26 Laatst bewerkt door Ed99 (11-01-14 10:04:31)

Re: Op welke muziek train jij?

De iPod is vrijwel altijd mee onderweg ( behalve bij 't zwemmen ofc). Hangt wat van de stemming af, momenteel veel Pearl Jam, Springsteen, Stones, Travis, Lenny Kravitz, Jamiroquai, Skunk Anancy, Amy Winehouse etc.

Wbt het immateriële, leuk om te lezen over ipv spullen.
Spullen zijn best leuk en interessant, maar voor mij meer een noodzaak dan doel. Het gaat om het doen en niet om het hebben. Vind het niet leuk om zorgen te moeten hebben om bv die dure fiets niet te beschadigen.

Elke dag de beste dag van het jaar!

27

Re: Op welke muziek train jij?

Ik gebruik de 128bpm mixen van GymDJ (gratis overigens).

Ik loop tegenwoordig zo sloom en zo afgelegen, dat mij zelfs mét muziek totaal niets kan ontgaan.

Fietsen doe ik ook met muziek, maar probeer wel oplettend te fietsen.
Fiets ik achter iemand/voor iemand/met iemand, of word het druk, gooi ik die oortjes uit.
Zelfde reden dat mijn autoradio in een file altijd uit staat.

Spring ik dus bij iemand in het wiel (of zoals laatst wel is gebeurd, een scooter), gooi ik die oortjes uit en focus ik me op mijn voorganger.

Zichzelf aan het trainen tot Triatleet sinds 1-5-2013.
Eerst baantjes trekken, dan tandem rijden, en dan een wandeltocht!

28

Re: Op welke muziek train jij?

buiten trainen nooit muziek aan, binnen alleen dream theater, kamelot, epica, white lion, disturbed....enz....... metal dus  cool

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

29

Re: Op welke muziek train jij?

Ik train nooit met muIek. Verder loop ik al heel bewust aan de andere kant van de weg, dan zie je die fietsers aankomen, volkomen van de wereld en gefixeerd op hun telefoon. Vaak kan ik net van te voren een botsing vermijden...

30

Re: Op welke muziek train jij?

Jancape schreef:

Ik train nooit met muIek. Verder loop ik al heel bewust aan de andere kant van de weg, dan zie je die fietsers aankomen, volkomen van de wereld en gefixeerd op hun telefoon. Vaak kan ik net van te voren een botsing vermijden...

Veilig? ja en nee... niet in bochten, als ik met een racefiets/motor/auto op een smalle 60 weg een blinde bocht wacht (UT bijvoorbeeld) en ik heb een tegenligger, en die hardloper op mijn weghelft....dan mag ik hopen dat die hardloper wegspringt...

als je in de bocht met het verkeer meegaat qua weghelft dan heb ik je al voor de bocht gezien op het moment dat je de bocht inslaat, en weet ik dat ik je daar kan verwachten...

Zie dat ook veel met wandelaars op fietspaden.... lopen ze links, en rechts rijden er fietsers, krijg ik onverwachts een obstakel over de gehele breedte van de weg... die ik niet kan zien op voorhand....

Dat is de reden dat ik in bochten rechts loop... (afgezien dat continue links lopen slecht is voor bekken ivm wegverkanting)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800