1

Onderwerp: Gezocht; leuke OD in okt/nov

Hi,

Graag zou ik in okt/nov een leuke OD in de planning hebben. Weer leuk om naar toe te trainen!

Zelf heb ik de volgende gevonden; een OD in Barcelona op 6okt en de Alpen Triathlon (nabij Munchen) op 22 september.

Wie heeft nog tips voor leuke OD's in die periode? En wie heeft ervaring met de eerder genoemde twee?

ThanX, Bartjan

2

Re: Gezocht; leuke OD in okt/nov

Ik dacht dat in okt/nov het seizoen ver voorbij was? Mischien in de zuiderse landen?

3

Re: Gezocht; leuke OD in okt/nov

Barcelona lijkt me redelijk zuidelijk  wink Ik heb de ironman distance gedaan eind september vorig jaar, met de OD heb ik geen persoonlijke ervaring. Volgens mij wordt die in de stad gehouden, kan niet zo heel veel mis mee zijn denk ik. Hier een verslag van iemand die hem heeftt gedaan vorig jaar:http://www.marnixcornelisse.nl/index.ph … Itemid=130

Munchen kan je natuurlijk mooi combineren met de Oktoberfeste. Uit eigen ervaring kan ik geen OD's in die periode noemen.

4

Re: Gezocht; leuke OD in okt/nov

Barcelona OD op 6 oktober ga ik dit jaar uitproberen. Net twee weken naar Mas Nou geboekt van 5 tot 19 oktober. Nu even inschrijven.

En die Challenge op dezelfde dag, is tempting maar 420 Euro inschrijfgeld vind ik het alleen waard als ik serieus voorbereid kan starten en dat gaat niet gebeuren dit jaar.