51

Re: Plannen voor 2015

Thijsie schreef:
DennisM schreef:

Mijn planning tot nu toe:

14/6 OD Huizen
28/6 1/2 ICAN Amsterdam
1/9 1/8ste Pareltriathlon (zeewolde)
13/9 1/2 Challenge Almere

Normaliter pak ik ook de 1/6e zeewolde endurance triathlon mee. Maar deze is de dag voor de ICAN Triathlon in Amsterdam.
In de winter staan er nog een paar 10K wedstrijdjes op het programma.


O is die datum in Zeewolde al bekend. Ik heb hem vorig jaar gedaan. Vooral leuke afstand en zeer leuk zwemparcours in de haven. Fietsparcours was daarnaast wel heel gevaarlijk en slecht maar oke.
Wel mooie opzet

Volgens Zeewolde Endurance is het 27 juni. Fietsparcour is op een paar plekken wel even uitkijken inderdaad. Tot nu toe alle jaargangen met veel plezier meegedaan. Ik weet niet of ze het fietsparcours aangepast hebben. Ik zal eens navragen op de vereniging.

52

Re: Plannen voor 2015

De kogel is door de kerk 4 juli 2015 de halve van Didam

53

Re: Plannen voor 2015

M'n plannen voor 2015 zijn aardig gewijzigd, word eind januari aan m'n knie geopereerd. Afhankelijk van het herstel hoop ik in september de halve van Almere te doen....

54

Re: Plannen voor 2015

Louise schreef:

Mijn plannen: hoofddoel is mijn debuut op de halve, waarschijnlijk die van Bocholt half juni.

Het is mij gelukt om me in te schrijven voor Bocholt. Kon gisteravond vanaf 10 uur, ik zat 35 minuutjes later achter de computer, toen was één van de andere afstanden al vol, en voor de halve waren nog 'wenige Plätze'. Twee daarvan zijn naar manlief en mij gegaan, vanochtend is-ie vol. Dat blijft toch wel extreem, vind ik, hoe snel je erbij moet zijn. Maar goed, het is gelukt.

En toen ik toch bezig was ook de 111 van Bilzen gedaan, dus seizoen krijgt al vorm!

Louise

55

Re: Plannen voor 2015

Louise schreef:
Louise schreef:

Mijn plannen: hoofddoel is mijn debuut op de halve, waarschijnlijk die van Bocholt half juni.

Het is mij gelukt om me in te schrijven voor Bocholt. Kon gisteravond vanaf 10 uur, ik zat 35 minuutjes later achter de computer, toen was één van de andere afstanden al vol, en voor de halve waren nog 'wenige Plätze'. Twee daarvan zijn naar manlief en mij gegaan, vanochtend is-ie vol. Dat blijft toch wel extreem, vind ik, hoe snel je erbij moet zijn. Maar goed, het is gelukt.

En toen ik toch bezig was ook de 111 van Bilzen gedaan, dus seizoen krijgt al vorm!

Louise

Leuk Louise! En hoe staat het met je nieuwe fiets? Ik inmiddels mijn afstelling bij Tri-run gedaan, ga straks mijn eerste Tacx training doen ... of zal ik toch naar buiten gaan :-)

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

56 Laatst bewerkt door Dimitri_ (08-12-14 14:26:12)

Re: Plannen voor 2015

Mijn planning is ook definitief:


3-1-2015         Hardloopwedstrijd    16,1 km        Woudenberg
15-3-2015     swim run                             Amersfoort                           Kan ik helaas de gegevens niet meer van vinden.
19-4-2015     Tijdrit                        21 km              Almere
2-5-2015         Triathlon         1/4              Breukelen
0-6-2015         Triathlon         1/8              Nijkerk                                 Helaas de datum nog onbekend
7-6-2015         Triathlon         1/8              Almere
28-6-2015     Triathlon         1/4               Amsterdam
12-7-2015     Triathlon         1/4              Utrecht
15-7-2015     Run swim run                             Woudenberg
22-8-2015     Triathlon         1/4              Veenendaal
0-9-2015         Tijdrit                        122,55 km     Almere                                 Helaas de datum nog onbekend
20-9-2015     Hardloopwedstrijd    16,1 km         Amsterdam/Zaandam
0-9-2015         Triathlon         1/4              Sluis / Knokken                     Helaas de datum nog onbekend
18-10-2015   Hardloopwedstrijd    21,1 km         Amsterdam
15-11-2015   Hardloopwedstrijd    15 km              Nijmegen
0-11-2015     Hardloopwedstrijd    21,1 km         Amersfoort

57

Re: Plannen voor 2015

Dimitri ik hoop ook aan de zwemloop van amersfoort mee te doen. Mooi meetpunt met 2 jaar geleden.

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

58

Re: Plannen voor 2015

in principe wil ik dit jaar de doelen halen die ik ik dit jaar moest schrappen:

April: Powerman Horst proberen om 15min van de tijd af te halen; dicht bij de 3,5u dus
Mei: 1/8 UT triathlon <59minuten (2012 was 1u08, 2013 1u01)
juni: 1/2 Stein , ook tijd verbeteren, maar parcours aanpassing, dus wordt automatisch sneller wink
juli: RUST

augustus/september nog bekijken hoe de kalender er uit ziet: 2x 1/8 en 1x 1/4 )

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

59

Re: Plannen voor 2015

De triathlon in Sluis/Knokke is altijd de eerste woensdag van september voor 2015 op 02/09 dus. Deze ga ik dit jaar ook weer proberen mee te doen.

60 Laatst bewerkt door Louise (08-12-14 18:46:16)

Re: Plannen voor 2015

Rose69 schreef:

! En hoe staat het met je nieuwe fiets? Ik inmiddels mijn afstelling bij Tri-run gedaan, ga straks mijn eerste Tacx training doen ... of zal ik toch naar buiten gaan :-)

Ik zit al bijna 4 weken te wachten op de levering van mijn bestelling. Jeroen hoopt dat-ie er voor de kerst is. Enerzijds popel ik natuurlijk, anderzijds ga ik toch pas vanaf maart weer trainen op de fiets. Om me op het hardlopen te kunnen richten, maar ook: vanochtend vond ik de 10 minuten naar de metrohalte fietsen door de ijsregen al meer dan genoeg!

Louise

61

Re: Plannen voor 2015

Schema ligt vast voor 2015 dus.

15 maart Marathon Barcelona
26 april 10 miles Antwerpen.
20 juni kwart triatlon Brugge
30 augustus halve Vichy (Challenge family)
25 september Ironman Mallorca.

Met Mallorca uiteraard DE wedstrijd van het jaar waar ik toch wel een mooie prestatie verwacht van mezelf.

62

Re: Plannen voor 2015

AxelVuylsteke schreef:

Schema ligt vast voor 2015 dus.

15 maart Marathon Barcelona
26 april 10 miles Antwerpen.
20 juni kwart triatlon Brugge
30 augustus halve Vichy (Challenge family)
25 september Ironman Mallorca.

Met Mallorca uiteraard DE wedstrijd van het jaar waar ik toch wel een mooie prestatie verwacht van mezelf.

Leuk! Ik ben er zeer hoogstwaarschijnlijk ook bij in Barcelona.

63

Re: Plannen voor 2015

Zo, nog een wedstrijdje erbij voor 2015. Op Facebook stond gisteren dat er een aantal slots beschikbaar was gekomen voor Challenge Roth. Als longshot heb ik de organisatie gemaild en vandaag kreeg ik bericht dat ik één van de gelukkigen was.

Challenge Roth, here we come!

64

Re: Plannen voor 2015

Maca944 schreef:

Zo, nog een wedstrijdje erbij voor 2015. Op Facebook stond gisteren dat er een aantal slots beschikbaar was gekomen voor Challenge Roth. Als longshot heb ik de organisatie gemaild en vandaag kreeg ik bericht dat ik één van de gelukkigen was.

Challenge Roth, here we come!

Jeetje wat gaaf! Hoe ziet nu je totale kalender 2015 er uit? 2 halve 2 hele en nog wat er tussendoor?

Carpe Diem | http://rosevdh69.blogspot.com

Doelen 2015: 26 juli Halve triathlon Challenge Poznan, Polen, 12 september Halve triathlon Challenge Almere
Hoogtepunten 2014: OD triathlon Utrecht (2e AG), 23/8 Ironman 70.3 in Budapest, Hongarije (5u21m47s - 7e AG45-49) PR op halve

65

Re: Plannen voor 2015

Rose69 schreef:
Maca944 schreef:

Zo, nog een wedstrijdje erbij voor 2015. Op Facebook stond gisteren dat er een aantal slots beschikbaar was gekomen voor Challenge Roth. Als longshot heb ik de organisatie gemaild en vandaag kreeg ik bericht dat ik één van de gelukkigen was.

Challenge Roth, here we come!

Jeetje wat gaaf! Hoe ziet nu je totale kalender 2015 er uit? 2 halve 2 hele en nog wat er tussendoor?

Dat is vooralsnog een goede samenvatting.

Zeker zijn:
- 9/5 Mallorca 70.3
- 28/6 ICAN halve Amsterdam
- 12/7 Challenge Roth
- 13/9 Challenge Almere

Er zitten dus maar 2 weken tussen ICAN en Roth, dus ik denk dat Amsterdam in dienst van Roth komt te staan. Ik overweeg Nieuwkoop op 31/5 and tussen Roth en Almere wil ik ook nog een wedstrijdje doen.

Maar goed, Roth is dus het nieuwe hoofddoel voor 2015.  big_smile

66

Re: Plannen voor 2015

Powww maca dat is een lekker vooruitzicht dan. Amsterdam zal dan zeker in dienst staan van.
Dat word niet maximale wattages rammen op de fiets.

Maar super vooruitzicht in ieder geval

67

Re: Plannen voor 2015

Kijk dat zijn nog een mooie spontane aanpassingen Maca!

68

Re: Plannen voor 2015

MACA! ROTH, laat me weten hoe hij is. Staat zeer hoog het lijsje (Lees 2016!)

69

Re: Plannen voor 2015

AxelVuylsteke schreef:

MACA! ROTH, laat me weten hoe hij is. Staat zeer hoog het lijsje (Lees 2016!)

Maak je geen zorgen, er volgt een uitgebreid verslag. In gedachten ben ik er al mee bezig  wink

70

Re: Plannen voor 2015

kolibrie schreef:

dat gaat een druk seizoen worden.

in het voorjaar de trainingskoersen hier in de regio rijden.
3 mei, Ironman 70.3 Aix en Provence
20 juni Omloop van de IJsseldelta (knwu amateurkoers)


juni/juli/september regionale triathlons
wellicht deelname aan het 2e divisie team en sowieso deelname aan de zomeravond trainingswedstrijden in de buurt

Programma wordt nog een beetje aangepast ;-)

3 mei, Ironman 70.3 Aix en Provence
13 juni Halve marathon Zwolle
20 juni Omloop van de IJsseldelta (knwu amateurkoers)
28 juni ICAN halve Amsterdam
2 augustus Ironman Maastricht (vooralsnog met potlood)

71

Re: Plannen voor 2015

17 oktober schreef ik:
quote
Mijn doel is ook debuut op de hele in Almere, dit jaar de halve gedaan.
Eerst Egmond lopen, als dat goed gaat de marathon in Rotterdam (stond ik vorig jaar voor ingeschreven, maar door blessure niet kunnen lopen).
In juni, juli, augustus een paar OD's, de laatste jaren zijn dit altijd Huizen en Anna Paulowna, in 2014 Amsterdam voor het eerst.
Hoofddoel is natuurlijk Almere.
unquote

Lopen gaat goed, enkele crossloopjes gedaan en klaar voor Egmond, streven <1.50.
Ingeschreven nu voor:
7/6 A'dam Nieuw West OD
14/6 Huizen OD
28/6 ICAN A'dam halve

Net als A'dam NW en Huizen doe ik ook al enkele jaren mee aan Anna Paulowna, dus daar zal ik me ook wel voor gaan inschrijven, dat is eind augustus.
Dan september mogelijk de hele van Almere, als Rotterdam marathon een beetje lukt, ik heb nog nooit een marathon gelopen. Anders de halve weer. Afsluitend dan zoals gebruikelijk weer met de monstertijdrit. Wij mensen blijven immers gewoontedieren. smile

72

Re: Plannen voor 2015

Gisteren wilde ik inschrijven voor Powerman Horst, maar toen ik zag dat ze een prijsverhoging hebben doorgevoerd van 95 euro (2013 en 2014) naar 125 euro dit jaar....laat maar tongue er zijn grenzen, dik 33% erbij is wel een enorme verhoging...

Dus mijn seizoen start nu een maand later in mei big_smile (en hoef ik 12 april niet om 05:00u mijn bed uit!)

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

73

Re: Plannen voor 2015

Mijn schema voor dit is:

Huizen OD
Ican Amsterdam 1/2
Emmeloord 1/4
Challenge Almere-Amsterdam

Niet veel wedstrijden de rest van de tijd is trainen en vrouw en dochter rond rijden naar hun triathlon wedstrijden
Dus ben even goed bijna ieder weekend weg vanaf eind April tot september

74

Re: Plannen voor 2015

denniss schreef:

Mijn schema voor dit is:

Huizen OD
Ican Amsterdam 1/2
Emmeloord 1/4
Challenge Almere-Amsterdam

Niet veel wedstrijden de rest van de tijd is trainen en vrouw en dochter rond rijden naar hun triathlon wedstrijden
Dus ben even goed bijna ieder weekend weg vanaf eind April tot september


Denniss ben je al eerder in Emmeloord gestart, die is mijn niet bekend maar komt qua planning voor amsterdam goed uit
gr thijs

75

Re: Plannen voor 2015

Thijsie schreef:
denniss schreef:

Mijn schema voor dit is:

Huizen OD
Ican Amsterdam 1/2
Emmeloord 1/4
Challenge Almere-Amsterdam

Niet veel wedstrijden de rest van de tijd is trainen en vrouw en dochter rond rijden naar hun triathlon wedstrijden
Dus ben even goed bijna ieder weekend weg vanaf eind April tot september


Denniss ben je al eerder in Emmeloord gestart, die is mijn niet bekend maar komt qua planning voor amsterdam goed uit
gr thijs

Wordt de 3de keer daar, erg leuke wedstrijd, heel simpel parcours, alles recht toe recht aan fietsen lekker in de polder altijd wind.
Voor mij ideale voorbereiding op Challenge Almere-Amsterdam. Wedstrijd is gewoon goed georganiseerd. Niks op aan te merken.