1

Onderwerp: Even voorstellen

Hallo allemaal!
Als nieuw lid wil ik mij toch even netjes voorstellen. Ik ben Eva, 21 jaar en ik woon in de buurt van Gent, België.
Ik ben een behoorlijke actieveling en heb als uitdaging om uiteindelijk de triatlon lange afstand te verwezenlijken. Tot nu toe heb ik me vooral gericht op hardlopen (marathon afstand), en die trainingen wissel ik af met zwemmen 2x per week.
Dus uiteindelijk is het enkel nog het fietsen waarbij ik vanaf 0 moet beginnen, met een gewone fiets ben ik een paar maanden geleden wel nog naar Parijs gefietst, maar dat is toch iets heel anders  wink . Ik wil nu rustig aan gaan kijken voor een goede fiets, maar aangezien ik nog studeer is mijn budget niet al te groot.
Volgend academiejaar wil ik ook bij een triatlonclub gaan voor een goede begeleiding. En tot die tijd volg ik graag hier mee en lees met plezier over jullie ervaringen.

Groetjes!

2

Re: Even voorstellen

Hallo Eva,

welkom op dit fantastische forum. Je kan hier heel veel informatie vinden! Ook vast iets over fietsen tot een bepaald budget. Klik voor een onderwerp hiervoor in de bovenste blauwe balk op "zoeken".

Hou ons op de hoogte van je vorderingen

groetjes

3

Re: Even voorstellen

Eva welkom! Je basis klinkt goed, en dat fietsen lijkt me geen groot obstakel. Heb je al triathlonplannen voor 2013?

4

Re: Even voorstellen

Ha een landgenoot.

5

Re: Even voorstellen

Eva welkom! Zo weer een dame in ons midden, leuk. Dat is al 2 in 1 dag volgens mij ... en dan zitten we nog maar in de wintermaanden.

Mooi doel van je lange afstand. Dat fietsen komt vast goed als je al met de gewone fiets naar Parijs bent geweest :-)

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

6

Re: Even voorstellen

Welkom Eva,

ja de dames hebben blijkbaar ook de weg gevonden...tof!!

Katinka

7

Re: Even voorstellen

tri4fun schreef:

Welkom Eva,

ja de dames hebben blijkbaar ook de weg gevonden...tof!!

Katinka

Ja leuk, en Katinka mooie opening van je boek over het beeld wat we allemaal hebben als we aan triathlon denken en de wereld nog niet kennen. Ik hoop hier lokaal meer bekendheid te geven aan het beeld wat jij schetst dat de sport lang niet zo hoogdrempelig is en dat je op elk niveau en met elke achtergrond het kan doen of invulling aan kan geven. Vooral voor de mannen en vrouwen van middelbare leeftijd is het een sport waar je competitief nog actief kan zijn maar ook als je het gewoon leuk vind :-)

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

8

Re: Even voorstellen

Heel erg bedankt voor jullie hartelijke welkom allemaal  big_smile !