26

Re: Challenge Almere

Ik zag dat je bij inschrijving al direct moet betalen.. Hmm.. de gemiddelde student kan niet ff in 1 keer 150 euro ophoesten, zal dan toch extra moeten gaan betalen en dan volgende maand inschrijven.. Beetje jammer dit systeem..

27

Re: Challenge Almere

Op de valreep nog ingeschreven voor goedkoper (minder duur) tarief. Ik doe dus mee! Het wordt mijn eerste LD.

28

Re: Challenge Almere

Dit heeft de organisatie vandaag op facebook geplaatst.

Beste Atleten,

We hebben al vele inschrijvingen mogen ontvangen (atleten van 21 verschillende nationaliteiten hebben zich al aangemeld!) Maar we krijgen regelmatig de vraag naar het fietsparcours. Het is begrijpelijk dat sommigen willen weten hoe het parcours eruitziet alvorens in te schrijven. Vanwege de grotere wedstrijdopzet, willen we dit jaar bredere wegen. Op dit moment zijn we nog druk met de vergunning en het verkeerstechnisch plan. Het belooft een mooi parcours te worden. Je mag erop vertrouwen dat we de waarden waar "Almere" al jaren om bekend staat combineren tot een aantrekkelijke uitdaging: strijd tegen de wind, eindeloze polderwegen, stedelijke drukte en bijzondere architectuur.
In maart zullen we het parcours presenteren. Daarom hebben we besloten om het lage inschrijftarief van 300,- nog even te handhaven tot en met 31 maart. Dat leek ons wel zo fair!
Binnenkort vind je op onze facebookpagina vast wat previews op het parcours...

Met sportieve groet,

Team Challenge Almere-Amsterdam

29

Re: Challenge Almere

Netjes, en op zich logisch gegeven het feit dat de informatie nogal karig is momenteel.

30

Re: Challenge Almere

Idd.. Heb zelf vd week ook nog even een mail gestuurd want ik krijg niet helemaal duidelijk of de Halve wel onderdeel is van de Challenge formule. Op de website van Challenge staat de Halve in Almere niet vermeld en ze noemen het ook "Half Distance" waar andere Challenge wedstrijden over "Half Challenge" spreken.. Iemand een idee of de halve ook wel een Challenge wedstrijd is?

Op zich krijg je wat betreft verzorging waarschijnlijk wel hetzelfde enzo, maar toch vind ik het raar..

31 Laatst bewerkt door Paul851 (01-03-13 21:00:39)

Re: Challenge Almere

.

32

Re: Challenge Almere

Paul851 schreef:

.

Daar heb je een punt.

33

Re: Challenge Almere

Paul851 schreef:

.


Weet niet of ik het een heel erg sterk punt vind :-)

34

Re: Challenge Almere

Urban schreef:
Paul851 schreef:

.


Weet niet of ik het een heel erg sterk punt vind :-)

Daar heb je wel een .-jte

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

35

Re: Challenge Almere

Rose69 schreef:
Urban schreef:
Paul851 schreef:

.


Weet niet of ik het een heel erg sterk punt vind :-)

Daar heb je wel een .-jte

De vraag blijft of dit het puntje op de i was of het puntje dat bij het paaltje komt. Ik krijg er vooralsnog een punthoofd van.

36

Re: Challenge Almere

Allemaal erg spitsvondige punten, ik weet niet wat ik daarop moet zeggen tongue

37

Re: Challenge Almere

Lieke schreef:

Idd.. Heb zelf vd week ook nog even een mail gestuurd want ik krijg niet helemaal duidelijk of de Halve wel onderdeel is van de Challenge formule. Op de website van Challenge staat de Halve in Almere niet vermeld en ze noemen het ook "Half Distance" waar andere Challenge wedstrijden over "Half Challenge" spreken.. Iemand een idee of de halve ook wel een Challenge wedstrijd is?

Op zich krijg je wat betreft verzorging waarschijnlijk wel hetzelfde enzo, maar toch vind ik het raar..

Hier de reactie vd organisatie..

[[.. Officieel gezien is de halve triathlon in Almere geen Half-Challenge, maar een 'aparte' Half Distance. Je sport echter wel op dezelfde parcoursen, krijgt dezelfde pastaparty, dezelfde verzorging op het parcours en een net zo mooie medailles en shirt als finisher op de Challenge Long Distance.
Wat is dan het verschil, vraag je je af? Minimaal eigenlijk: Bij de Half Distance hebben we geen apart Pro startveld en bieden we ook geen prijzengeld aan. ..]]

38

Re: Challenge Almere

Lieke schreef:
Lieke schreef:

Idd.. Heb zelf vd week ook nog even een mail gestuurd want ik krijg niet helemaal duidelijk of de Halve wel onderdeel is van de Challenge formule. Op de website van Challenge staat de Halve in Almere niet vermeld en ze noemen het ook "Half Distance" waar andere Challenge wedstrijden over "Half Challenge" spreken.. Iemand een idee of de halve ook wel een Challenge wedstrijd is?

Op zich krijg je wat betreft verzorging waarschijnlijk wel hetzelfde enzo, maar toch vind ik het raar..

Hier de reactie vd organisatie..

[[.. Officieel gezien is de halve triathlon in Almere geen Half-Challenge, maar een 'aparte' Half Distance. Je sport echter wel op dezelfde parcoursen, krijgt dezelfde pastaparty, dezelfde verzorging op het parcours en een net zo mooie medailles en shirt als finisher op de Challenge Long Distance.
Wat is dan het verschil, vraag je je af? Minimaal eigenlijk: Bij de Half Distance hebben we geen apart Pro startveld en bieden we ook geen prijzengeld aan. ..]]

Wat mij betreft prima. Een hele medio september ga ik gewoon niet doen, daarmee committeer ik mezelf teveel en rustig op mijn gemak een hele ga ik toch niet doen. Ik wil tegen die tijd wel graag een halve doen, bij voorkeur niet al te ver weg en daarnaast hoop ik enigszins bij te dragen aan het tot een succes maken van Challenge Almere. Ik ga me maar eens inschrijven denk ik.

39

Re: Challenge Almere

Lieke schreef:
Lieke schreef:

Idd.. Heb zelf vd week ook nog even een mail gestuurd want ik krijg niet helemaal duidelijk of de Halve wel onderdeel is van de Challenge formule. Op de website van Challenge staat de Halve in Almere niet vermeld en ze noemen het ook "Half Distance" waar andere Challenge wedstrijden over "Half Challenge" spreken.. Iemand een idee of de halve ook wel een Challenge wedstrijd is?

Op zich krijg je wat betreft verzorging waarschijnlijk wel hetzelfde enzo, maar toch vind ik het raar..

Hier de reactie vd organisatie..

[[.. Officieel gezien is de halve triathlon in Almere geen Half-Challenge, maar een 'aparte' Half Distance. Je sport echter wel op dezelfde parcoursen, krijgt dezelfde pastaparty, dezelfde verzorging op het parcours en een net zo mooie medailles en shirt als finisher op de Challenge Long Distance.
Wat is dan het verschil, vraag je je af? Minimaal eigenlijk: Bij de Half Distance hebben we geen apart Pro startveld en bieden we ook geen prijzengeld aan. ..]]

En niet te vergeten; het inschrijfgeld ... is gelijk aan een Challenge tongue Raar dat daar dan niet het naampje op geplakt wordt.

40

Re: Challenge Almere

Lieke schreef:

Ik zag dat je bij inschrijving al direct moet betalen.. Hmm.. de gemiddelde student kan niet ff in 1 keer 150 euro ophoesten, zal dan toch extra moeten gaan betalen en dan volgende maand inschrijven.. Beetje jammer dit systeem..

Maar dat is toch heel vaak zo bij inschrijven voor wedstrijden?

41

Re: Challenge Almere

Jip schreef:
Lieke schreef:

Ik zag dat je bij inschrijving al direct moet betalen.. Hmm.. de gemiddelde student kan niet ff in 1 keer 150 euro ophoesten, zal dan toch extra moeten gaan betalen en dan volgende maand inschrijven.. Beetje jammer dit systeem..

Maar dat is toch heel vaak zo bij inschrijven voor wedstrijden?

yep, toen ik nog student was heb ik geregeld mijn "emergency" credit card misbruikt voor dit soort dingen smile

42

Re: Challenge Almere

Jip schreef:
Lieke schreef:

Ik zag dat je bij inschrijving al direct moet betalen.. Hmm.. de gemiddelde student kan niet ff in 1 keer 150 euro ophoesten, zal dan toch extra moeten gaan betalen en dan volgende maand inschrijven.. Beetje jammer dit systeem..

Maar dat is toch heel vaak zo bij inschrijven voor wedstrijden?

Meestal wordt het gewoon een maand of 2 voor de wedstrijd geïncasseerd.. Althans bij de meeste wedstrijden waar ik mij voor inschrijf..

43

Re: Challenge Almere

En om iedereen 'lekker' te maken, de promo-video: http://triathlete-europe.competitor.com … -amsterdam

44

Re: Challenge Almere

Bas schreef:

En om iedereen 'lekker' te maken, de promo-video: http://triathlete-europe.competitor.com … -amsterdam

Mooi, gelikt filmpje. Van toen het nog geen Challenge event was natuurlijk. Ik ben erg benieuwd hoe niet-Nederlanders naar dit filmpje kijken en of het ze aanspreekt. En wat bijvoorbeeld een Amerikaan zou motiveren om voor Challenge Almere te kiezen.

45

Re: Challenge Almere

Mooi promo filmpje. Laat er mij aan denken dat ik dringend moet gaan trainen yikes

46

Re: Challenge Almere

Zojuist ingeschreven voor de Challenge Amsterdam Almere.

Na de edities 1986, 1987, 1994 en 2008 wordt dit mijn vijfde "Almere"

Ik kijk er enorm naar uit!

Nu nog een zonnetje en wat hogere temperaturen.

cool

47

Re: Challenge Almere

Lieke schreef:
Jip schreef:
Lieke schreef:

Ik zag dat je bij inschrijving al direct moet betalen.. Hmm.. de gemiddelde student kan niet ff in 1 keer 150 euro ophoesten, zal dan toch extra moeten gaan betalen en dan volgende maand inschrijven.. Beetje jammer dit systeem..

Maar dat is toch heel vaak zo bij inschrijven voor wedstrijden?

Meestal wordt het gewoon een maand of 2 voor de wedstrijd geïncasseerd.. Althans bij de meeste wedstrijden waar ik mij voor inschrijf..


meestal wel...echter de grotere wedstrijden ook niet meer. Zowel Horst als Stein moest ik direct via ideal voldoen. UTT/Borne/Deurningen/Oldenzaal gaan gewoon via automatisch incasso...

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

48

Re: Challenge Almere

Ik kon mezelf niet meer inschrijven voor horst moest via de vtld gebeuren. Heb daarom ook de beslissing genomen voor het duathlonnen maar te laten voor wat het is en met triathlon te beginnen roll

49

Re: Challenge Almere

Beste triatleten,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek voor Stichting Holland Triathlon.
Hierbij gaat het om een onderzoek naar de wensen en behoeften van triatleten ten aanzien van een Triathlon evenement.

Voor het onderzoek ben ik specifiek op zoek naar triatleten die in het verleden al eens hebben mee gedaan aan een hele Triathlon en die bereid zijn mijn enquête te vullen.
 
Vul je de enquête in dan maak je ook nog eens kans op één van de mooie prijzen, de prijzen staan in het teken van de Triathlon sport. Het invullen van de enquête duurt minder dan 10 minuten.

Hieronder de link van de enquête:
www.thesistools.com/web/?id=332460


Alvast bedankt voor het invullen van de enquête!

Met vriendelijke groet,
Gaby Rosenkrantz

50

Re: Challenge Almere

Enquete ingevuld.

Wat vinden we van het fietsparcours? Het lijkt me een flinke verbetering ten opzichte van voorgaande edities, al kan ik daar niet uit eigen ervaring over meepraten. Benieuwd naar jullie mening.
http://www.challenge-almere.com/courses/