1

Onderwerp: Hoi, ik ben Daan

Hallo Allemaal!

Ik ben Daan(39) en heb me aangemeld omdat ik naast het hardlopen/trailrunnen me ook heb gericht op duathlons en triathlons. Vorig jaar als doel gesteld om een marathon te lopen en dat was de afgelopen editie van Kasterlee, en dat is goed gegaan. In een ver verleden ooit eens een mini triathlon gedaan en een aantal jaren fanatiek mountainbiken. Ik volg dit forum al een tijdje en heb nu dus als nieuwe doelen duathlons en triathlons. Heb sinds een paar weken een racefiets die ik aan het verkennen ben en heb al wat loop-fiets-loop trainingen gedaan om het gevoel te krijgen. Ik hoop dit jaar zowieso een kwart triathlon te kunnen voldoen, en als dat goed gaat misschien later in de zomer een halve(of loop ik te hard van stapel?) Hoe dan ook wil ik het goed aanpakken en zeker geen fouten maken en zodoende me nu hier aangemeld. Ik heb een persoonlijke website gemaakt gericht op trailrunnen in de Picos de Europa waar ik elke zomer heen ga, misschien leuk om te checken. http://picos-trails.com/blog/

..zo nu opzoek naar een loop-fiets-loop broek...

2

Re: Hoi, ik ben Daan

welkom! Die marathon van kasterlee heb ik ook meegelopen was wel een modderige editie vond ik hmm Voor die broek heb je keuze genoeg zou ik zeggen dus succes.

3

Re: Hoi, ik ben Daan

Daan welkom! Mooi bouwjaar heb je.