1

Onderwerp: geen uitdaging, geen overwinning!

Hallo allemaal,

Ik ben wesley en ben 24 jaar en woon in hoofddorp. Na 2 jaar alles gegeven te hebben voor mijn werk. Ben ik er achter gekomen dat ik iets misde in mijn leven. na jarenlang fantiek hardlopen,kickboksen en fitness. Deed ik niks meer kwam sport. Mijn energie was ver te zoeken. En deed niks anders dan lange dagen werken en op de bank hangen.

Na reportages van de Ironman kreeg ik weer zin en motivatie om weer te knallen.  Ik heb een racefiets gekocht en als het goed weer is gaan we erop uit. Hardlopen is mijn sterkste kant. En lig nu 2 à 3 keer per week in het water. Zwemtechniek moet aardig nog wat gebeuren de borst crawl heb ik nooit geleerd. Maar 50 min normale slag op de snelle baan hou ik wel goed bij.

Ben aan het zoeken om alles te verbeteren. Ik werk altijd in de avonduren en verenigingen trainen dan altijd.   Zat ook de denken om spinning in de ochtend uren te gaan doen 2 keer per week.  En de rest van de dagen zwemmen of lopen.  Ik ben nieuw in deze geweldige sport dus tips zijn welkom!

Het is erg leuk en motiverend om de berichten van jullie te lezen. En voelt weer heerlijk om tot het uiterste te gaan.

Groeten wesley

2

Re: geen uitdaging, geen overwinning!

Wesley welkom! Je klinkt flink gemotiveerd, benieuwd naar je ervaringen komend seizoen. Veel succes!

3

Re: geen uitdaging, geen overwinning!

Bedankt Maarten dat je de moeite had genomen om te reageren.  ik zag net je blog leuk smile  even een keer op mijn gemak lezen.  ja dat ben ik zeker, als ik ergens aan begin dan ga ik er ook voor.   ik zie dat je in de buurt woont big_smile 

Groeten wesley