1

Onderwerp: SP&O Mechelen

dus zondag 15/09/2018 wordt het de 1/8e (750/20/5) :

Prognose
zwemmen : 11'30''
wissel 1 : 2'
fietsen : 38'
wissel 2 : 1'
lopen : 25'
Totaal : 1u17'30''

Maar stillekes hoop ik toch onder de 1u15' te zitten  wink

2

Re: SP&O Mechelen

Unclesam schreef:

dus zondag 15/09/2018 wordt het de 1/8e (750/20/5) :

Prognose
zwemmen : 11'30''
wissel 1 : 2'
fietsen : 38'
wissel 2 : 1'
lopen : 25'
Totaal : 1u17'30''

Maar stillekes hoop ik toch onder de 1u15' te zitten  wink

Resultaat :
zwemmen : 10'20"
wissel 1 : 2'30"
fietsen : 36'50"
wissel 2 : 1'25"
lopen : 23'50"
eindtijd : 1u14'55"
YES, onder de 1u15  smile

wel lang moeten wachten, tot 2de ronde tot ik in een groepje zat dat ik toch even kon volgen...

fietsen, fietsen, fietsen deze winter ...  wink

3

Re: SP&O Mechelen

Ik ben best tevreden over vandaag. Na eerst de nacht gewerkt te hebben heb ik meestal niet zoveel zin om in het koude water te duiken maar in een warm bedje. Maar goed... Ben weer blij dat ik het toch maar gedaan heb.
Zwemmen 15:05min
Fietsen 32:21min
Lopen 21:12min
Totaal 1:13:03u

Deze winter serieus aan mijn zwemmen werken,daar ben ik trouwens al mee bezig. Ik was 8e bij de H40 dus top 10 is wel leuk voor mij.

4

Re: SP&O Mechelen

ronnyke schreef:

Ik ben best tevreden over vandaag. Na eerst de nacht gewerkt te hebben heb ik meestal niet zoveel zin om in het koude water te duiken maar in een warm bedje. Maar goed... Ben weer blij dat ik het toch maar gedaan heb.
Zwemmen 15:05min
Fietsen 32:21min
Lopen 21:12min
Totaal 1:13:03u

Deze winter serieus aan mijn zwemmen werken,daar ben ik trouwens al mee bezig. Ik was 8e bij de H40 dus top 10 is wel leuk voor mij.

Super gedaan, Ronny. Dan weten we allebei waar we aan moeten werken.

En ik mag mij vandaag de snelste H40 zwemmer op de 1/8ste noemen  wink

5

Re: SP&O Mechelen

Ik heb de 1/4 gedaan.
Zwemmen: 28 minuten
Fietsen: 1:07
Lopen: 51 minuten

Met beetje wisseltijd kwam ik uit op 2u32.
Best tevreden van mezelf

6

Re: SP&O Mechelen

Nico0105 schreef:

Ik heb de 1/4 gedaan.
Zwemmen: 28 minuten
Fietsen: 1:07
Lopen: 51 minuten

Met beetje wisseltijd kwam ik uit op 2u32.
Best tevreden van mezelf

mooi resultaat Nico, ik ben hier duidelijk de mindere fietser in het gezelschap...

7

Re: SP&O Mechelen

Unclesam schreef:
Nico0105 schreef:

Ik heb de 1/4 gedaan.
Zwemmen: 28 minuten
Fietsen: 1:07
Lopen: 51 minuten

Met beetje wisseltijd kwam ik uit op 2u32.
Best tevreden van mezelf

mooi resultaat Nico, ik ben hier duidelijk de mindere fietser in het gezelschap...

Toch niet hoor, die eer is voor mij smile

Zwemmen : 14:20
Fietsen : 39:42
Lopen : 30:18

Totaal 1:30:02


Tegenover Viersel was het zwemmen sneller, niet de totale zwemtijd maar de snelheid. Dat heeft ook wel wat te maken met de wetsuit die in Mechelen mocht en in Viersel niet op de 1/8e. Het fietsen was zeker sneller. Dat heeft dan waarschijnlijk te maken met het feit dat stayeren toegelaten was. Niet dat ik het veel heb kunnen doen want ik kan de meesten toch niet lang volgen tongue Het lopen was dan weer een minuutje trager. Waarschijnlijk net iets te hard gegaan op de fiets.

Ik ben toch tevreden om met deze tijden het seizoen af te sluiten. Nu weer in de herfst en winter trainen om deze tijden te verbeteren naar volgend jaar toe. En natuurlijk om ook eens een kwart te kunnen meedoen.

8

Re: SP&O Mechelen

En ik de slechtste zwemmer van het gezelschap tongue maar heb dan toch de beste eindtijd das ook al iets. Of mischien zijn er nog die hebben meegedaan maar hun tijden nog niet hebben meegedeeld. Sam ik denk dat je met een betere voorbereiding en het beter indelen van je wedstrijden ook al veel winst kunt maken eigenlijk wink

9

Re: SP&O Mechelen

Zou het kunnen dat de uitslagen nog niet officieel zijn?
http://uitslagen.3athlon.be/pdffiles/20 … cratch.pdf

blijkbaar heeft BIJNA IEDEREEN bij Transition 1 een tijd van 2'30"    hmm

Ik vind dat wel super, dan kan ik volgende keer, nog nen boterham met choco eten voor ik ga fietsen  tongue

10

Re: SP&O Mechelen

ronnyke schreef:

En ik de slechtste zwemmer van het gezelschap tongue maar heb dan toch de beste eindtijd das ook al iets. Of mischien zijn er nog die hebben meegedaan maar hun tijden nog niet hebben meegedeeld. Sam ik denk dat je met een betere voorbereiding en het beter indelen van je wedstrijden ook al veel winst kunt maken eigenlijk wink

Ervaring heb ik idd nog niet veel, dus heb nog wat 'progressiemarge'  smile

11

Re: SP&O Mechelen

Unclesam schreef:
Nico0105 schreef:

Ik heb de 1/4 gedaan.
Zwemmen: 28 minuten
Fietsen: 1:07
Lopen: 51 minuten

Met beetje wisseltijd kwam ik uit op 2u32.
Best tevreden van mezelf

mooi resultaat Nico, ik ben hier duidelijk de mindere fietser in het gezelschap...


Fietsen doe ik ook al het langst. Zwemmen ben ik vorig jaar in november begonnen, en met het lopen heb ik die jaar veel last gehad van mijn knieen, dus weinig kunnen trainen

12

Re: SP&O Mechelen

Een kleine reportage van de regionale zender : http://www.rtv.be/artikels/sport/sport- … n-mechelen

13

Re: SP&O Mechelen

Ik heb de 1/4 gedaan en met een positief gevoel kunnen afsluiten.

Weliswaar als 82e uit het water  yikes  maar na een dolle achtervolging op een supersnel parcours kon ik een kilometer voor T2 nog net aansluiten bij de eerste grote stayergroep van een man of 15, die zowat voor plaats 20 moet gestreden hebben.
Na een loopproef met vlakke rondetijden als 18e overall en 8e H24 over de streep.

Gezien mijn (voorlopig) matige zwemonderdeel zowat het maximale eruit gehaald, dus tof om zo het seizoen te kunnen afsluiten.  smile

Aan iedereen een vruchtbare trainingswinter gewenst!

14

Re: SP&O Mechelen

Knappe looptijden, daar is nog heel wat werk voor mij.
Eerst van die verdomde "lopersknie" afgeraken