1

Onderwerp: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Ik zal er ook maar eentje inzetten wink dit word mijn eerste,dus verwacht er niet te veel van maar het is hier dicht tegen de deur een stuk van het fietsen gaat zelfs door mijn eigen dorp dus zal wel leuk worden. Juist dat zwemmen in de haven zal wel koud worden vrees ik.

2

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Water is daar niet zo koud hoor Ronnyke...
Het is in het doeldok waar er amper stroming zit.
Vorig jaar althans toch niet.
Ik ga deze ook meedoen als voorbereidingswedstrijd op de halve van brugge die weer voorbereiding is op de volledige van zurich

3

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Van Moer wordt ook mijn eerste... wink

4

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Mja ik heb het er toch wel al op. Heb het fietsparcour al een paar keer afgereden enz  tongue  hoop alleen dat het mooi weer word.

5

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Het zal voor mij vooral een finisher zijn.  Net terug van dokter, infectie bovenste luchtwegen. Vespa-trip naar Ardennen voorbije weekend laat zijn sporen na.
Dus die training open water met wetsuit zit er niet meer in.
Misschien dat ik begin volgende week het zwembad induik met het wetsuit.
Heb nog nooit met wetsuit gezwommen en wil niet voor verrassingen staan...

6

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

ik doe ook mee !!
ik heb enkel een beetje schrik van het koude water, de rest komt wel in orde smile

morgenavond nog eens in open water zwemmen op 't ster ...

7

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Mischien dat ik morgenavond ook wel eens daar ga zwemmen.

8

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Hoe laat vanavond?

9

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Ik ga eerst deze middag in het zwembad zwemmen dus als ik vanavond ga zal dit rond 19u zijn. Ik denk dat wtt er ook traint vanavond.

10

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

ronnyke schreef:

Ik ga eerst deze middag in het zwembad zwemmen dus als ik vanavond ga zal dit rond 19u zijn. Ik denk dat wtt er ook traint vanavond.

ja ik train mee met wtt, ik denk dat atriac daar ook traint om 19u

11

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Ik heb deze middag een redelijk intensief training gehad dus zal vanavond er niet zijn maar ga moregn na de middag wel buiten zwemmen. Eerst een goeie fietstraining s'morgens  tongue train je dan op woensdag ook mee met wtt in sinbad?

12

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

op woensdagavond train ik af en toe mee, meestal ga ik dan lopen

13 Laatst bewerkt door Unclesam (12-05-13 07:39:30)

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Ziet er hoe langer meer uit dat ik het niet ga halen.  sad
Krijg geen lucht door de neus. Gisteren gaan winkelen en was doodop...  sad  sad
En keek er zo naar uit, mijn eerste.
Dat zal dan 23.06 in Antwerpen worden. hmm

14

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Positief blijven het is nog een week.

15

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Ronny, ik heb mijn wetsuit al een paar keer aangehad, maar nog geen enkele training mee kunnen doen.
Ik vrees dat als ik nu een toertje rond het Galgenweel zou lopen, ze mij mogen wegdragen.
Tenzij er een mirakel gebeurt en ik morgen met een snotvrije kop opsta, kan ik er mss aan denken om toch nog eens te gaan zwemmen/lopen/fietsen deze week, maar vrees er voor...
Ik ben geen 18 meer...genezen vergt nu eenmaal zijn tijd  sad

16

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Ik had het vorige week ook voor mijn debuutswedstrijd. Smeer voor het slapengaan Vicks op je borst en rug en na paar dagen was het bij mij zo goed als over!

17

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Straks terug op visite bij mijnheer doktoor. Zoals ik mij nu voel, vrees ik voor sinusitis. Zondag is zeker niet haalbaar.  In ieder geval succes aan de deelnemers en ik duim voor 'droog' weer.

18

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Hier ook twijfel om me nog in te schrijven... Gisteren deze in Geel meegedaan en moest zelf niet starten bij het fietsen. Achterband wederom plat!! Velgen vuilbak in gezwierd en nieuwe gekocht...

19

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Het word 9/10 een duathlon. Water heeft nog lang de temperatuur niet en het weer zit de komende dagen ook niet mee. Donderdag zal het geweten zijn volgens de site.

20

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Het is dus een duathlon geworden heb net de bevestiging gehad. Spijtig had dan liever gezien dat ze het zwemmen ingekort hadden.

21

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Ik ga dus neit meedoen dan met de van moer!
Ik doe op 2 juni triatlon in de buurt van charleroi dan.

22

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Ik vrees dat er wel meer niet zullen komen opdagen. Is wel spijtig natuurlijk voor de organisatie. Ze voorspellen dan ook nog eens slecht weer dus alles slaagt wel wat tegen. Ik doe wel mee doe al 5 jaar duathlon en nu er èèn in mijn buurt is doe ik die zeker mee.

23

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

heb deze week het parcours al eens gereden.
wel gevaarlijk aan al die treinsporen. worden er op die dag platen overgelegd of is het gewoon uitkijken ?

24

Re: Van Moer triathlon Zwijndrecht (belgie)

Volgens dat ik begrepen heb gaan ze er kegels aanzetten zodat je er niet door verrast word maar verder zal het gewoon erover rijden zijn. Ga voor de zekerheid maar niet met een vol wiel rijden.