heb ook gelezen dat je verder wel aan de eisen van de ITU moet voldoen. Dit houdt naar ik begrepen heb wel in dat ik bv geen compressiekousen mag dragen.
Klopt dit of begrijp ik het niet goed?

Groet,

Arend

6

Re: Horst 2012

Ik vrees dat dit wel zal kloppen want dit zijn regels die er vorig jaar al waren binnen het itu. Dat wij als recreant nu die tenu niet aan moeten doen is enkel een overgangsmaatregel heb ik begrepen mischien zal dit volgend jaar dan ook wel moeten.