26

Re: Plannen voor 2015

Hoofd doel is in 2015 de eredivisie, en de rest moet ik even zien. Allemaal afhankelijk van periodisering, geen zin om weer een wedstrijd te hebben als bijv. Holten dit jaar (uit vorm, geen lol aan).

27

Re: Plannen voor 2015

NielsH schreef:

Hoofd doel is in 2015 de eredivisie, en de rest moet ik even zien. Allemaal afhankelijk van periodisering, geen zin om weer een wedstrijd te hebben als bijv. Holten dit jaar (uit vorm, geen lol aan).

Ja dat is wel goed. Vorig jaar was ik ook mentaal naast fysiek leeg en moeilijk te motiveren. Op het moment alles gewoon open te laten voor 2014 kwam de invulling uiteindelijk nog. Dat jaar is me heel goed bevallen met die overgave met gevolg dat ik nu weer heel ambitieus 2015 wil opzetten. Maar in mijn achterhoofd houd ik rekening dat 2016 weer een overgangsjaar wordt. En dat dat ook wel goed is.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

28

Re: Plannen voor 2015

Volgend jaar ga ik weer voor de hele en wil ik meedoen aan de Frysman op zaterdag 4 juli.
Verder ben ik van plan om aan de marathon van Rotterdam en 1 of 2 halve triathlons (Terheijden, Nieuwkoop, Leuven?) mee te doen. Daarnaast nog wel een kwartje (Weert) en een aantal loopwedstrijden.
Zijn er meer mensen die zich voor de Frysman willen inschrijven? Ben benieuwd!

29

Re: Plannen voor 2015

Tsja ik geloof dat ik me niet meer aan voorspellingen ga wagen.

In 2014 had ik een soort sabbatical gepland (recreatief Weert, Holten, Veenendaal)

Het werd:Weert, Holten, Veenendaal (so far so good). Plus Stein 1/2e, Leiderdorp 1/2e, Rotem, Haccourt, Bathmen smile En in Augustus was ik ook nog eens erg fit en sterk met snelle looptijden.

Dus voor volgend jaar plan ik nog eens een sabbatical...
Klein potloodje voor de Xterra France in juli en Veenendaal. C'est ca pour maintenant.

30

Re: Plannen voor 2015

Lekker spelen in een divisie, alleen de vraag is nog welke smile

31

Re: Plannen voor 2015

Hier worden het 2 A races:

15 maart Marathon Barcelona (kleine A)

26 september Ironman Mallorca (Grote A)

Daartussen wedstrijden in functie van Mallorca, maar later te bepalen.

32

Re: Plannen voor 2015

Mijn plannen: hoofddoel is mijn debuut op de halve, waarschijnlijk die van Bocholt half juni. En dan in de zomer doortrainen voor nóg een debuut, namelijk op de marathon, in principe In Flanders Fields in Ieper (half september), maar als dat te kort tijd is, dan Eindhoven in oktober.

In de aanloop naar de halve triathlon wil ik graag de 111 van Bilzen doen. In de winter eerst wat halve marathons en een keer een loop van rond de 25 kilometer (Heinenoordtunnelloop, als die tenminste doorgaat, geen idee), en er is vast in de zomer tussendoor ook nog wel ergens zin en tijd voor een achtste/sprint tussendoor, één van de Vrouwentriathlons bijvoorbeeld. Maar dat is allemaal van lagere prioriteit.

Louise

33

Re: Plannen voor 2015

Mooie doelen en planning Louise! Mooi vooruitzicht. Als je je nieuwe bike hebt ga je die hier ook in het forum tonen ?

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

34

Re: Plannen voor 2015

Rose69 schreef:

Mooie doelen en planning Louise! Mooi vooruitzicht. Als je je nieuwe bike hebt ga je die hier ook in het forum tonen ?

Ja, zeker. Wordt hard aan gewerkt, aan die nieuwe fiets!

Louise

35

Re: Plannen voor 2015

Ironman Frankfurt, mijn debuut op die afstand  smile
Als voorbereiding de 111 Bilzen en mogelijk de 1/2 te Leuven.
Het 2de gedeelte van het seizoen eerst maar zien of er nog iets in de tank zit... smile

36

Re: Plannen voor 2015

dat gaat een druk seizoen worden.

in het voorjaar de trainingskoersen hier in de regio rijden.
3 mei, Ironman 70.3 Aix en Provence
20 juni Omloop van de IJsseldelta (knwu amateurkoers)

juni/juli/september regionale triathlons
wellicht deelname aan het 2e divisie team en sowieso deelname aan de zomeravond trainingswedstrijden in de buurt

37

Re: Plannen voor 2015

Na 2 jaar 1/8 en 1/4 wedstrijdjes te hebben gedaan, wil ik graag mijn debuut maken bij de challenge Almere (halve).
voor de voorbereiding daar wil ik zeker een OD distance pakken en 1/4 triathlons zoals Huizen, Weesp, Zwolle en Almere.

Hopelijk nog voor het seizoen nog wat kilootjes afvallen zodat het lopen makkelijker gaat.

38

Re: Plannen voor 2015

Mijn plannen voor 2015:

Januari: Halve marathon Egmond aan Zee
Maart: CPC loop (halve marathon) in Den Haag
April: Hele marathon Rotterdam
Juni: Ironman 70.3 Luxemburg (eerste triatlon ooit  smile )

Dat staat vast. Heel misschien de OCC bij de ultra trail du Mont-Blanc. Ligt aan de loting en aan de kilometers die ik de komende maanden kan maken.
Voor de rest niet echt iets vastgelegd

39

Re: Plannen voor 2015

Mooie agenda EB86, ik heb marathon Rotterdam op de agenda staan. Gaaf je eerste triathlon en meteen een halve. Ironman70.3 is super!

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

40 Laatst bewerkt door el gordo (09-11-14 21:11:52)

Re: Plannen voor 2015

EB86 schreef:

Mijn plannen voor 2015:

Januari: Halve marathon Egmond aan Zee
Maart: CPC loop (halve marathon) in Den Haag
April: Hele marathon Rotterdam
Juni: Ironman 70.3 Luxemburg (eerste triatlon ooit  smile )

Ik heb een vergelijkbaar schema:
April: Marathon Antwerpen
Juni: Challenge 70.3 Heilbronn(eerste 1/2 triatlon ooit  smile )

41

Re: Plannen voor 2015

MartijnT schreef:

Volgend jaar ga ik weer voor de hele en wil ik meedoen aan de Frysman op zaterdag 4 juli.
Verder ben ik van plan om aan de marathon van Rotterdam en 1 of 2 halve triathlons (Terheijden, Nieuwkoop, Leuven?) mee te doen. Daarnaast nog wel een kwartje (Weert) en een aantal loopwedstrijden.
Zijn er meer mensen die zich voor de Frysman willen inschrijven? Ben benieuwd!


Mooie Plannen Martijn,
Na 2 jaar aanklooien lijkt m'n rug nu goed te gaan. Was eerst niet van plan een hele te doen in 2015, maar krijg er zoveel zin in.
Waarschijnlijk 4 hele afstanden in 2015 in Nederland.
Grunnman, Frysman Maastricht en Almere, wordt moeilijk kiezen. Grunnman wordt maar eens in de 5 jaar gehouden, de Frysman is na de try-out versie van dit jaar aan z'n debuut toe in 2015. Maastricht Ironman ook 1e keer en Almere blijft toch ook een hele mooie wedstrijd met historie.
Misschien wel voor alle 4 inschrijven lol
succes met trainen

42

Re: Plannen voor 2015

peet schreef:
MartijnT schreef:

Volgend jaar ga ik weer voor de hele en wil ik meedoen aan de Frysman op zaterdag 4 juli.
Verder ben ik van plan om aan de marathon van Rotterdam en 1 of 2 halve triathlons (Terheijden, Nieuwkoop, Leuven?) mee te doen. Daarnaast nog wel een kwartje (Weert) en een aantal loopwedstrijden.
Zijn er meer mensen die zich voor de Frysman willen inschrijven? Ben benieuwd!


Mooie Plannen Martijn,
Na 2 jaar aanklooien lijkt m'n rug nu goed te gaan. Was eerst niet van plan een hele te doen in 2015, maar krijg er zoveel zin in.
Waarschijnlijk 4 hele afstanden in 2015 in Nederland.
Grunnman, Frysman Maastricht en Almere, wordt moeilijk kiezen. Grunnman wordt maar eens in de 5 jaar gehouden, de Frysman is na de try-out versie van dit jaar aan z'n debuut toe in 2015. Maastricht Ironman ook 1e keer en Almere blijft toch ook een hele mooie wedstrijd met historie.
Misschien wel voor alle 4 inschrijven lol
succes met trainen

He Peet,
Heel mooi dat het nu goed gaat met je rug. Hopelijk blijft dat zo en kun je in 2015 weer lekker gaan triathlonnen en voor de hele gaan! Ik ben benieuwd wanneer er duidelijkheid komt omtrent IM in Nederland (Maastricht) en welke datum het dan wordt. Het lijkt mij gaaf om een Ironman te doen in eigen land, maar als het (1) augustus wordt, komt dat niet goed uit voor mij. De Frysman is net voor de zomervakantie, op 4 juli, en lijkt mij sowieso heel leuk!
Trainze!

43

Re: Plannen voor 2015

Hoofddoel: ICAN A'dam halve (debuut op 1/2).

Seizoen in 2 delen gehakt met de volgende waarschijnlijkheidjes:
Voorjaar/zomer:
- Ronde van Vlaanderen 4/4
- Mirandabad 1/8e triathlon A'dam 25/4
- Gulpen Koning v Spanje cross 3/5
- Waalse Pijl 31/5
- ICAN halve A'dam 28/6

Zomer/najaar:
- Eupen 1/2e triathlon 2/8 (ligt eraan hoe ICAN gaat)
- Alpenbrevet 29/8 OF Oetztaler Radmarathon 30/8
- Weespernieuws Kwart 6/9
- Bosbaan Openwater, ergens september.
- Zevenheuvelenloop 15/11 OF
- Marathon v A'dam 18/11 (als ik nog zin heb na Weesp).


Verder wat kleinere hardloopwedstrijdjes zoals het Haarlem's Crosscircuit en Rondje v. Mokum.


Ik zoek eigenlijk nog een kwart/OD tussen Mirandabad 1/8e en ICAN 1/2e. Iemand tips?

44

Re: Plannen voor 2015

Langzaam mijn agenda ook samengesteld smile Ansich heb ik 2 (of 3) hoofdoelen..
een 1/2e marathon lopen, een OD afstand afleggen en indien het seizoen goed loopt een 1/2e triathlon

Schema gaat er waarschijnlijk als volgt uitzien:
04/04 Swimrun de Meern 500m/5km
25/05 Westland 1/2e Marathon
07/06 Sprinttriathlon Duin Almere
28/06 OD ICAN Amsterdam
Juli     OD triathlon Utrecht of
30/08 1/4e triathlon Emmeloord
12/09 onder voorbehoud Challenge Almere 1/2e triathlon

Vraag me alleen af wat verstandiger is om te doen als ik een 1/2e triathlon wil doen in september? de OD in Utrecht eind juli of eind augustus nog een 1/4e triathlon en maar 12 dagen herstel...

#enjoylife

45

Re: Plannen voor 2015

Mijn voorlopige planning:

Voorjaar: Trails/crosjes etc
April Ronde van Vlaanderen
April Marathon Rotterdam
Juni 1/4 Triathlon Meer
Juni 1/2 triathlon Terheijden
Juni CELTMAN extreme triathlon (Schotland) cxtri.com
September Haringvlietoversteek
September Triathlon Challenge Almere Amsterdam
of
September Austria tri Podersdorf (Oostenrijk)
Oktober Marathon Etten-Leur
Dec Winterduathlon - Hel van Kasterlee

De Celtman staat in ieder geval vast, en dat wordt mijn A wedstrijd dit jaar, vandaar wat trails etc. in de voorbereiding.
September moet ik nog kiezen tussen Almere en Podersdorf (Hangt ook een beetje van de keuze van een paar vrienden bij mij uit de buurt af).

46

Re: Plannen voor 2015

Aplus schreef:

Ik zoek eigenlijk nog een kwart/OD tussen Mirandabad 1/8e en ICAN 1/2e. Iemand tips?

Ik vind zelf de OD van Weert altijd leuk. Goed georganiseerd, wel een eindje rijden.

47 Laatst bewerkt door DennisM (27-11-14 10:13:42)

Re: Plannen voor 2015

Mijn planning tot nu toe:

14/6 OD Huizen
28/6 1/2 ICAN Amsterdam
1/9 1/8ste Pareltriathlon (zeewolde)
13/9 1/2 Challenge Almere

Normaliter pak ik ook de 1/6e zeewolde endurance triathlon mee. Maar deze is de dag voor de ICAN Triathlon in Amsterdam.
In de winter staan er nog een paar 10K wedstrijdjes op het programma.

48

Re: Plannen voor 2015

DennisM schreef:

Mijn planning tot nu toe:

14/6 OD Huizen
28/6 1/2 ICAN Amsterdam
1/9 1/8ste Pareltriathlon (zeewolde)
13/9 1/2 Challenge Almere

Normaliter pak ik ook de 1/6e zeewolde endurance triathlon mee. Maar deze is de dag voor de ICAN Triathlon in Amsterdam.
In de winter staan er nog een paar 10K wedstrijdjes op het programma.


O is die datum in Zeewolde al bekend. Ik heb hem vorig jaar gedaan. Vooral leuke afstand en zeer leuk zwemparcours in de haven. Fietsparcours was daarnaast wel heel gevaarlijk en slecht maar oke.
Wel mooie opzet

49

Re: Plannen voor 2015

Weet iemand al iets over de triathlon Nieuw-West in Amsterdam volgend jaar? De website laat weinig zien en ik wil graag nog een OD doen tussen Nieuwkoop en ICAN Amsterdam.

50

Re: Plannen voor 2015

Maca944 schreef:

Weet iemand al iets over de triathlon Nieuw-West in Amsterdam volgend jaar? De website laat weinig zien en ik wil graag nog een OD doen tussen Nieuwkoop en ICAN Amsterdam.

Ik las ergens dat ze overwegen de race te verplaatsen naar de houthaven? Op 6 juni is de Eredivisie gepland.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve