1 Laatst bewerkt door Roy W (12-08-13 23:22:02)

Onderwerp: Triathlon Apeldoorn. Startnummer en naam.

Als vervolg op het 'herkenbaarheidsverhaal' uit draadje Huizen ( http://www.triathlonforum.nl/viewtopic. … 15&p=2 ), hier dan naam en startnummer voor Apeldoorn. Wie zie ik daar nog meer?

Serie: Kwart
Startnummer: 606
Naam: Roy Woensdregt

(zwart/gele Intersens RC650, zwart/gele trisuit)

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

2

Re: Triathlon Apeldoorn. Startnummer en naam.

Serie: Kwart
Startnummer: 652
Naam: Sander van Schoonhoven

Zwartwitte BeOne, Witrode Helm, Roodzwart pak. Eerste keer deelname in Apeldoorn, ik ben heel benieuwd naar deze triathlon.

3

Re: Triathlon Apeldoorn. Startnummer en naam.

Dorter schreef:

Serie: Kwart
Startnummer: 652
Naam: Sander van Schoonhoven

Zwartwitte BeOne, Witrode Helm, Roodzwart pak. Eerste keer deelname in Apeldoorn, ik ben heel benieuwd naar deze triathlon.

Als geboren en getogen ex-Apeldoorner heb ik 2 x deelgenomen. Het parcours is best pittig!
Zwemmen in het 50 meter bad, waarbij de watertemperatuur meestal tegenvalt....de laatste keer was het gebruik van een wetsuit niet geoorloofd.
Daarna direct uit het parc fermee een gemene klim waarbij de benen aardig vollopen. Het einde van de fietsronde is dan wel weer bergaf, dus lekker voor de beentjes. Deze ronde wel 4x afleggen en dan maak je toch nog wat hoogtemeters.
Het lopen bestaat uit 4 ronden van 2.5 km.  over geaccidenteerd en deels verhard/onverhard terrein. Kortom voor nederlandse begrippen tamelijk uitdagend!
Veel plezier en succes!

4

Re: Triathlon Apeldoorn. Startnummer en naam.

Had al begrepen dat het niet vanzelf zou gaan... Maar als liefhebber van de triathlon Holten verwacht ik me in Apeldoorn ook wel te kunnen vermaken. Dank voor het delen van de parcourskennis.