1

Onderwerp: Triatlon Trainingskampen

Ben eigenlijk op zoek naar mooie locaties in het buitenland om lekker te trainen. Logischerwijs kom je dan uit bij Mallorca, Lanzarote e.d. maar vraag me af of er ook georganiseerde reizen zijn met een beetje structuur. Mensen al ervaring hiermee?

2

Re: Triatlon Trainingskampen

Ik heb een goede ervaring met het trainingskamp van Edo v/d Meer in Embrun. Mooie omgeving, goede trainingen en een leuke groep.

3

Re: Triatlon Trainingskampen

NielsH schreef:

Ik heb een goede ervaring met het trainingskamp van Edo v/d Meer in Embrun. Mooie omgeving, goede trainingen en een leuke groep.

thanks woon toevallig bij Edo in de buurt en kom hem wel eens tegen op wedstrijdjes op de wielerbaan. Zal eens informeren.

4

Re: Triatlon Trainingskampen

Hoi Bros

Dit jaar voor de 2e maal Frank Heldoorn met groep mogen ontvangen en de 3e  staat al in de planning.
Je kan bij ons ( www.lepetitmasdile.com ) terecht voor trainingskampen op basis van logies, half en volpension.

Mogelijkheden elke maand van het jaar muv juli en augustus. Zwemmen in een overdekt bad dan wel in een fantastisch meer (afh vd watertemp). Voor eht fietsen zijn er ongekende mogelijkheden. Denk aan routes tot 100 km zonder stoplichten  cool
Ook het lopen kan gevarieerd, asfalt dan wel off-road.

Zal niet opscheppen over het eten, maar velen komen alleen al voor het eten terug  big_smile
Als je meer info wilt, schroom niet te vragen. In de maanden mei, juni en september kan het e.e.a ook nog gecombineerd worden met wedstrijden.

Groeten uit het zonnige Frankrijk