1

Onderwerp: Leuke Halve

In een vlaag van overmoed afgesproken om volgend jaar voor een halve te gaan. Nu ben ik dus op zoek naar een leuke halve triathlon.
Uiteraard heb ik een waslijst aan wensen:

Bij voorkeur tussen half augustus/ eind september
Niet té grootschalig
En liefst ook niet al te ver weg (weekendje-weg afstand zeg maar. Vanuit Roosendaal that is)

Met al jullie kennis ende ervaring hebben jullie vast wel suggesties dacht ik zo...
Dus roept u maar

Met alvast veel dank  smile

2

Re: Leuke Halve

Ik zeg de Halve van Damme (B)

3

Re: Leuke Halve

peet schreef:

Ik zeg de Halve van Damme (B)

zou ik ook aanbevelen

4

Re: Leuke Halve

Klazienaveen?

5

Re: Leuke Halve

Almere

6

Re: Leuke Halve

De halve van Deinze!

7

Re: Leuke Halve

Ik zeg Terheijden. Half uurtje rijden vanuit Roosendaal.
Leiderdorp maar ken ik verder niet. Ga ik dit jaar doen.
ICAN Amsterdam heb ik dit jaar gedaan en ondanks alles heb ik me prima vermaakt.
1/2 van Luxemburg onder het label van Ironman. Is mij ook erg goed bevallen maar is niet kleinschalig.

succes met kiezen.

8

Re: Leuke Halve

Dit jaar Luxemburg gedaan. Prachtig parcours, met alles wat... Ook niet schandalig groots opgezet, maar wel gaaf om tussen al die getrainde mensen rond te lopen. Btw, plak er anders gelijk een vakantie aan vast. Heb ik ook gedaan, en is perfect bevallen! wink

punisher schreef:

Ik zeg Terheijden. Half uurtje rijden vanuit Roosendaal.
Leiderdorp maar ken ik verder niet. Ga ik dit jaar doen.
ICAN Amsterdam heb ik dit jaar gedaan en ondanks alles heb ik me prima vermaakt.
1/2 van Luxemburg onder het label van Ironman. Is mij ook erg goed bevallen maar is niet kleinschalig.

succes met kiezen.

9

Re: Leuke Halve

Ik was toevallig in Luxemburg een paar dagen voor de Ironman en heb een stukje vh fiets en loopparcours gereden, zag er idd allemaal mooi uit. Maar eerlijk gezegd hik ik wel een beetje tegen het inschrijfgeld van die Ironman wedstrijden aan...

Deinze spreekt me erg aan, en valt precies in de juiste periode
Almere is natuurlijk Neerlandsch triathlon historie, en valt ook in de juiste periode

Keuzes, keuzes, 't blijft moeilijk... gelukkig heb ik nog tijd zat (alhoewel ik niet weet of tijd de keuze nou makkelijker maakt. Bovendien moet ik eerst echt heel hard aan m'n zwemmen werken)

Dank voor al jullie suggesties! Keep 'em coming  big_smile

10

Re: Leuke Halve

De belman heeft nu ook een halve afstand. Ook een mooie streek daar en nog steeds in Belgie