1

Onderwerp: Info off-road duathlon Reusel 10 nov.

Beste tri- en vooral duatleten,

Wie van jullie heeft wel eens meegedaan aan de offroad duathlon in Reusel?!
Hoe zijn de parcoursen? Ik ben benieuwd of het technisch is of dat je er juist flink kan doorkachelen :-)
Ik hoor graag jullie bevindingen!

Groeten,

Martijn

2

Re: Info off-road duathlon Reusel 10 nov.

Hallo Martijn,

Als het droog is kan je flink doorkachelen.
Als het nat is wordt het ploeteren.

In mijn woonplaats, heb al vaak meegedaan.

Grt

3

Re: Info off-road duathlon Reusel 10 nov.

Bedankt, Rene! Na mijn herstelweken en begin van de opbouw ga ik wel voor de korte afstand: 7,5-30-3,75 toch?! Jij?

4

Re: Info off-road duathlon Reusel 10 nov.

Heb hem in 2011 gedaan (de lange afstand) als voorbereiding op de Hel van Kasterlee. De eerste kilometers van de ronde zijn vrij technisch. Daarna vlak met af en toe wat bochtjes, dus daar kun je flink snelheid maken. Goed georganiseerde en gezellige wedstrijd in een leuke omgeving. Dit jaar ga ik n.a.w. ook weer starten.

5

Re: Info off-road duathlon Reusel 10 nov.

Ik heb hem ook al gedaan een tweetal jaar geleden denk ik. Was wel een leuke wedstrijd. Parcour is eerder wat saai dan technisch in vergelijking met Ravels of Olen maar verder wel in orde. Mischien doe ik dit jaar ook de korte afstand nog eens mee dan moet ik eens kijken hoe het zit met mijn werk.

6

Re: Info off-road duathlon Reusel 10 nov.

MartijnT schreef:

Bedankt, Rene! Na mijn herstelweken en begin van de opbouw ga ik wel voor de korte afstand: 7,5-30-3,75 toch?! Jij?

Heb weer ingeschreven voor de lange afstand....

Tot dan!

7

Re: Info off-road duathlon Reusel 10 nov.

Ik heb me ook maar ingeschreven voor de korte afstand ik moet wel eerst nog gaan werken maar tja..