1

Onderwerp: Triatlon op TV...

Zojuist was op de belgische zender Eén in het Journaal/Sportweekend een korte reportage te zien van de triatlon in Brasschaat. Het was niet veel maar alle beetjes helpen.... wink Wellicht dat het nog te zien zal zijn in de herhaling vanavond laat.

Tot u sprak,
Drs5je

"Bis vincit qui se vincit."

2

Re: Triatlon op TV...

Volgens mij heb jij vanmiddag niet gekeken. Bijna alles van het EK in Brasschaat was live te volgen op Sporza! Gaaf eindelijk een een langere uitzending over triatlon.

3

Re: Triatlon op TV...

Hè jammer dat ik dat gemist heb... ik was aan mijn fiets aan het sleutelen... tongue:)

Tot u sprak,
Drs5je

"Bis vincit qui se vincit."

4

Re: Triatlon op TV...

Beetje laat maar ik lees het pas zojuist in de Humo: vandaag van 12:00 tot 13:00 uur de 'Antwerp Iron Man' in Sporza (Canvas).

5

Re: Triatlon op TV...

Ik kom net al zappend op BBC1 terecht en daar is héél veel te zien omtrent de WK OD in Hamburg van vandaag!!

Tot u sprak,
Drs5je

"Bis vincit qui se vincit."

6

Re: Triatlon op TV...

BBC 2 bedoel je !!!!!!

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

7

Re: Triatlon op TV...

O, dat zou ook heel goed kunnen... sorry... cool

Tot u sprak,
Drs5je

"Bis vincit qui se vincit."

8

Re: Triatlon op TV...

Dit is volgens mij alleen nederland, maar ook wel grappig:)
http://triatlon.tv/2007/

9

Re: Triatlon op TV...

www.atv.be

ik ben een triatleet ( invoeren in zoek optie )

best wel leuke serie

10

Re: Triatlon op TV...

www.atv.be

ik ben een triatleet ( invoeren in zoek optie )

best wel leuke serie

11 Laatst bewerkt door Rogier (13-06-10 22:16:49)

Re: Triatlon op TV...

(tri) atleet Mark schreef:

www.atv.be

ik ben een triatleet ( invoeren in zoek optie )

best wel leuke serie

Klopt, goed gevonden, eze was al gepost hier,
Hier: http://www.triathlonforum.nl/viewtopic.php?id=1236

12

Re: Triatlon op TV...

Belgie heeft nu eenmaal enkele top tri en duathleten dus kunnen ze opdenduur er niet meer onderuit om iets te laten zien nu het voetbal zogoed als niks is hier :-)

13

Re: Triatlon op TV...

Is er ook een livestream bekend waar ik de ironman Hawaii kan volgen volgende week???

14

Re: Triatlon op TV...

Vorig jaar kon je het gewoon volgen via de website van de ironman zelf. Ik neem aan dat het dit jaar ook weer zo is.

Gegroet

Pain is temporay, Pride is forever

www.twitter.com/patrickvn88

15

Re: Triatlon op TV...

Ja op de ironmanlive site en op TLN zag ik dat de duitse zender HR live uitzending op tv heeft vanaf 12 uur 's nachts ongeveer (even uit mijn hoofd). Heb je wel satteliet ontvangst voor nodig.

16

Re: Triatlon op TV...

ja hoor ook dit jaar gewoon via ironman live te volgen..
en anders ! ga je gwoon naar de n8 van de triathlon... gezellig en groot scherm !

17

Re: Triatlon op TV...

Weet iemand of er tijdens de 1/2 van Nieuwkoop nog tv opname zijn gemaakt? Normaal gesproken werd er altijd wel een reportage uitgezonden op TV-west maar dit jaar kan ik niets vinden.
Op triatlon.tv zijn ook nog geen beelden te zien, nu zijn dat de laatste tijd voornamelijk alleen junioren wedstrijden die uitgezonden worden dus ben benieuwd of daar überhaupt nog andere wedstrijden komen.
Iemand nog een goede tip voor een website waar reportages van triathlon wedstrijden worden uitgezonden?

18 Laatst bewerkt door DennisM (14-08-11 23:16:43)

Re: Triatlon op TV...

Een tijdje terug was op de BBC een verslag van de triatlon in londen, voorbereiding op de spelen. met stayeren, toch wel vreemd/jammer.

19

Re: Triatlon op TV...

Komt er dit jaar ook een Nacht van de Triathlon? Ik kan op triathlonweb niets vinden...

20

Re: Triatlon op TV...

Ik heb op ZDF en ARD afgelopen vakantie verschillende keren naar de WK-wedstrijden zitten kijken. Vergeten te melden. De uitzending op BBC van de WK wedstrijd in Londen (heren) heb ik inderdaad ook gezien.

21

Re: Triatlon op TV...

Duitse Sport1 zendt morgenavond on 1800 uur verslag uit van IM 70.3 in wiesbaden.

22

Re: Triatlon op TV...

Vanmiddag triathlon op BBC1 om 16:00 uur.

23

Re: Triatlon op TV...

Yup!!! BBC1 it is for me smile

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

24

Re: Triatlon op TV...

Was weer gaaf om te zien. Zelfs wat NL exposure:)