26

Re: Triathlon Utrecht

Mij viel het ietsje tegen, maar ach, was leuk dagje uit, dus toch tevreden. Zwemmen was niets (en wordt niets), ver in de achterhoede, 35', wisselen ook niet al te vlot, anders val ik om, fietsen was best aardig, 32 gemiddeld getrapt, wou dat ik mij wetsuit aan had gehouden, maar dat waren er vast meer, wel een erg saai en niet heel snel rondje, lopen kwam ik de man met de hamer tegen, ik wilde een keer dik < 40' lopen, wat ik gewoon moet kunnen, dat tempo ging best tot K6, en toen was het opeens over en uit, en ik was blij dat ik nog met een tempo van 5'/K door kon worstelen tot de finish. Dus iets van 43' gelopen, gezien de ontmoeting met de man met de hamer nog aardig. Einddtijd 2.42. Was wel gezellig en goed georganiseerd, vrijwilligers, bedankt, ook voor de aanmoedigingen.

27

Re: Triathlon Utrecht

Bleek schreef:
Vanzella schreef:
Bleek schreef:

Het is geen rap fiets parcours hè, 2 bruggen per rondje en wat leuke bochtjes smile

Succes, ik sta waarschijnlijk ergens de weg te wijzen in een oranje hesje.


Trek een Bleek hesje aan dan herken ik je misschien wink

Geen bleek hesje, het was een zwart regenpak geworden. Ik was een vd twee vrijwilligers bij de zwemtrap (mooi ding trouwens) die er voor moesten zorgen dat niemand terug in de plomp zou vallen ivm evenwicht problemen.

Hopelijk heeft iedereen zich in de regen kunnen vermaken smile)

Links of rechts smile Als het links was heb ik je de hand geschud. Ik was 5 na laatst ongeveer in de laatste serie (na het zwemmen)...

28

Re: Triathlon Utrecht

Bij mij was het helemaal drama, zwemmen ging nog, maar moest om veel mensen heen zwemmen en dat kost tijd. Bij het fietsen na 2,5 ronde maar eens grondig bodem onderzoek gedaan, conclusie sproten is niet altijd goed voor je. Knie stuk, afdruk van elbowpads in mijn benen en rug onder de blauwe plekken en schaafwonden.

Verder een erg goed georganiseerde wedstrijd die ik volgend jaar waarschijnlijk weer doe.

29

Re: Triathlon Utrecht

Ik was wat ambitieus blijkbaar... Met name op het fietsen.

Zwemmen ging goed voor mijn doen. Ik begon als 1 na laatste, maar heb gaandeweg nog 4 man kunnen passeren in de laatste serie.
31 verwacht 28.55 stond ik op de kant (thanks Bleek smile )
Wissel was strak, al gooide ik nog wel een bonus douche op mijn hoofd (TT helm was volgelopen) 1.50 ong.

Fietsen was een stuk langzamer dan verwacht. 1.09 en een beetje. Wel jammer dat het blijkbaar niet lukt om het fietsparcours in de buurt van PF langs te laten komen.
Meerdere verklaringen voor de matige tijd denk ik. Het fietsparcours was gewoon langzaam door de regen, zeer voorzichtig in de bochten geweest. Was het echt "maar 40km?" Dan is er maar 1 die de 40 gem gehaald heeft.
Daarnaast was ik ook gewoon niet in staat mezelf goed pijn te doen op de fiets.

T2 was ook niets mis mee. Beetje zere voeten op de stenen door de koude maar soit dat is een detail..
Lopen ging goed, al kreeg ook daar ik mezelf niet door de barriere heen. 41.08 is niet verkeerd.

Gewoon iets te hard getraind deze week denk ik en de BBQ met een pilsje en wijntje van zaterdag zal ook wel een procentje gekost hebben smile

Totaal 2.23.20

Het was weer leuk en goed georganiseerd dus ik kom zeker nog eens terug. Wel 1 ding over de datum... Waarom Holten, Didam en Utrecht in 1 weekend? Ik wil ze alle drie doen smile

30

Re: Triathlon Utrecht

Urban schreef:

Bij mij was het helemaal drama, zwemmen ging nog, maar moest om veel mensen heen zwemmen en dat kost tijd. Bij het fietsen na 2,5 ronde maar eens grondig bodem onderzoek gedaan, conclusie sproten is niet altijd goed voor je. Knie stuk, afdruk van elbowpads in mijn benen en rug onder de blauwe plekken en schaafwonden.

Verder een erg goed georganiseerde wedstrijd die ik volgend jaar waarschijnlijk weer doe.

Klote! Ik zag je al niet tijdens het lopen. Succes met herstellen!

31

Re: Triathlon Utrecht

Vanzella schreef:

31 verwacht 28.55 stond ik op de kant (thanks Bleek smile )

Om mijn 910xt registreerde ik 840meter, dat scheelt misschien. Mijn tijd was ook sneller dan gedacht.

Vanzella schreef:

Fietsen was een stuk langzamer dan verwacht. 1.09 en een beetje. Wel jammer dat het blijkbaar niet lukt om het fietsparcours in de buurt van PF langs te laten komen.
Meerdere verklaringen voor de matige tijd denk ik. Het fietsparcours was gewoon langzaam door de regen, zeer voorzichtig in de bochten geweest. Was het echt "maar 40km?"

Totaal 2.23.20

Ja parcours aan- uitloop was lang en erg bochtig en smal, maar langs het kanaal met wind mee was mooi stuk om veel goed te maken. Zeker slippery & wet in de bochten waar iedereen uiteindelijk in tijd moest inleveren.

Ik heb je naam horen omroepen door de speakers bij de finish, je niet gezien. Ik stond te wachten op mijn prijsuitreiking.

Volgend jaar wil ik weer meedoen maar dan OD  smile Maar inderdaad er zijn wel meer interessante wedstrijden in 1 weekend.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

32

Re: Triathlon Utrecht

@Rose69 ik hoop dat het zwemmen wel klopte, want ik had ook het gevoel dat het lekker ging smile

Ik heb eigenlijk niemand getroffen van het forum inderdaad. Urban was gevallen onderweg en we waren ook niet gelijktijdig in de wisselzone in de voorbereiding of met spullen halen, ondanks dezelfde serie.

En dat lange rechte stuk langs het kanaal was idd het deel waar ik dacht dat ik wel een tandje groter had moeten kunnen trappen...

Ik was mijn Garmin vergeten dus moest alles op gevoel doen. Op zo een dag als gisteren dat je net niet 100% bent mis je hem toch wel. Al is het maar om je mentaal te prikkelen of juist te laten realiseren dat je ondanks je slechte gevoel toch best goed bezig bent... 

Als je in topvorm bent of een echte goede dag hebt, heb je geen meetapparatuur nodig, maar gisteren had ik het wel fijn gevonden..

33

Re: Triathlon Utrecht

Vanzella schreef:

Links of rechts smile Als het links was heb ik je de hand geschud. Ik was 5 na laatst ongeveer in de laatste serie (na het zwemmen)...

Haha, was jij de handenschudder uit de OD serie. Ik stond rechts wink