1

Onderwerp: Giga en Mega

Voor de multisporters onderons! http://www.gigathlon.com/
Twee dagen! Zwemmen-fietsen-mountainbiken-skeeleren-harlopen

Normaal gesproken vindt dit evenemeent plaats in Zwitserland maar dit jaar is de start in Landgraaf! Op de site staat een gaaf promo youtube filmpje.
Als je dit alleen gaan doe dan valt dit in de categorie Embrunman, veel hoogte meters! Je kan ook in koppels en 5-tal meedoen.

Mocht je een vergelijkbare evenement willen doen maar dan laagdrempeliger dan raad ik de Megathlon (Radolfzell) aan in zuid Duitsland
1500m zwemmen, 46km fietsen, 22km skeeleren, 36km moutainbiken en 10km lopen. Super mooi parcours en ook goed georganiseerd. Ik heb daar dit jaar aan meegedaan en ga zeker nog een keer meedoen. Al is het alleen om te kijken of een top 5 klassering er in zit. Dit jaar 8e plaats maar had pech met m'n MTB.

2

Re: Giga en Mega

Cool ik heb me in elk geval alvast ingeschreven voor de nieuwsbrief smile

3

Re: Giga en Mega

Ik ook. Ik heb de Embrunman in de planning staan maar die valt precies in dit weekend. Ik ben nu erg aan het twijfelen.

4

Re: Giga en Mega

De inschrijving is geopend! Ik sta ingeschreven voor het hele weekend individueel. Dit zal mijn zwaarste weekend ooit worden met 475km en ruim 6000 hoogte meters!

5

Re: Giga en Mega

DVL schreef:

De inschrijving is geopend! Ik sta ingeschreven voor het hele weekend individueel. Dit zal mijn zwaarste weekend ooit worden met 475km en ruim 6000 hoogte meters!


Zozo, dan wordt een zware opgave DVL wink , is wens je iig veel succes en doe het je niet na!

6

Re: Giga en Mega

Ik ook niet DVL! Grt uit Thailand

1-2-Tri!

7

Re: Giga en Mega

DVL schreef:

Mocht je een vergelijkbare evenement willen doen maar dan laagdrempeliger dan raad ik de Megathlon (Radolfzell) aan in zuid Duitsland
1500m zwemmen, 46km fietsen, 22km skeeleren, 36km moutainbiken en 10km lopen. Super mooi parcours en ook goed georganiseerd. Ik heb daar dit jaar aan meegedaan en ga zeker nog een keer meedoen. Al is het alleen om te kijken of een top 5 klassering er in zit. Dit jaar 8e plaats maar had pech met m'n MTB.


Bedankt voor de tip.
Heb me ingeschreven.
Nu alleen nog leren skeeleren   wink