26

Re: Triathlon Nieuwkoop

Geestig! Ik had niet door dat er tegelijkertijd met de triathlon een team time-trial werd gehouden.


http://www.triathlon-nieuwkoop.nl/web/images/uploads/photobook/1433358080/_G107105_triathlon.jpg

27

Re: Triathlon Nieuwkoop

Ja ik heb ook de nodige waaiers gezien zondag. Eentje die voor me uit fietste en waarbij ik de neiging had om erheen te rijden om er wat van te zeggen, maarja dat is zowel zinloos als energieverspillend. Een tweede groep haalde ik ergens in de derde ronde in en die konden (of wilden) gelukkig niet bij mij aanpikken maar daar heb ik toen wel wat van gezegd. Er reed wel jury rond maar of die ook penalties hebben uitgedeeld weet ik niet. Volgens mij bestond een eerste overtreding trouwens slechts uit een stop en go penalty wat, als dat is wat ik denk dat het is, wel een hele minimale penalty is.

28

Re: Triathlon Nieuwkoop

thomass schreef:

Ja ik heb ook de nodige waaiers gezien zondag. Eentje die voor me uit fietste en waarbij ik de neiging had om erheen te rijden om er wat van te zeggen, maarja dat is zowel zinloos als energieverspillend. Een tweede groep haalde ik ergens in de derde ronde in en die konden (of wilden) gelukkig niet bij mij aanpikken maar daar heb ik toen wel wat van gezegd. Er reed wel jury rond maar of die ook penalties hebben uitgedeeld weet ik niet. Volgens mij bestond een eerste overtreding trouwens slechts uit een stop en go penalty wat, als dat is wat ik denk dat het is, wel een hele minimale penalty is.

Ik heb redelijk veel jury zien rondrijden, maar niet zien ingrijpen als er overduidelijk (in mijn ogen) gestayerd werd. Ik maak me er niet al te druk over, iedereen moet zelf weten hoe hij de spelregels wil negeren (maar niet in mijn wiel) maar ik zou het wel prettig vinden als er harder wordt opgetreden, zeker als er voldoende jury rondrijdt.

Als draften legaal gaat worden op deze afstanden dan stop ik met triathlon in elk geval.

29

Re: Triathlon Nieuwkoop

Hahah ik ben die achterste smile Volledig terecht een stop-and-go gekregen overigens. Viel mij ook op dat er veel waaiers langskwamen en er weinig gedaan werd. De 2e persoon op deze foto kreeg niets, nr 3 en 4 wel. Ze hebben mij op een schaarse misstap gepakt...

30

Re: Triathlon Nieuwkoop

Helemaal mee eens, ik heb ook veel groepen zien rijden. Ik had mezelf al voorgenomen hier geen moment bij te willen rijden, wilde het zelf doen, dus de groepen netjes laten rijden.
Inderdaad ook een jury motor 3km lang schuin achter een groep zien rijden om vervolgens door te rijden zonder een zichtbare straf uit te delen, daar begreep ik niets van. Straf leek mij erg op zijn plaats.

31

Re: Triathlon Nieuwkoop

Harmen schreef:

Hahah ik ben die achterste smile Volledig terecht een stop-and-go gekregen overigens. Viel mij ook op dat er veel waaiers langskwamen en er weinig gedaan werd. De 2e persoon op deze foto kreeg niets, nr 3 en 4 wel. Ze hebben mij op een schaarse misstap gepakt...

'Goed' om te horen dat er wel juryleden waren die hun werk uitvoerden. En dapper dat je je hier meldt  wink

32

Re: Triathlon Nieuwkoop

Maca944 schreef:
Harmen schreef:

Hahah ik ben die achterste smile Volledig terecht een stop-and-go gekregen overigens. Viel mij ook op dat er veel waaiers langskwamen en er weinig gedaan werd. De 2e persoon op deze foto kreeg niets, nr 3 en 4 wel. Ze hebben mij op een schaarse misstap gepakt...

'Goed' om te horen dat er wel juryleden waren die hun werk uitvoerden. En dapper dat je je hier meldt  wink

Absoluut! Maar we gaan  je nu wel "afbranden" ... tongue

33

Re: Triathlon Nieuwkoop

Typisch in een stayer wedstrijd zitten ze bezig dat een niet stayer tenminste het echte werk is en als ze dan in een niet stayer wedstrijd komen zitten ze in elkaars wiel te rijden cool zal wel iets menselijk zijn zeker.

34

Re: Triathlon Nieuwkoop

Hahaha komt u maar hoor tongue