1

Onderwerp: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

Ook dit jaar staat de triathlon van Vlissingen, als geboren en getogen Zeeuw, op mijn agenda. Zwemmen langs strand/boulevard, pittig en bochtig fietsparcours via duinen en bos en daarna lopen over boulevard en strand. Aanrader als je een 'mooie' kwart-afstand wilt doen.

http://www.triatlonzeeland.nl/

Meer menschen die deelnemen?

2

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

Ik ga met mijn trainingsmaatje meedoen hier...

Het word mijn tweede, heb net de OD in Almere er opzitten ( helaas ingekort naar een sprint ivm de enorme kou )..

Mijn eerste triathlon was gelijk ook een uitdaging, kou dus en een lekke band, toch mijn band maar vervangen en uitgereden en gelopen maar mijn tijd was natuurlijk helemaal weg.

Dus voor mij word Vlissingen mijn eerste die ik hopelijk zonder problemen ga volbrengen  big_smile


Ik ben benieuwd hoe het zemmen in zee me zal bevallen, ben van huis uit wedstrijdzwemmer maar zwemmen in zee nog nooit gedaan  smile

Word wel vroeg weg want we komen uit Almere en het is dus wel een stukje rijden

3

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

Ik doe dit jaar de triathlon in Amsterdam, vorig jaar die in Vlissingen gedaan. Een erg leuke triathlon, en dat zwemmen in zee zal nogal gaan meevallen aangezien je met de stroming meezwemt. Ik garandeer je nu alvast een pr.

4

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

joeri schreef:

Ook dit jaar staat de triathlon van Vlissingen, als geboren en getogen Zeeuw, op mijn agenda. Zwemmen langs strand/boulevard, pittig en bochtig fietsparcours via duinen en bos en daarna lopen over boulevard en strand. Aanrader als je een 'mooie' kwart-afstand wilt doen.

http://www.triatlonzeeland.nl/

Meer menschen die deelnemen?

Ik ben er ook bij op de 1/8ste afstand. Leuk!

5

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

De 1/8e doe ik aan mee, geen idee qua tijden ivm het stroom mee zwemmen en het korte loopparcours.

6

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

Bleek schreef:

De 1/8e doe ik aan mee, geen idee qua tijden ivm het stroom mee zwemmen en het korte loopparcours.

Bij mij scheelde het vorig jaar ruim 3 minuten op een kilometer zwemmen. NB ik ben een slechte zwemmer.

7

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

Het fietsparcours is verbeterd! Minder bochten en 2 ronden van 20km.

@Marcelca: als het mooi weer is zou je ook op een dagje eerder naar camping de Nolle, vlak achter de boulevard, kunnen gaan.

8

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

Zo net weer terug in Almere vanuit Vlissingen, wat een kolere stuk rijden zeg.. big_smile

Het was mijn eerste 1/4 triathlon en ben tevreden hoe het gegaan is, vond het wel zeer zwaar door de golven in zee en ook het loopparcours met een kwart door het zand vond ik niet echt een succes.

Uiteindelijk tijd 2:12:08

Als 14de gefinisht van de 62 ( in mijn leeftijdscategorie )  yikes

9

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

marcelca schreef:

Zo net weer terug in Almere vanuit Vlissingen, wat een kolere stuk rijden zeg.. big_smile

Afstand is maar relatief, toch? En voor zo'n mooie triathlon rijd je graag wat verder, nietwaar smile?

10

Re: Triathlon Vlissingen 16 juni 2012

Ik zou willen dat al mijn wdstrijden op een afstand Almere-Vlissingen lagen  cool

2.12 voor een 1e kwart? Chapeau