1

Onderwerp: Denyos

Hoi allemaal,

Na een tijdje hier alleen maar gelezen te hebben vind ik het tijd geworden om mezelf even kort voor te stellen.
Ik ben Dennis, 29 jaar en na jaren van flink overgewicht ben ik in 2010 begonnen met hardlopen.
Sinds 2 jaar is daar ook fietsen bijgekomen en het idee om ooit triathlons te gaan doen. Dat is lange tijd bij een idee gebleven, ik heb wel veel gelezen en wedstrijden gekeken maar structureel zelf aan de slag gaan kwam er steeds niet van doordat ik te druk was met andere hobbies.

Dit jaar heb ik besloten om toch echt een de slag te gaan met trainen voor een triathlon. Voor nu bestaat mijn training alleen uit zwemmen en lopen dus daar moet het fietsen nog bij gaan komen. Dat zal ergens in de winter gaan komen.
Vanaf september ga ik bij Tri-Experience de training basistechniek en slagvaardigheid volgen om gelijk de borstcrawl goed onder de knie te krijgen en daarnaast doe ik dit jaar nog mee aan de Dam tot Dam loop en de halve marathon van Amsterdam.

Mijn doel is om volgend jaar een aantal 1/8ste en 1/4 triathlons te gaan doen, dus dat wordt nog flink door trainen de komende tijd smile

2

Re: Denyos

Denyos welkom! Nog genoeg tijd om je voor te bereiden op triathlons volgend jaar, train ze!

3

Re: Denyos

Dankjewel Maca944. Gaat (zeker met alle informatie die hier op het forum te vinden is) helemaal goed komen.

4

Re: Denyos

Welkom Denyos. Goede doelen stellen is het halve werk, goed bezig dus  smile