1

Onderwerp: Triathlon Stein 2014

Iemand enig idee wat de plannen zijn met de Halve van Stein in 2014?

Ik wil me graag inschrijven. Eerst zou dit halverwege november kunnen, nu staat er op de site halverwege december en inmiddels gaan we richting halverwege januari.

2

Re: Triathlon Stein 2014

Stein is zelfs weer van de NTB kalender afgevoerd... Zouden er weer problemen zijn?

3

Re: Triathlon Stein 2014

Ik heb Ruud de Haan van de organisatie een tweetje gestuurd en had binnen een minuut antwoord dat alles goed was en de inschrijving binnenkort open gaat.

I guess patience is a virtue en ik zal dat weekend nog maar even vrijlaten voor het betere hobbywerk dicht bij huis...

4

Re: Triathlon Stein 2014

Bedankt Vanzella. Ik zat er ook al een beetje over in aangezien het 3 jaar terug ook mis ging. Dan blijven we nog maar even geduldig.

Jij hebt de wedstrijd vaker gedaan Vanzella? Is een tijdritfiets voor een niet berggeit (kom van het Friese PLATTEland) te doen?

5

Re: Triathlon Stein 2014

Kan prima in Stein een tijdritfiets. Neem aan dat de Dennenberg, Snijdersberg en Koppenberg er nog in zitten, maar das 1 minuut trappen en je bent boven.

Meest technische stukje is bij Kasteel Elsloo. Als je handig bent rij je door "het gootje" anders moet je over de kinderkoppies  tongue  Voor de rest is het grote plaat er op en gaan.

PS : Mag me een ervaren Stein-ganger noemen met 3x de halve en 3x de 2/3e  cool

6

Re: Triathlon Stein 2014

petitmas schreef:

Kan prima in Stein een tijdritfiets. Neem aan dat de Dennenberg, Snijdersberg en Koppenberg er nog in zitten, maar das 1 minuut trappen en je bent boven.

Meest technische stukje is bij Kasteel Elsloo. Als je handig bent rij je door "het gootje" anders moet je over de kinderkoppies  tongue  Voor de rest is het grote plaat er op en gaan.

PS : Mag me een ervaren Stein-ganger noemen met 3x de halve en 3x de 2/3e  cool

De Dennenberg is geschrapt, je blijft op het plateau, dus de tijdritfiets is nog gunstiger geworden. Wel zorgen voor goede remmen, er is een steile afdaling die gevolgd wordt door een 90 graden bocht onder een smal tunneltje. Met name als het regent is dat nog wel eens reden voor samengeknepen billen.