1

Onderwerp: Westrandwegrun.

Geen triathlon of duatlon, maar misschien wel een leuke. 24 november in Amsterdam, 10 km en halve marathon. Westrandwegrun. Ik denk dat ik me ga inschrijven.
www.westrandwegrun.nl.

2

Re: Westrandwegrun.

Ik staat reeds ingeschreven en ik weet dat een aantal clubgenoten ook gaan. In mijn geval de halve.
Als je aan de 10k meedoet en je doet mee aan de fun run savonds mag je niet sneller dan een uur lopen.. dus let daarop:)

3

Re: Westrandwegrun.

Meegedaan met de funrun 's avonds.

tijd 59min en nog wat. helemaal achteraan gestart om mijn tempo te temperen.
ging goed tot 5 km 30min en sec. tweede helft toch wat sneller gelopen omdat ermeer ruimte kwam en
een zestal sinterklazen, zwarte pieten, elvis presley en andere markant verkleede figuren ingehaald.

4

Re: Westrandwegrun.

En hoe had jij je verkleed Peet? Hoe was het om over een nieuwe snelweg te lopen?

5

Re: Westrandwegrun.

@maca944: nice jersey!  wink Ik lees net je stukje over "setting goals". Inspirerend !
Al doelen voor Nice? Anyway...veel succes en plezier!  smile

Groet, Eric

6

Re: Westrandwegrun.

Ynsnits schreef:

@maca944: nice jersey!  wink Ik lees net je stukje over "setting goals". Inspirerend !
Al doelen voor Nice? Anyway...veel succes en plezier!  smile

Groet, Eric

De nieuwe Triathlete Europe is uit? Ik ontvang hem in print, heb dus nog niets gelezen, maar ik begrijp dat mijn commentaar is geplaatst? Geestig!

In Nice wil ik mijn pr (gezet tijdens mijn eerste en enige IM) verbeteren, dat lijkt me een mooi doel.

7

Re: Westrandwegrun.

Ja, ik heb 'm net gedownload. Ik hoop in Nice ook een pr te zetten. Zal niet zo moeilijk zijn, want het zal mijn debuut worden...(moet wel finishen...dat dan weer wel  tongue )

Tot dan!  cool

8

Re: Westrandwegrun.

Maca,

Niet verkleed hoor gewoon lekker op gevoel gelopen. De snelweg was mooi glad maar wel saai helemaal zwart met hier en daar een witte streep. Het enthousiasme van de mensen maakte het leuk.
cool