1

Onderwerp: Heerenveen

Triathlon Heerenveen

Wie gaat en doet wat?

Ik start op de 1/8, eerste echter start sinds 20 jaar smile

2

Re: Heerenveen

Ik doe mee op de O.D. Mooi deelnemersveld ook.
Weersvooruitzichten zijn veelbelovend! cool

Succes morgen!

3

Re: Heerenveen

nou vandaag Heerenveen gedaan,

08:02 zwemmen
30:14 Fietsen
21:12 Lopen
01:12 wissel tijd

1:00:38 eindtijd.

Tevreden over de wedstrijd. al is er nog wel winst te halen op alle onderdelen. volgende 1/8ste is Groningen.

19de overall, en volgens mij moet ik bij H40 ingedeeld zijn (30-12-1975) echter dat is niet het geval. Ik  kan het niet terug vinden wat daar over geschreven staat. anders zou ik 4de H40 geweest zijn smile

4

Re: Heerenveen

Mooie prestatie Sieger! Bij mijn debuut op de triathlon ongeveer 8 jaar geleden(ook in Heerenveen) eindigde ik totaal kapot dik in de achterhoede met een tijd rond de 1:20...

Gisteren mijn seizoenstart op de olympische afstand. Het water was tamelijk fris en er stond ook een stevig windje. Aangezien het loopparcours ook deels onverhard is met wat heuveltjes erin, was het weer een pittige wedstrijd. Maar het zonnetje maakte veel goed  cool

De cijfertjes:

Swim 20:16
Bike  58:38. (Incl. T1)
T2 1:30
Run 43:21

Totaal 2:03:43, 13e overall

Op naar Nieuwkoop!

5

Re: Heerenveen

Net resultaat!  smile

6 Laatst bewerkt door kolibrie (27-05-15 14:47:56)

Re: Heerenveen

Ik heb ook meegedaan met de OD in Heerenveen.

Met het oog op de Ironman Maastricht ben ik vanuit Zwolle op de tijdritfiets naar Heerenveen gereden.
Na 60 natte, winderige kilometers tegen, kwam ik in Heerenveen. Daar moest ik nog 1,5 uur wachten op de start. Gelukkig kwam vlak voor de start de zon door, waardoor de temperatuur wat vriendelijker werd.

Het water was fris, maar ik heb er geen last van gehad. Wel uit voorzorg een extra badmuts opgezet.
Het fietsparcours was niet moeilijk en lekker overzichtelijk.
Lopen vond ik zwaar met het stukje off-road op en neer.

de cijfers:

Swim 28:12
Bike  54:48. (Incl. T1)
T2 1:49
Run 47:24

Totaal 2:12:11, 31e overall

daarna op de tijdritfiets weer naar huis. Lekker een OD en 120km extra in de benen.

Volgende trainings uitdaging: De combinatie Nijeveen met de halve marathon van Zwolle op één dag.

7

Re: Heerenveen

kolibrie schreef:

Ik heb ook meegedaan met de OD in Heerenveen.

Met het oog op de Ironman Maastricht ben ik vanuit Zwolle op de tijdritfiets naar Heerenveen gereden.
Na 60 natte, winderige kilometers tegen, kwam ik in Heerenveen. Daar moest ik nog 1,5 uur wachten op de start. Gelukkig kwam vlak voor de start de zon door, waardoor de temperatuur wat vriendelijker werd.

Het water was fris, maar ik heb er geen last van gehad. Wel uit voorzorg een extra badmuts opgezet.
Het fietsparcours was niet moeilijk en lekker overzichtelijk.
Lopen vond ik zwaar met het stukje off-road op en neer.

de cijfers:

Swim 28:12
Bike  54:48. (Incl. T1)
T2 1:49
Run 47:24

Totaal 2:12:11, 31e overall

daarna op de tijdritfiets weer naar huis. Lekker een OD en 120km extra in de benen.

Volgende trainings uitdaging: De combinatie Nijeveen met de halve marathon van Zwolle op één dag.

Poeh...indrukwekkende fietstijd! Ben benieuwd wat je had gefietst als je fris aan de start was verschenen...

8

Re: Heerenveen

Ynsnits schreef:
kolibrie schreef:

Ik heb ook meegedaan met de OD in Heerenveen.

Met het oog op de Ironman Maastricht ben ik vanuit Zwolle op de tijdritfiets naar Heerenveen gereden.
Na 60 natte, winderige kilometers tegen, kwam ik in Heerenveen. Daar moest ik nog 1,5 uur wachten op de start. Gelukkig kwam vlak voor de start de zon door, waardoor de temperatuur wat vriendelijker werd.

Het water was fris, maar ik heb er geen last van gehad. Wel uit voorzorg een extra badmuts opgezet.
Het fietsparcours was niet moeilijk en lekker overzichtelijk.
Lopen vond ik zwaar met het stukje off-road op en neer.

de cijfers:

Swim 28:12
Bike  54:48. (Incl. T1)
T2 1:49
Run 47:24

Totaal 2:12:11, 31e overall

daarna op de tijdritfiets weer naar huis. Lekker een OD en 120km extra in de benen.

Volgende trainings uitdaging: De combinatie Nijeveen met de halve marathon van Zwolle op één dag.

Poeh...indrukwekkende fietstijd! Ben benieuwd wat je had gefietst als je fris aan de start was verschenen...

Dat vind ik van jouw zwem tijd. Daar ben ik jaloers op.