1

Onderwerp: Haven triatlon Zeebrugge

Zo me net ingeschreven voor de Haven triatlon Zeebrugge.
http://www.haventriatlon.be

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2

Re: Haven triatlon Zeebrugge

Ook getwijfeld om mij in te schrijven, ben vorig jaar gaan kijken maar het is toch een grote koers, tijdens het fietsen was er 1 peloton.

Enkel niet-stayer in m'n eerste seizoen, jammer want qua omgeving (bijna homebase) spreekt het mij wel hard aan.

3 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (13-03-15 18:25:10)

Re: Haven triatlon Zeebrugge

Stancke schreef:

Ook getwijfeld om mij in te schrijven, ben vorig jaar gaan kijken maar het is toch een grote koers, tijdens het fietsen was er 1 peloton.

Enkel niet-stayer in m'n eerste seizoen, jammer want qua omgeving (bijna homebase) spreekt het mij wel hard aan.

Ja dat is ook een beetje wat mij eigenlijk wat tegen steekt, maar ja, tis in de buurt eejj zunne!! wink
In Oosterkerk is er ook één in die periode

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

4

Re: Haven triatlon Zeebrugge

Oostkerke is ook een stayer wedstrijdje maar staat er om bekent om een leuke aangename sfeer te hebben.

5

Re: Haven triatlon Zeebrugge

Ben hier ook ingeschreven, na de Antwerp Triatlon 2 weken geleden men 2de wedstrijd.
Jammer genoeg heb ik de laatste 2 weken amper kunnen trainen door het werk dus zal ik mezelf deze week maar ff terug scherp proberen te zetten wink

Doel: amuseren en weer wat bijleren

6 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (07-06-15 14:49:11)

Re: Haven triatlon Zeebrugge

Zo die zit er op, zeer tevreden!! Goed georganiseerde wedstrijd met alles er op en de aan. Dikke sjapo!!!
And the results are:....
500m=7:13
20km=31:20 (stayer)
5km=19:38
Totaal tijd=01:00:58

1ste H<45, 16de overall

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

7

Re: Haven triatlon Zeebrugge

Afgelopen zaterdag ook meegedaan.
Allemaal goed georganiseerd. Enerzijds een saai parcours maar anderzijds toch een speciaal gegeven om zo in de haven te sporten.

Het was nog maar men 2de triatlon en had op alles een 'zwaarder' (stroming, wind bij het fietsen) gevoel dan men vorige triatlon (Antwerpen) maar al bij al een toch iets snellere tijd.

De tijden die op de site staan, waar moeten we de wissels bij tellen? Eerste wissel staat mee bij het zwemmen en de tweede bij het lopen? Of allebei bij het fietsen? Of..?

8

Re: Haven triatlon Zeebrugge

Nick__C schreef:

Afgelopen zaterdag ook meegedaan.
Allemaal goed georganiseerd. Enerzijds een saai parcours maar anderzijds toch een speciaal gegeven om zo in de haven te sporten.

Het was nog maar men 2de triatlon en had op alles een 'zwaarder' (stroming, wind bij het fietsen) gevoel dan men vorige triatlon (Antwerpen) maar al bij al een toch iets snellere tijd.

De tijden die op de site staan, waar moeten we de wissels bij tellen? Eerste wissel staat mee bij het zwemmen en de tweede bij het lopen? Of allebei bij het fietsen? Of..?

Twas inderdaad pittig, het heen zwemmen tegen wind en stroom viel best tegen maar in zout water maakt weer veel goed!!! dat stukje fietsen door dat dorpje vond ik echt wel de max.........kasseie!!!!!!! en het lopen onverhard was goed te doen. De wissel tijden zijn niet vermoed de tijden in de uitslag zijn de effectieve zwem, fiets, loop tijden, komen precies overeen met wat ik zelf klokte!. tel de tijden maar op kom je een paar minuten tekort op je eindtijd. Heb jij al foto's gezien??

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

9

Re: Haven triatlon Zeebrugge

Dennis Florussen schreef:
Nick__C schreef:

Afgelopen zaterdag ook meegedaan.
Allemaal goed georganiseerd. Enerzijds een saai parcours maar anderzijds toch een speciaal gegeven om zo in de haven te sporten.

Het was nog maar men 2de triatlon en had op alles een 'zwaarder' (stroming, wind bij het fietsen) gevoel dan men vorige triatlon (Antwerpen) maar al bij al een toch iets snellere tijd.

De tijden die op de site staan, waar moeten we de wissels bij tellen? Eerste wissel staat mee bij het zwemmen en de tweede bij het lopen? Of allebei bij het fietsen? Of..?

Twas inderdaad pittig, het heen zwemmen tegen wind en stroom viel best tegen maar in zout water maakt weer veel goed!!! dat stukje fietsen door dat dorpje vond ik echt wel de max.........kasseie!!!!!!! en het lopen onverhard was goed te doen. De wissel tijden zijn niet vermoed de tijden in de uitslag zijn de effectieve zwem, fiets, loop tijden, komen precies overeen met wat ik zelf klokte!. tel de tijden maar op kom je een paar minuten tekort op je eindtijd. Heb jij al foto's gezien??

Ahja inderdaad, heb zelf geen horloge gebruikt tijdens de wedstrijd dus had er geen idee van (en had de tijden nog niet opgeteld).
Neen, nog geen foto's gezien smile

Inderdaad, ik wist niet dat er een zone onverhard zou zijn voor te lopen maar dit lag eigenlijk vrij goed waardoor dat wel 'vlot' ging. Kasseien, niet zo men ding…  big_smile