1

Onderwerp: Ironman Benelux

Bekijk de kalender: 2 Augustus: Ironman Benelux...
Iemand meer nieuws? Hoe? Wat? Waar?

http://www.ironman.com/en/triathlon/new … z3Fh8RZtQk

2

Re: Ironman Benelux

Zo te zien alweer van de kalender af.

3

Re: Ironman Benelux

Precies inderdaad er van gehaald.
Nochtans staat er in samenvatting nog steeds de fout: 13 IM races in de European tour (met Zuid-Afrika erbij en Lanza)
Maar als je ze telt: 12 dus ofwel willen ze dit nieuws nog even geheim houden ofwel waren ze verkeerd.

4

Re: Ironman Benelux

Je kan het nog in mijn google results zien wink

http://i61.tinypic.com/dctvl4.jpg

5

Re: Ironman Benelux

Mooie scoop!

Ben benieuwd of alle 3 landen ook echt aangedaan worden, Nederland - Luxemburg is al zo'n 100 kilometer. Of ze hebben de naam gekozen om zo atleten uit de hele Benelux te trekken.

6

Re: Ironman Benelux

Jörgen schreef:

Mooie scoop!

Ben benieuwd of alle 3 landen ook echt aangedaan worden, Nederland - Luxemburg is al zo'n 100 kilometer. Of ze hebben de naam gekozen om zo atleten uit de hele Benelux te trekken.

Zie de parcoursen van de Challenge Almere-Amsterdam en Ironman Barcelona.. ;-)

7

Re: Ironman Benelux

2-8-15 is de datum van Eupen.....

8

Re: Ironman Benelux

René S. schreef:

2-8-15 is de datum van Eupen.....

Overgenomen?

9

Re: Ironman Benelux

Het zou kunnen inn Eupen...

Als de stuwdam als wisselzone dient en er een nieuw loopparkoers komt kunnen er 1500 man op het parcours..

Maar ik hoop het niet. 60 euro of 240 euro voor mijn favoriete race betalen is toch wel een verschil... Nu doe ik ook voor de fun mee als ik maar matig fit ben. Voor 240 euro moet het echt een doel zijn...

10

Re: Ironman Benelux

Het stond in de lijst als volledige Ironman en niet als halve, dus hij zou naar 500 euro ongeveer gaan.

11

Re: Ironman Benelux

http://www.triathlon226.nl/2014/10/moge … t-in-2015/

12

Re: Ironman Benelux

Forumleden gaan we het dan beleven

4 x ironmanafstand in Nederland in 2015

Ironman Maastricht
Grunnman
Frysman
Challenge Almere

Ben benieuwd lol

13

Re: Ironman Benelux

peet schreef:

Forumleden gaan we het dan beleven

4 x ironmanafstand in Nederland in 2015

Ironman Maastricht
Grunnman
Frysman
Challenge Almere

Ben benieuwd lol

En is er iemand die ze alle vier gaat doen in 2015? Een mooie uitdaging...

14

Re: Ironman Benelux

Mooi dat jij het voorbeeld wil geven voor deze uitdaging Macca944. Ik steun je volledig tongue

15

Re: Ironman Benelux

ronnyke schreef:

Mooi dat jij het voorbeeld wil geven voor deze uitdaging Macca944. Ik steun je volledig tongue


Haha, als IM Benelux inderdaad op 2 augustus wordt gehouden dan wil ik wel voor de dubbel met Almere gaan.

16

Re: Ironman Benelux

Heeeeeeeeeeeeeel soms zitten er nadelen aan het wonen in Frankrijk en het hebben van een B&B + camping  tongue

17

Re: Ironman Benelux

Te veel vrije tijd?

18 Laatst bewerkt door René S. (01-11-14 17:36:03)

Re: Ironman Benelux

Maca944 schreef:
ronnyke schreef:

Mooi dat jij het voorbeeld wil geven voor deze uitdaging Macca944. Ik steun je volledig tongue


Haha, als IM Benelux inderdaad op 2 augustus wordt gehouden dan wil ik wel voor de dubbel met Almere gaan.

Hier nog zo'n iemand met vreemde ideeën voor de dubbel. Ga het eerst maar eens voorleggen aan de trainer wink . Voorlopige vakantiedata als aangepast.....

19

Re: Ironman Benelux

Nog geen nieuws over IM Benelux? Als dit in 2015 moet gaan plaatsvinden dan wordt het toch wel een beetje tijd, de racekalenders van iedereen zijn op een gegeven moment volgepland lijkt me.

20

Re: Ironman Benelux

@Maca944
Nog geen nieuws verder zover ik kan zien. Geen persberichten of meldingen op Ironman.com

5 december start de inschrijving van de Frysman lol

21

Re: Ironman Benelux

@Petitmas:kun je even jouw camping doorgeven?
Naam,site ? Ben nog opzoek naar waar ik naartoe wil volgend jaar en mag niet overdreven ver zijn met de kleine.

Grtz

22 Laatst bewerkt door petitmas (16-11-14 13:37:32)

Re: Ironman Benelux

Wouterwa ......... op nog geen 900 km van Utrecht, wij krijgen hoofdzakelijk gezinnen met kleine kinderen en zelfs met baby's, dus afstand mag geen probleem zijn  tongue

www.lepetitmasdile.com

https://www.facebook.com/LePetitMasdIle

Voor de camping zou ik uiterlijk februari gaan reserveren wil je kunnen "kiezen" qua periode en plek
Voor een gite moet je er uiterlijk eind van het jaar wel bij zijn


Enne Ronnyke..............ja genoeg vrije tijd, maar veel wedstrijden in Benelux vallen in ons hoogseizoen  mad

Dank voor je interesse

23

Re: Ironman Benelux

Wij hebben een caravan of hoe noemen jullie het tongue
Voor ons is het zelf maar 670 km wat te doen is.
Ik vertek vanuit Oostnieuwkerke (roeselare).
Welk weer is het bij jullie begin juni?
Aangezien onze vakantie vroeg zal vallen wegens omstandigheden wink

24 Laatst bewerkt door ronnyke (16-11-14 14:51:22)

Re: Ironman Benelux

In nederland noemen ze een caravan een kereven of sleurhut.

25

Re: Ironman Benelux

Begin juni is het altijd 23,4 graden met 6 uur en 34 minuten zon per dag
hahahahahahaha..................het is niet Lanzarote of Tenerife hè waar 350 dagen de zon schijnt.

In juni hebben we nachten van 4 graden en van 20 graden gehad. Maar als je in juni met vakantie gaat hoef je sowieso niet te reserveren. Kijk gewoon een week voordat je weggaat naar de weersverwachting en trek dan je plan. Je mag ons ook mailen dan en dan stuur ik je de Franse linkjes van de diverse meteo websites

Lekker trainen deze winter