1

Onderwerp: Run-Bike-Run Hoorn

Dit wordt mijn eerste RBR dus ik weet niet wat het niveau is bij zo'n evenement. Als ik echter de uitslagen bekijk welke op de website staan doet mij dat de moed behoorlijk in de schoenen zinken. Daar staat dat het 5 km 25 km 2,5 km is, waarbij de snelste tijd 54 min was en de langzaamste tijden rond de 1 uur 20. Als ik dan hieronder mijn geschatte tijden neerzet welke ik verwacht voor die afstand, dan zie je gelijk waarom de moed mij een beetje wegzakt. Evengoed hieronder mijn geschatte tijden:

Hardlopen 1: 28 min
Wissel 1      : 1 min
Fietsen        : 50 min
Wissel 2      : 1 min
Hardlopen 2: 14 min
Totaaltijd    : 1,34 uur

2

Re: Run-Bike-Run Hoorn

Traaagste tijd 1u20min? Dan zal er wel iets niet kloppen in de afstanden 7.5km lopen en 25km fietsen. 54min is volgens mij al niet haalbaar zelfs voor een prof. Dan mag je 50km/h rijden gemideld dan heb je nog 24min voor 7.5km lopen+2wissels hmmm

3

Re: Run-Bike-Run Hoorn

54 min lijkt mij meer 1 wissel + fietsen + wissel

4

Re: Run-Bike-Run Hoorn

Ik ben blij dat ik niet de enigste ben die deze tijden wat bijzonder vind bij de vermelde afstanden.
Zondag zal ik laten weten wat mijn gps zegt van de afstanden, en uiteraard de behaalde tijden.

5

Re: Run-Bike-Run Hoorn

Het fietsparcours is in 2014 aangepast en ca. 5 km langer geworden. De eindtijden van 2013 worden dit jaar niet gehaald, verwacht ik.

6 Laatst bewerkt door hanjoaz (02-04-14 22:35:00)

Re: Run-Bike-Run Hoorn

3e editie dit jaar en voor mij 3e deelname. Leuke wedstrijd en elk jaar verbeteringen door de organisatie. Loop parcours vorig jaar auto vrij. Fietsparcours door de polder niet autovrij maar komt er weinig verkeer tegen.

7

Re: Run-Bike-Run Hoorn

wilagro schreef:

hieronder mijn geschatte tijden, met daarnaast de gerealiseerde tijden plus gps afstanden.

Hardlopen 1: 28 min                      26, min over 4,98 km
Wissel 1      : 1 min                        40 sec
Fietsen        : 50 min                      50 min over 25,01 km
Wissel 2      : 1 min                        50 sec  (ik had wat problemen met mijn fietsbroek en zadel)
Hardlopen 2: 14 min                      11 min 30 over 2,11 km
Totaaltijd    : 1,34 uur                    1,29:07

Weer lekker gedoucht, de fiets weer schoon, en nu op de bank ronde van Vlaanderen kijken.
Het was een leuk evenement, waarbij mijn achillespees zich goed heeft gehouden. Goede organisatie, de lekkerste krentenbol ooit na afloop, nu op naar de triathlon van Heerhugowaard.

8

Re: Run-Bike-Run Hoorn

Mooi! Je hebt het goed voorspeld ook.