51

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Bleek schreef:

Eerst de vergunningen nog  big_smile

smile
Zoals in Sevilla?

52

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Thijsie schreef:
Maca944 schreef:

Zo, en ingeschreven. Benieuwd of ik de eerste was (ben ik tenminste ergens de eerste mee...).

Het maca voldoet mijn normale ntb licensie. Ze vragen of je beschikt over een ETU license.
Verder staat er bij passport. Ik denk dat het om mijn documentnummer gaat of is het mijn BSN

Zal inschrijving zo rondmaken

Je moet NOOIT je BSN doorgeven!! Dat is levensgevaarlijk!

53

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

He jancape dat heb ik ook niet gedaan.
Is de specialized overigens ook nog te zien in amsterdam

54

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Ingeschreven. Denk dat het fietsparcours van Stijn leuker is, maar die heuvels krijg ik een maand later bij de Nisraman wel voor mijn kiezen. Eerste halve in de stad waar ik woon: het heeft zo moeten zijn!

55

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Mischien raar dat ik dit als belg zeg maar kun je je in Amsterdam niet aan een enorm slecht wegdek verwachten. Ik heb er de marathon meegelopen en met die tramsporen en kassei en brugjes denk ik dat het met een TT fiets een hele opgave word. Maar het kan natuurlijk ook dat het fietsparcour buiten de stad is natuurlijk. Mischien is het volgend jaar wel iets voor mij roll

56

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

ronnyke schreef:

Mischien raar dat ik dit als belg zeg maar kun je je in Amsterdam niet aan een enorm slecht wegdek verwachten. Ik heb er de marathon meegelopen en met die tramsporen en kassei en brugjes denk ik dat het met een TT fiets een hele opgave word. Maar het kan natuurlijk ook dat het fietsparcour buiten de stad is natuurlijk. Mischien is het volgend jaar wel iets voor mij roll

Het fietsparcours is met uitzondering van de laatste kilometers niet in de stad, maar ten noorden van Amsterdam. Ik weet niet exact hoe het asfalt hier is, maar van de paar keren dat ik in die contreien heb gefietst kan ik me herinneren dat het prima doorfietsen is. Voor de triathlon zal ik het rondje alvast een keer doen.

57

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Heb me net ook ingeschreven, ben alleen benieuwd hoe je beide transitie zones kan klaar maken, liggen een aardig eindje uit elkaar

58

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

FrankGNL schreef:

Heb me net ook ingeschreven, ben alleen benieuwd hoe je beide transitie zones kan klaar maken, liggen een aardig eindje uit elkaar

Sowieso de avond ervoor denk ik m'n fiets afleveren in T1... Eigenlijk hoop ik dat we alles in T1 mogen inleveren en dat de organisatie zorgt voor transport (met een afgesloten tas) van je T2 spullen... Anyway het is nog lang geen juni dus we gaan het wel meemaken smile

#enjoylife

59

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

FrankGNL schreef:

Heb me net ook ingeschreven, ben alleen benieuwd hoe je beide transitie zones kan klaar maken, liggen een aardig eindje uit elkaar

Bij de triathlons die ik heb gedaan waar T1 en T2 op verschillende locaties waren gaf je je spullen af bij T1 en viel er in T2 weinig klaar te maken.

Ik breng op zaterdag mijn fiets weg en ga dan even langs bij T2 om te kijken hoe de route exact loopt en waar mijn tas hangt.

60

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Even een onderzoekje naar de gang van zaken in T2 is volgens mij ook geen overbodige luxe. In principe hangt alleen je tas daar op een haakje, maar ik wil wel even weten waar ik de fiets achter moet laten en hoe ik dan bij de tas kom. Verder ga ik er ook van uit dat je de spullen voor T2 bij T1 af dient te geven, en dan maar moet hopen dat de tas op de juiste plek terecht komt.

61

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

In huizen zet je eerst T2 op, en daarna op de fiets naar T1. Na het zwemmen/T1 word je tas netjes bij je spullen in T2 gedeponeerd. Dat is altijd goed geregeld. Ik ben benieuwd hoe het zal verlopen. Hoop me vanavond nog in te schrijven.
Scheelt toch 60 euro!

62

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

thijs schreef:
Bleek schreef:

Eerst de vergunningen nog  big_smile

smile
Zoals in Sevilla?

We zullen zien wink

63

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Ingeschreven! Nu afwachten....en trainen smile

64

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Ook ik sta op de lijst.  Na alle perikelen met m'n niersteen nu gewoon weer aan de bak. Hopen dat ik nu wel ga debuteren op de halve.

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

65

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

De deelnemerslijst is nu ook te zien op https://regonline.activeeurope.com/acti … rptType=30.

Al 337 inschrijvingen op de halve en 200 op de OD. Nog ver weg van de gewenste 2000, maar het lijken me toch mooie aantallen.

66

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Maca944 schreef:

De deelnemerslijst is nu ook te zien op regonline.activeeurope.com/activereport … rptType=30.

Al 337 inschrijvingen op de halve en 200 op de OD. Nog ver weg van de gewenste 2000, maar het lijken me toch mooie aantallen.

Mwah.... 643 inschrijvingen in totaal voor de 1e week vind ik een behoorlijk aantal....

#enjoylife

67

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Interessant, maar gezien de prijs nu (160,--) start ik gewoon op 1/2 Stein smile

Quintana Roo CD0.1 - Record QS TT - Quarq SRAM Red22 - Zipp 900/Hed.3/Dura-Ace C50
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Pink' – Dura-Ace 7800 TT - SRM Professional Rotor3D
Planet-X Stealth Pro Carbon 'Black' - Record QS - SRM Professional Dura-Ace
Empella Bonfire SL - CarbonFire - Dura-Ace 7800

68

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Ik ben er ook bij, lijkt me wel mooi!
Beetje kort op de IM70.3 Barcelona die ook op de rol staat, maar voor €99 gaan we daar niet moeilijk over doen

69

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Kan iemand mij ff wegwijs maken in afkortingenland?

Waarvoor staat TBC in deze?

Dit staat zo op de website:

HALF ICAN in Amsterdam
Distance: 90 km.
2 laps (45 km per lap) with closed traffic.
Extremely flat course.
Aid station: in Waterland
Special need: TBC

**We own the raod**
(Lopen/Fietsen/Schaatsen/Zwemmen/Skeeleren)

70

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

To Be Confirmed

71 Laatst bewerkt door Aplus (24-12-14 11:03:41)

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Maca944 schreef:
ronnyke schreef:

Mischien raar dat ik dit als belg zeg maar kun je je in Amsterdam niet aan een enorm slecht wegdek verwachten. Ik heb er de marathon meegelopen en met die tramsporen en kassei en brugjes denk ik dat het met een TT fiets een hele opgave word. Maar het kan natuurlijk ook dat het fietsparcour buiten de stad is natuurlijk. Mischien is het volgend jaar wel iets voor mij roll

Het fietsparcours is met uitzondering van de laatste kilometers niet in de stad, maar ten noorden van Amsterdam. Ik weet niet exact hoe het asfalt hier is, maar van de paar keren dat ik in die contreien heb gefietst kan ik me herinneren dat het prima doorfietsen is. Voor de triathlon zal ik het rondje alvast een keer doen.

Asfalt daar is prima, niet gloednieuw maar goed te doen! Even het stukje A'dam in gekeken en je gaat 4x over een trambaan...


---------------------

BREKEND NIEUWS

Zoals sommige hier al dachten zijn ze nog steeds bezig met vergunningen. De routes die op de site staan zijn nog helemaal niet bevestigd. Zie ook mijn twitterbericht naar ze:
https://twitter.com/Aplus212/status/547496981997047808

Dit is de voorlopige route voor de 1/2:
http://afstandmeten.nl/index.php?id=1174501

Het wordt nog best lastig denk ik aangezien ze "grote" verkeersknooppunten een halve dag stilleggen zoals Weesperplein, Van Woustraat, Museumplein en de route dwars door Zaandam/A'dam Noord gaat. Ik verwacht dus zeker niet dat dit de definitieve gaat worden.

72

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Thijsie schreef:

He jancape dat heb ik ook niet gedaan.
Is de specialized overigens ook nog te zien in amsterdam

Yep, heb me ook ingeschreven voor de halve!

73

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Jancape schreef:
Thijsie schreef:

He jancape dat heb ik ook niet gedaan.
Is de specialized overigens ook nog te zien in amsterdam

Yep, heb me ook ingeschreven voor de halve!


Leuk man, ik ook dan gaan we elkaar daar zien.
Bevalt de specialized,

74

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Ik ben er bij voor de OD, dit wordt mijn eerste triathlon. Ik heb er zin in! smile

75

Re: ICAN Triathlon Amsterdam

Thijsie schreef:
Jancape schreef:
Thijsie schreef:

He jancape dat heb ik ook niet gedaan.
Is de specialized overigens ook nog te zien in amsterdam

Yep, heb me ook ingeschreven voor de halve!


Leuk man, ik ook dan gaan we elkaar daar zien.
Bevalt de specialized,

Ik heb er niet meer op gereden. Achterband lek en heb net andere pedalen besteld. Van het weekend ga ik hem demonteren en de derailleur en achtergroep schoonmaken. Banden wisselen, zadel op maat zetten, trappers vervangen, schoonmaken, enz....