1

Onderwerp: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Weet niet of er hier nog mensen zijn die daar heen gaan.
Erg leuke plaatselijke loop, georaniseerd door Triatlon Vereniging Almere.

http://www.tvalmere.nl/wedstrijden/krom … kloop.html

2

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Dennis, ook ik neem deel aan deze loop ga voor de 15 KM als voorbereiding op groet uit schoorl op 10 februari 2013.

3

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Hoi

Ook ik doe mee met de kromslootparkloop, heb 2 weken terug de 7 heuvelenloop gedaan en hoop nog een keer mijn tijd te herhalen  big_smile  big_smile  ( zal niet meevallen )

Mooie afsluiting van het seizoen voor mij, en dan kunnen we er eind januari weer tegenaan

4

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Leuk dat er 2 van het forum mee doen.
Ik zit namelijk in de organisatie.

5

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Grappig, heb toevallig gister een mail naar jullie gestuurd omdat er een fout op de website staat ( ook al netjes antwoord gehad )

Er staat dat alle starts bij het almeerderstrand zijn maar dit moet zilverstrand zijn,  het gedeelte van aan de kant van almere-haven ligt heet Zilverstrand, aan de kant van de marinahaven dat is het almeerderstrand big_smile

6

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Ben er ook bij...

7

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Klopt Marcel, mijn vrouw heeft je terug gemaild, het is ondertussen ook al aangepast op de website.

8

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

denniss schreef:

Klopt Marcel, mijn vrouw heeft je terug gemaild, het is ondertussen ook al aangepast op de website.

big_smile  big_smile

klein wereldje zo

9

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Was weer helemaal top, wel frisjes maar met 3/4 broek en shirt lange mouw goed te doen.....

Ik was dik tevreden heb er een 1:02:52 uitgeperst op de 15 km ( voor mij perfect, Pr. stond op 1:06:53 ). big_smile


Mijn dochter maakte met haar 13 jaar haar debuut op de 5 km tussen alle volwassenen en wist de 1ste plaats te behalen, mijn zoontje liep ongetraint bij de jeugd de 2,5 en kwam als 5de binnen

10

Re: Kromslootparkloop 2 december a.s.

Marcel,

mooie pr!! de familie heeft weer top gepresteerd, proficiat allen!!