1

Onderwerp: Triatlon Brugge

Voor mijn eerste kwart ooit:

Zwemmen (1.000m): 27:00
T1: 3:00
Fietsen (45km): 1:30:00
T2: 2:00
Lopen (10km): 55:00 (dwars door brugge op deels zelfde parcours, 14.7km in 1u13 gelopen)

Totaal: 2:57:00

Allemaal vrij voorzichtig geschat, kan zijn dat ik vlotter ga, maar momenteel niet echt een zicht op hoe ik alles na elkaar zal vertreren. Belangrijkste is uitlopen, en indien mogelijk onder de 3u in totaal te blijven...

2

Re: Triatlon Brugge

DieterY
Wat is je startnummer dan zoek ik de uitslagen na. Je mag natuurlijk ook ff je resultaat op het forum kwijt.
Hopelijk ga je genieten en werkt het weer een beetje mee
Heel veel succes lol en lachend over de streep

3 Laatst bewerkt door DieterY (13-06-13 17:52:59)

Re: Triatlon Brugge

Startnummer is 870, start in wave K11 om 18u46...

Ik zal m'n resultaat ook op het forum zetten hoor wink

Triathlon Brugge is 22 juni trouwens.

4

Re: Triatlon Brugge

Brugge wordt ook mijn eerste 1/4 triathlon.
Een voorspelling doen is dus zeker moeilijk.
Toch eventjes proberen
Zwemmen: 25:00
T1: 3:00
Fietsen: 1u30
T2: 2:00
Lopen: 50:00

Totaal 2u50

5

Re: Triatlon Brugge

Waar gaan jullie je parkeren komende zaterdag?

6

Re: Triatlon Brugge

Thuis, ik woon in Brugge, op een 5 minuten fietsen (15min wandelen) van het St-Leocollege (wisselzone) en op een 10 minuutjes fietsen van de markt (finish), dus ik zal milieubewust doen smile

Mss op de site van de organisatie es kijken, weet niet als er daar iets over staat...

7

Re: Triatlon Brugge

Ik heb gelezen dat de bewaring aan de Burg is (nabij Markt).
Betekent dit da we vanaf hier met onze wetsuit (en blootvoets) richting Sasplein moeten gaan. Want hier kunnen we niets meer achterlaten

8

Re: Triatlon Brugge

Ik denk het wel idd, maar dat is op zich geen 10 minuten stappen. En je zal sowieso niet de enige zijn smile (het St-Leocollege ligt op de weg naar het Sasplein btw)

9

Re: Triatlon Brugge

Content van m'n eerste kwarttriatlon smile Wel nog geen tijden gevonden (tot een uurtje geleden toch), maar doelstelling was uitlopen en als het kon binnen de 3u, eerste is sowieso gelukt, 2de voor zover ik er een goed zicht op heb ook smile


Smaakt naar (veel) meer smile

10

Re: Triatlon Brugge

Ik heb ook nog geen uitslagen gevonden.
Volgens de klok op het belfort heb ik er ongeveer 2u30 over gedaan (heel slechte prognose dus)
Zwemmen ging super (veel beter als verwacht), fietsen ging prima ondanks de tegenwind (34km/u gem) enkel bij het lopen had ik last van de maag.
Nu wachten tot de officiële tijden...

11

Re: Triatlon Brugge

Dieter,

Proficiat met resultaat.
Nu je de eerste achter de rug hebt, zijn er zaken/ervaringen die je al kan meegeven of waarmee je  werd geconfronteerd?
Ikzelf doe mij eerste in september ... en wil goed voorbereid zijn.

Grtn,
Koen

12

Re: Triatlon Brugge

Koen13 schreef:

Dieter,

Proficiat met resultaat.
Nu je de eerste achter de rug hebt, zijn er zaken/ervaringen die je al kan meegeven of waarmee je  werd geconfronteerd?
Ikzelf doe mij eerste in september ... en wil goed voorbereid zijn.

Grtn,
Koen

Merci smile

1ding: gewoon (proberen te) genieten! in het begin is het wat wennen, maar eenmaal je in je tempo komt (vooral in het zwemmen enzo...) lukt dat wel smile Pas op ik heb ook afgezien (ook al omdat ik in de allerlaatste startwave zat en tijdens het loopparcours zo goed als zonder publiek moest lopen, buiten aan de finish)

Ik heb géén zotte voorbereiding gedaan, gewoon wekelijks 2x zwemmen, 2x lopen en 1 maal fietsen. (wel afwisselend met en zonder intervallen, ...) vooral zorgen dat je de afstanden zeker aankunt... Probeer ook in open water te zwemmen voor je triatlon, enzovoort...

13

Re: Triatlon Brugge

Iemand een idee waar en wanneer we de officiele tijden kunnen terugvinden?

14

Re: Triatlon Brugge

Van de 1/4 en halve http://uitslagen.3athlon.be/

15

Re: Triatlon Brugge

Enkel je zwemtijd staat erbij 0:25:07 en je totaal 2:55:57 als je Ysenbrandt Dieter bent toch teminste roll

16

Re: Triatlon Brugge

ronnyke schreef:

Enkel je zwemtijd staat erbij 0:25:07 en je totaal 2:55:57 als je Ysenbrandt Dieter bent toch teminste roll

Jup, mijn eindtijd is idd die 2:55:54, zwemtijd is wel 20:29, maar ik wil wachten tot ik alles heb... om m'n prestatie volledig hier te zetten.
(ik had ook al gezien dat de voorlopige/deeluitslagen er al opstonden, maar wachtte dus om bovenstaande reden wink

17

Re: Triatlon Brugge

De fiets- en looptijden staan er nu ook bij.
Ik ben best tervreden met mijn 2:32 voor mij allereerste kwart.

18

Re: Triatlon Brugge

Nico0105 schreef:

De fiets- en looptijden staan er nu ook bij.
Ik ben best tervreden met mijn 2:32 voor mij allereerste kwart.

Van mij nog niet sad