1

Onderwerp: Nieuw lid

Hallo allemaal,

Na een tijdje te hebben mee gelezen leek het me de hoogste tijd om mezelf maar eens aan te melden. Ik ben Kelvin, 27 jaar en ga me op de mooie triathlon sport storten. Enkele leden (peter, macca) ken ik van de zwemtechniek trainingen bij tri-swim op de donderdag avond.

Ik heb de afgelopen jaren behoorlijk wat gefietst en gelopen. Om een indicatie van mijn conditie niveau te geven; de marmotte heb ik deze zomer in 7.27 gefietst en de 15km loop ik binnen het uur in een wedstrijd.

Ik heb aardig wat doelen voor 2013: ik wil de marathon van Rotterdam uitlopen (liefst binnen de 3uur), ga vanaf mei 1/8 en kwart triathlons doen en wil in september finishen in de ironman 70.3 van aix en provence. In 2014 wil ik dan een hele ironman finishen.

Ambitieuze doelen, daar ben ik me van bewust. Ik zal dan ook zoveel mogelijk proberen te leren van anderen via de kennis die er op dit forum aanwezig is.

Groeten, Kelvin

2

Re: Nieuw lid

Kelvin welkom op het triathlonforum! Leuk om je ook hier te ontmoeten  wink

Ambitieuze doelen, maar gezien je Marmotte en 15km tijden niet onrealistisch, veel succes.

3

Re: Nieuw lid

Ha Kelvin,

Mooie ambities, fietsen en lopen voor jou geen probleem en met het zwemmen komt het helemaal goed.

Als je de planning rond hebt voor 2013 post hem dan in de juiste topic.
Ben benieuwd welke wedstrijden je gaat doen.

Hou ons op de hoogte en veel succes!!