1

Onderwerp: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

over een kleine 2 weken is het al zover smile Wie o wie gaan er nog meer meedoen?
Zelf ga ik aan de 1/8 meedoen en verheug me er enorm op. Voor het eerst in 10 jaar weer een 1/8 triathlon en voor het eerst in open water. Kan niet wachten om eens een massa (zover je van massa kan spreken) start mee te maken en in mijn wetsuit een wedstrijd af te werken.... Fietsparcour ga ik volgende week eens verkennen denk ik....

#enjoylife

2

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Ik doe mee met de 1/8ste. Het wordt mijn allereerste en ik heb toevallig zondag het looprondje gedaan. Heb er zin in.

3

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Ik doe daar mee bij de eerste divisie wedstrijd. Dat wordt zo'n beetje mijn eerste sprint triathlon.

4

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Was te laat, dus ik heb me ingeschreven voor de wachtlijst van de achtste. Verder niets meer van gehoord dus t zal m niet worden vrees ik...

5

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Triathlon in mn achtertuin, maar ik doe niet mee. Parcours is erg netjes op de site gezet moet ik zeggen. Bij het fietsen vind ik 'gevaarlijke' bocht 1 meevallen, meteen de bocht daarna vind ik lastiger ivm vluchtheuvel en meer snelheid. Gevaarlijke bocht 2 is een kreng vanwege de vluchtheuvel en de aanloopweg loopt net wat naar beneden zodat je veel vaart kan maken.

Op t loopparcours zie ik zo 123 geen bijzonderheden.

thijs schreef:

Ik doe daar mee bij de eerste divisie wedstrijd. Dat wordt zo'n beetje mijn eerste sprint triathlon.

'bout damn time wink Haha, veel plezier!

6

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

ik doe ook mee met de 1/8, nog niks gehoord in welke serie ik start.

7

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Bleek schreef:
thijs schreef:

Ik doe daar mee bij de eerste divisie wedstrijd. Dat wordt zo'n beetje mijn eerste sprint triathlon.

'bout damn time wink

Dat kun je wel stellen!

8

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Nice, de hele wachtlijst is toegevoegd aan de deelnemerslijst  smile Zin in!

9

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Ik doe zondag ook mee (1/8), maar ik kan  niet vinden welke startserie ik zit. Kijk ik eroverheen, of is het nog niet bekend?

10

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Het zou vorige week al bekend moeten zijn maar er is nog niks over te vinden inderdaad. Heb de organisatie vanochtend gemaild..

#enjoylife

11

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Heb gisteren gemaild met de organisatie ivm de treintijden Eindhoven-Utrecht en ik hoorde dat in ieder geval alle vrouwen in de tweede startserie van de achtste zitten.

12

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Oke dat is voor mij voldoende info, ben ook een vrouw. Bedankt Sandra!

13

Re: Rijwielpaleis Bilthoven Triathlon Utrecht

Aan de hand van je startnummer is dat terug te zien. Ik zit in de eerste serie. Startnummmer 1073. Moedig me vooral aan als je me voorbij ziet komen.