76

Re: Almere 2019

San schreef:

Ik zat met dezelfde vragen als Kempenaer.

Ook voor mij voor dit mijn eerste halve. Wanneer dien je de tassen in te leveren/ aan de haak te hangen. Is dit ook vrijdag of kan dit op zaterdag?

Begin toch wel wat last van zenuwen te krijgen...

Dit kan vrijdag maar ook nog zaterdagochtend.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

77 Laatst bewerkt door Arnoutdv (12-09-19 11:12:56)

Re: Almere 2019

Ik raad jullie toch echt aan om de Athlete Guide / Deelnemers info te downloaden en te lezen.
https://www.challenge-almere.com/nl/atleten/briefing/

Hierin staan alle tijden etc opgesomd

Vrijdag 13-09-2019
Tijd Activiteit Locatie
08:30 uur Start Senior en No-Limit Challenge Van Rheenen Sport
13:00 uur Finish Senior Challenge en No-Limit Challenge Esplanade
17:30 – 19:45 uur Carbo Loading Party Theater
17:30 – 20:30 uur Mogelijkheid tot massage voor de wedstrijd Theater
20:30 uur Registratie gesloten Theater
20:30 uur Transition Area en Bike Check-In gesloten Esplanade

Long Distance – Engelstalig
Briefing: 11:00 uur
Registratie: 11:30 uur*
Check-In: 11:30 uur

Middle Distance – Engelstalig
Briefing: 13:00 uur
Registratie 13:30 uur*
Check-In 13:30 uur

Long Distance – Nederlandstalig
Briefing: 12:00 uur
Registratie 12:30 uur*
Check-In 12:30 uur

Middle Distance – Nederlandstalig
Briefing: 14:00 uur
Registratie 14:30 uur*
Check-In 14:30 uur

Zaterdag 14-09-2019
6:00-7:00 uur Transition Area open laatste mogelijkheid Registratie en Check-In Middle Distance
8:00 uur Transition Area Middle Distance gesloten

*) De registratie vindt in principe plaats na de briefing. De briefings vinden plaats in de grote zaal van Kunstlinie Almere Flevoland (theater) van Almere. Tijdens de briefing ontvang je de laatste informatie met betrekking tot de weersomstandigheden, het parcours, de reglementen en het aanmeldproces. Je wordt dringend verzocht hierbij aanwezig te zijn zodat je alle benodigde informatie ontvangt. Mocht je niet bij de briefing aanwezig kunnen zijn, dan is registratie ook mogelijk op donderdag van 13:00 – 17:00 uur, op vrijdag tussen 11:30 – 20:30 uur of op zaterdag (alleen Middle Distance) tussen 6:00 – 7:00 uur.

78 Laatst bewerkt door Louise (12-09-19 11:14:35)

Re: Almere 2019

Gringo schreef:

Zijn er andere forumleden die morgen ook al rondlopen?

Ja, ik, ik moet wel, want voor de hele afstand kun je zaterdag niet meer je fiets inchecken. Wij zijn van plan om er rond 2 uur te zijn, even rondkijken, om 3 uur is onze briefing, daarna registeren en inchecken. Daarna weten we nog niet, maar in elk geval ook nog ergens wat eten. We overnachten in een hotel aan de snelweg bij Lelystad (waar ze - helaas, helaas - niet flexibel zijn en dus pas te laat ontbijt hebben, urgh meteen bij boeking aangegeven.... moeten we dus zelf voor aan de slag).

Dat met die tassen vond ik de eerste keer ook ingewikkeld, maar dat viel alles mee.  Je moet alleen vooraf even goed opletten wat in welke tas moet.

En oja, de deelnemersinfo is inderdaad heel informatief. Het is alleen wel speuren om de relevante dingen uit de 39 pagina's te filteren...  wat een boekwerk!

Louise

79

Re: Almere 2019

Thanks ArnoutDV.
Dit had ik volledig gemist (sowieso heb ik geen enkele mailing/info vanuit de organisatie ontvangen, enkel dus startnr. nadat ik er zelf achteraan gebeld had; dit is bij al mijn andere wedstrijden wel altijd het geval, en daar zit dan niet zo'n grote professionele organisatie achter...)

@Olaf, 17graden is idd zeker wetsuit voor mij (dat vind ik zelfs met wetsuit koud om zonder gewenning/inzwemmen te moeten beginnen)

80

Re: Almere 2019

Ik krijg regelmatig emails en zelfs thuis een pakketje ontvangen.
Dus bijzonder en vooral vervelend dat jij op geen enkele manier op de hoogte wordt gehouden

81

Re: Almere 2019

Ik heb ook geen enkele email ontvangen.

Denk dat het ermee te maken heeft dat ik een na-inschrijving ben en eerst op de reservelijst stond.

82

Re: Almere 2019

zico schreef:

Ik heb ook geen enkele email ontvangen.

Denk dat het ermee te maken heeft dat ik een na-inschrijving ben en eerst op de reservelijst stond.

Ja, dat denk ik wel want ik ben ook via reservelijst ingeschreven en moest ook via de startlijst vernemen dat ik erbij was. Uiteraard wel een voorgevoel na het aftikken van een kleine 320 euro smile
Maar geen mail meer ontvangen met mijn startnummer.

83

Re: Almere 2019

Louise schreef:
Gringo schreef:

Zijn er andere forumleden die morgen ook al rondlopen?

Ja, ik, ik moet wel, want voor de hele afstand kun je zaterdag niet meer je fiets inchecken. Wij zijn van plan om er rond 2 uur te zijn, even rondkijken, om 3 uur is onze briefing, daarna registeren en inchecken. Daarna weten we nog niet, maar in elk geval ook nog ergens wat eten. We overnachten in een hotel aan de snelweg bij Lelystad (waar ze - helaas, helaas - niet flexibel zijn en dus pas te laat ontbijt hebben, urgh meteen bij boeking aangegeven.... moeten we dus zelf voor aan de slag).

Dat met die tassen vond ik de eerste keer ook ingewikkeld, maar dat viel alles mee.  Je moet alleen vooraf even goed opletten wat in welke tas moet.

En oja, de deelnemersinfo is inderdaad heel informatief. Het is alleen wel speuren om de relevante dingen uit de 39 pagina's te filteren...  wat een boekwerk!

Louise


Ok zou leuk zijn als we elkaar nog even tegenkomen! Ik rijd op en neer want geen hotel genomen. Ik slaap toch het best in mijn eigen bed en het is uiteindelijk maar een uurtje rijden. Mijn briefing is om 14.00 uur, dus verwacht er vanaf 13.00 te zijn. Moet alleen nog even bedenken waar ik mijn fiets laat tijdens het registreren want de bike check in is pas na de registratie. Misschien tot die tijd maar in de auto laten liggen? Iemand een tip?

84

Re: Almere 2019

Gringo schreef:
Louise schreef:
Gringo schreef:

Zijn er andere forumleden die morgen ook al rondlopen?

Ja, ik, ik moet wel, want voor de hele afstand kun je zaterdag niet meer je fiets inchecken. Wij zijn van plan om er rond 2 uur te zijn, even rondkijken, om 3 uur is onze briefing, daarna registeren en inchecken. Daarna weten we nog niet, maar in elk geval ook nog ergens wat eten. We overnachten in een hotel aan de snelweg bij Lelystad (waar ze - helaas, helaas - niet flexibel zijn en dus pas te laat ontbijt hebben, urgh meteen bij boeking aangegeven.... moeten we dus zelf voor aan de slag).

Dat met die tassen vond ik de eerste keer ook ingewikkeld, maar dat viel alles mee.  Je moet alleen vooraf even goed opletten wat in welke tas moet.

En oja, de deelnemersinfo is inderdaad heel informatief. Het is alleen wel speuren om de relevante dingen uit de 39 pagina's te filteren...  wat een boekwerk!

Louise


Ok zou leuk zijn als we elkaar nog even tegenkomen! Ik rijd op en neer want geen hotel genomen. Ik slaap toch het best in mijn eigen bed en het is uiteindelijk maar een uurtje rijden. Mijn briefing is om 14.00 uur, dus verwacht er vanaf 13.00 te zijn. Moet alleen nog even bedenken waar ik mijn fiets laat tijdens het registreren want de bike check in is pas na de registratie. Misschien tot die tijd maar in de auto laten liggen? Iemand een tip?

Er is een bewaakte fietsenstalling. Krijg je een nummer op je fiets en een strookje mee. Met dat strookje kan je je fiets weer ophalen. Vorig jaar was het heel druk hier en werden er veel fietsen tegen elkaar aan gezet.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

85

Re: Almere 2019

Is er zaterdag op de dag zelf ook een bewaakte fietsenstalling, ook voor toeschouwers die op de racefiets willen komen?

86

Re: Almere 2019

Gringo schreef:

Ok zou leuk zijn als we elkaar nog even tegenkomen!

Zeker, laten we naar elkaar uitkijken!

Ik heb ook geen mail gehad met startnummer, dat heb ik zelf van de lijst moeten plukken en ik heb er nog achteraan moeten mailen omdat we bij de mannen- ipv de gemengde teams stonden. Maar ik heb wel regelmatig mail gekregen met informatie. Of reclame. En inderdaad een keer post, vooral toeristische info voor Almere - het is zaterdag ook Open Monumentendag, hahaha!

Louise

87

Re: Almere 2019

Succes allemaal in Almere! Ik kijk uit naar jullie (hopelijk positieve) verhalen na het weekend!

88

Re: Almere 2019

Jasper298 schreef:
zico schreef:

Ik heb ook geen enkele email ontvangen.

Denk dat het ermee te maken heeft dat ik een na-inschrijving ben en eerst op de reservelijst stond.

Ja, dat denk ik wel want ik ben ook via reservelijst ingeschreven en moest ook via de startlijst vernemen dat ik erbij was. Uiteraard wel een voorgevoel na het aftikken van een kleine 320 euro smile
Maar geen mail meer ontvangen met mijn startnummer.

Ja ik sta dus ook niet op de startlijst...

Probeer te bellen maar krijg geen gehoor.

Heb wel betaald haha.

89

Re: Almere 2019

Bedankt voor de info over de fietsenstalling Olaf!

90

Re: Almere 2019

Uhm jongens, er is een briefing he, morgen...daar worden al deze vragen beantwoord hoor (ik bedoel, die komen in de briefing voorbij).
Dus noooo stress!!

91

Re: Almere 2019

Volgens mij kun je alles voor de halve (registratie, bike inchecken enz) ook op zaterdag doen, maar volgens mij alleen tussen 6 en 7. Daarna komen de full distance atleten de transitie zone in tijdens hun race.

De briefing en registratie staat een beetje raar in de athlete guide.
Engelse briefing is op zaterdag om 13:00, dan registratie om 13:30.
Nederlandse briefing is op zaterdag om 14:00 en dan registratie om 14:30

Maar als je niet bij de briefing kunt zijn dan kun je je registreren tussen 11:30 en 20:30 op vrijdag (of vandaag van 13:00 tot 17:00).

Je tassen kun je zaterdag ophangen neem ik aan. Bij IM Maastricht kon je je tas daarna gewoon in een bak gooien, maar hier moet je hem terughangen (aan je genummerde haakje neem ik aan).


Vandaag van Engeland naar NL gereden en dat ging soepel. Fiets nog even schoongemaakt, ketting ge-olied, aerobottle en reserve spullen erop gedaan.
Laatste dagen een zeurende pijn in mijn heup/lies regio maar ik ga ervanuit dat dat wel los loopt. Ben in ieder geval in goeie tapermode, en redelijk chagrijnig, dus dat is een goed teken!

92

Re: Almere 2019

Veel plezier Montanaman!

Je moet sneller dan de klos zijn.

93

Re: Almere 2019

Veel plezier en succes allemaal !

Er is een Livestream bij Omroep Flevoland las ik net in een mailtje van de NTB dus leuk om te volgen.

94

Re: Almere 2019

Wij gaan zometeen vertrekken richting Almere - de anderen veel plezier en succes gewenst alvast, en wie weet tot ziens!

Louise

95

Re: Almere 2019

Heel veel succes allemaal!

Ik ga het proberen te volgen thuis.
Kom ik meteen op mijn volgende vraag, is er een livestream oid?

96

Re: Almere 2019

Tri-John schreef:

Heel veel succes allemaal!

Ik ga het proberen te volgen thuis.
Kom ik meteen op mijn volgende vraag, is er een livestream oid?

https://www.omroepflevoland.nl/info/triatlonalmere

Omroep Flevoland is bijna overal wel op tv te vinden werd tijdens de briefing gezegd.

97

Re: Almere 2019

Haha de hippie heeft weer ingechecked!
Zo tof die man, is 70+, deed 3jr geleden ook mee, we herkenden elkaar bij decregistratiebalie vanavond.

Hij is ambassadeur voor ALS in duitsland, fietst op een goudgespoten stadsfiets met krat voorop en loopt de halve marathon op van die houten boerenklompen.

Ik ga hem volgen in de app, benieuwd wat hij dit jaar voor een tijd neerzet.
Je kunt er veel van vinden, maar ik maak een diepe buiging voor dit mooie mens!!

98

Re: Almere 2019

Net terug van bike check in. Waar plak je de tatoos met nummer als je een trisuit hebt met mouwtjes?

99

Re: Almere 2019

Buitenkant kuiten

100

Re: Almere 2019

Hedcandy schreef:

Buitenkant kuiten

Dank je, hoorde ook al onderarm maar is denk ik minder leesbaar op de fiets...