1

Onderwerp: Ter Aar, 26 mei 2013

Afgelopen 2 jaar hier ook meegedaan op de 1/8e. 1:04:hoog de eerste keer, vorig jaar 1:01:hoog. Dit jaar wil ik dus onder het uur:)
Zwemmen ben ik wel iets sneller geworden, maar dat zal het grote verschil niet maken, hooguit 20 seconde denk ik. Het zal vooral uit het fietsen moeten komen denk ik. De week erna doe ik mee aan nieuwkoop en ik ga dus pas na Ter Aar taperen, dus het zal nog even zien worden of het ook echt lukt. Zou natuurlijk wel leuk zijn!

2

Re: Ter Aar, 26 mei 2013

vorig jaar de 1/8 ste gedaan, dit jaar maak ik me op voor een 1/4. Afgelopen jaar m'n eerste 1/4 in Anna Paulowna gedaan m'n  tijd was toen 2.23.18. Nu voor onder de 2.20, ben benieuwd.

kijk er naar uit

3

Re: Ter Aar, 26 mei 2013

Ik doe ook mee op de 1/8e, mik op minuutje of 59.

4

Re: Ter Aar, 26 mei 2013

ik ben er ook weer bij op de 1/4e afstand. Mik op onder de 2:10
Heb er zin an!

5

Re: Ter Aar, 26 mei 2013

Juhroen schreef:

Afgelopen 2 jaar hier ook meegedaan op de 1/8e. 1:04:hoog de eerste keer, vorig jaar 1:01:hoog. Dit jaar wil ik dus onder het uur:)
Zwemmen ben ik wel iets sneller geworden, maar dat zal het grote verschil niet maken, hooguit 20 seconde denk ik. Het zal vooral uit het fietsen moeten komen denk ik. De week erna doe ik mee aan nieuwkoop en ik ga dus pas na Ter Aar taperen, dus het zal nog even zien worden of het ook echt lukt. Zou natuurlijk wel leuk zijn!

Vorig jaar waren wel hele goede omstandigheden met de wind die ideaal stond..
Ervan uitgaande dat dat dit jaar wat minder zal zijn, hoop ik m'n tijd van vorig jaar te kunnen benaderen.
Zwemmen zal nu hopelijk beter gaan in een snellere baan (hoop ik tenminste), dan kan ik wat tijd goedmaken die ik dan waarschijnlijk weer verlies op het fietsonderdeel t.o.v. vorig jaar.

Overigens voor mij de week erop ook Nieuwkoop, ben benieuwd.

6 Laatst bewerkt door Bleek (26-05-13 16:41:14)

Re: Ter Aar, 26 mei 2013

De wind stond vandaag allesbehalve ideaal. Man man man. Op de achtste volgens mij 4e met een 58:32. Tijd en klassering zijn niet officieel, dus nog even afwachten of de organisatie ook vindt wat ik heb geklokt smile

7

Re: Ter Aar, 26 mei 2013

Was inderdaad een pittig windje vanochtend!
Ik ben zeker niet binnen het door mij voorspelde uur gebleven. Eerder 1:02:30 denk ik.
Zwemmen ging goed, fietsen ging zwaar. Vol goede moet aan het lopen begonnen maar aan het einde van het parc fermee genadeloos op mn bek gegaan. Kon nog wel doorlopen (en de clubgenoten voorblijven big_smile ), maar echt lekker lopen was er niet meer bij... Ik hoop op top 10, maar ik heb eigenlijk geen idee:)
Rappe tijd trouwens Bleek!

8 Laatst bewerkt door petitmas (27-05-13 20:56:38)

Re: Ter Aar, 26 mei 2013

Mooi zwemmen in Anna...........driehoek in dat binnenwater en loopparcours vind ik megasnel daar. Goede herinneringen aan.
Mooie prestaties !!

9 Laatst bewerkt door Gerjan (31-05-13 09:23:37)

Re: Ter Aar, 26 mei 2013

2.05.31 is mijn eindtijd geworden, ben zeer tevreden.

zwemmen ging verrassend goed 16.14 vorig jaar 9.09 over 500 meter.
fietsen is wel m'n ding gewoon goed 1.02.44, vorig jaar 31.48 over 19.5 km
lopen blijft voor verhoudings gewijs het lastige 46.33, vorig jaar 23.42 over 5km

nu op naar Heerhugowaard en Zaanstad, en dan maar weer eens wat meer trainen en in augustus Anna Paulowna als af sluiter.