1

Onderwerp: Planning 2023

Time flies when you're having fun! Je let even niet op, en is al weer bijna 2023.
Wat zijn jullie plannen?

2 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (05-11-22 12:23:44)

Re: Planning 2023

Deelname van ons team aan de teamcompetities is nog erg onzeker, maar ik sta alvast ingeschreven voor:

21/05 Bilzen 111
04/06 Ironman Hamburg

Daarna wil ik nog eens een 6-uurs loop doen. Vond dat zo leuk, maar past niet echt in de voorbereiding wink

3

Re: Planning 2023

Mja ik hoop dat ik iets kan doen in 2023, sta momenteel wel ingeschreven voor de GO 90 in Brouwersdam maar of ik tegen dan al terug iets kan van sport weet ik niet; een FD zal er waarschijnlijk niet meer in zitten voor mij de eerste jaren dus misschien nog wat kwartjes en als alles goed gaat een halve ergens. Zal allemaal wat afhangen hoe de revalidatie verloopt.

4

Re: Planning 2023

Tot nu toe alleen ingeschreven voor 70.3 Luxemburg, daar gaan we met een groep heen vanuit de vereniging. Verder nog geen plannen. Wellicht nog een mooie kwart (Holten oid) en een halve + wat wedstrijden uit de teamcompetitie. Een hele heb ik (nog) geen zin in.

En in januari natuurlijk de halve marathon van Egmond.

5

Re: Planning 2023

Ik start het seizoen met de Brouwersdam 90  en eindig het met Challenge Almere in sept (halve).

Ik wil daartussen vooral lokale wedstrijdjes doen, om de organisatie van die wedstrijden te steunen.
En ik denk na over de gravelversie van RATN, dat zou dan mn eerste ultra zijn (wel de 'sprint' versie van 1250km).
Nog even aankijken hoe mn herdtel gaat de komende maand, daarna gaat t inschrijfgeld omhoog dus dan wil ik beslist hebben.

6

Re: Planning 2023

Mijn hoofddoel staat , namelijk Ironman Kopenhagen.
De rest moet ik nog invullen , ik denk een halve en wat standaard afstanden .
Het voorjaar wat loopjes of zo , binnenkort maar eens met mijn coach overleggen .

7

Re: Planning 2023

Weet iemand of er in 2023 of normaliter ook kleinschalige FD triathlons in Belgie of Duitsland zijn zoals de Gelreman? Liefst in juni/juli. Ik zou er graag weer een willen doen, maar kan helaas nog niks geschikts vinden.

8

Re: Planning 2023

Leuk om jullie plannen te lezen!

Begin maart begin ik met Ironman Zuid-Afrika. Aangezien ik begin januari 50 word en dus in een nieuwe AG start en ZA een regionaal kampioenschap is en derhalve 100 Konaslots biedt heb ik daar wel wat ambities. Begin februari train ik daarvoor nog een paar dagen op Lanzarote.

Daarna eind mei Challenge the Championship in Samorin, eens kijken of ik daar mijn pr op de halve kan verbeteren.

Eind juni Challenge Roth, eens kijken of ik daar mijn pr op de hele kan verbeteren.

En morgen is de loting voor de Norseman, daar doe ik uiteraard ook aan mee, al is de kans dat ik ook aan de start sta natuurlijk een stuk kleiner, maar wie weet.

Verder nog niets gepland, maar ik zal wel starten bij wat 2e en/of 3e divisiewedstrijden en wat lokale wedstrijden als het zo uitkomt. Het lijkt me in elk geval wel weer leuk om de OD in Zandvoort te doen.

9

Re: Planning 2023

Mijn hoofddoel is de Ironman 70.3 in Hoorn. Verder ben ik ingeschreven voor de Brouwerdam 1/4 en wil ik de OD Zandvoort doen.
Verder wil ik nog een paar leuke sprints, of nog een OD doen. Dit moet nog wat vorm krijgen. Een 10/15k of 1/2 marathon zou ook nog kunnen.

10

Re: Planning 2023

nhou schreef:

Weet iemand of er in 2023 of normaliter ook kleinschalige FD triathlons in Belgie of Duitsland zijn zoals de Gelreman? Liefst in juni/juli. Ik zou er graag weer een willen doen, maar kan helaas nog niks geschikts vinden.

Net over de grens Belgie Frankrijk heb je de Chitriman, ook een vrij mooie en goede organisatie. https://www.chtriman.com/

11

Re: Planning 2023

De halve van Nieukoop en de Gelreman. Kijken of ik op beide afstanden mijn pr kan verbeteren.

12

Re: Planning 2023

Ooo Maarten, de loting weer, ik ga weer voor je duimen!!
Eens moet het toch lukken! Ik gun het je zo.

En mooie planning verder, tof dat je een poging tot kona slot gaat doen.

13

Re: Planning 2023

Mijn triathlon agenda zal volgend jaar redelijk leeg blijven. Waarschijnlijk alleen de sprint in Heerhugowaard en Ironman 5i50 in Hoorn.
Wel ben ik ingeloot voor de Amstel Gold Race toertocht, daar wil ik de 240km fietsen.

14 Laatst bewerkt door ronnyke (06-11-22 20:46:07)

Re: Planning 2023

Me net ingeschreven voor de Ironman 70.3 Knokke, was het eerst niet van plan maar dicht bij huis dus....

15

Re: Planning 2023

ronnyke schreef:
nhou schreef:

Weet iemand of er in 2023 of normaliter ook kleinschalige FD triathlons in Belgie of Duitsland zijn zoals de Gelreman? Liefst in juni/juli. Ik zou er graag weer een willen doen, maar kan helaas nog niks geschikts vinden.

Net over de grens Belgie Frankrijk heb je de Chitriman, ook een vrij mooie en goede organisatie. https://www.chtriman.com/

Dank je Ronnyke. Net geen Belgie of Duitsland, maar komt wel in de buurt qua locatie en timing. Iemand anders nog meer opties?

16

Re: Planning 2023

nhou schreef:

Weet iemand of er in 2023 of normaliter ook kleinschalige FD triathlons in Belgie of Duitsland zijn zoals de Gelreman? Liefst in juni/juli. Ik zou er graag weer een willen doen, maar kan helaas nog niks geschikts vinden.

Maakt het nog uit waar in Duitsland ??
Kan wel voor je kijken als je wilt .

17

Re: Planning 2023

@Jeanette schreef:
nhou schreef:

Weet iemand of er in 2023 of normaliter ook kleinschalige FD triathlons in Belgie of Duitsland zijn zoals de Gelreman? Liefst in juni/juli. Ik zou er graag weer een willen doen, maar kan helaas nog niks geschikts vinden.

Maakt het nog uit waar in Duitsland ??
Kan wel voor je kijken als je wilt .

Hoe dichterbij hoe beter natuurlijk. Duinkerken is ook 3 uur rijden vanuit het oosten. Maar alle suggesties zijn welkom!

18 Laatst bewerkt door superhans (07-11-22 09:06:13)

Re: Planning 2023

nhou schreef:
@Jeanette schreef:
nhou schreef:

Weet iemand of er in 2023 of normaliter ook kleinschalige FD triathlons in Belgie of Duitsland zijn zoals de Gelreman? Liefst in juni/juli. Ik zou er graag weer een willen doen, maar kan helaas nog niks geschikts vinden.

Maakt het nog uit waar in Duitsland ??
Kan wel voor je kijken als je wilt .

Hoe dichterbij hoe beter natuurlijk. Duinkerken is ook 3 uur rijden vanuit het oosten. Maar alle suggesties zijn welkom!

In Hannover heb je een leuke kleinschalige full distance.
Deze heb ik in Juni 2012 gedaan, en was me ondanks het hele slechte weer goed bevallen. Zwemmen in een kanaal, snel fiets parcours, en lopen door een park.

http://www.wasserstadt-triathlon.de/

19

Re: Planning 2023

Mijn planning voor 2023 is nog niet helemaal uitgedacht. maar de eerste inschrijving heb ik al gedaan. Ook ik sta voor de triathlon Brouwersdam90 ingeschreven, verder zal ik ook zeker triathlon Terneuzen doen. Waarschijnlijk komt daar naast de 1/8 een langere afstand bij.

Verder ben ik nog aan het overwegen welke en of ik nog een IronMan ga doen. Ik heb hetzelfde probleem als Maca, ik wordt ook 50 in 2023. Als ik nog eens voor een kona-slot wil gaan is dat een goed moment. Alleen ik ben nog in een dubio over welke het beste daarvoor is tussen Klagenfurt, Frankfurt en Thun.

@Maca944: Mooi maar druk programma heb jij in 2023. Alleen ik mis er 1 in je planning, Kona. IM Zuid Afrika is niet de drukst bezette race met 100 slots te vergeven. Dat maakt de kans groot voor jou om hem te bemachtigen.

20

Re: Planning 2023

Lennart73 schreef:

@Maca944: Mooi maar druk programma heb jij in 2023. Alleen ik mis er 1 in je planning, Kona. IM Zuid Afrika is niet de drukst bezette race met 100 slots te vergeven. Dat maakt de kans groot voor jou om hem te bemachtigen.

Direct kwalificeren voor Kona is absoluut het doel van Zuid-Afrika, maar ik schrijf hem pas op als het zover is wink

21

Re: Planning 2023

Hoop voor je dat je dan ook weer lekker kunt racen. Alhoewel "alleen" finishen zou misschien al top zijn na al dit blessure leed.

ronnyke schreef:

Me net ingeschreven voor de Ironman 70.3 Knokke, was het eerst niet van plan maar dicht bij huis dus....

22

Re: Planning 2023

hugo schreef:

Hoop voor je dat je dan ook weer lekker kunt racen. Alhoewel "alleen" finishen zou misschien al top zijn na al dit blessure leed.

ronnyke schreef:

Me net ingeschreven voor de Ironman 70.3 Knokke, was het eerst niet van plan maar dicht bij huis dus....

Ik neem aan dat dat ook je streven is ronnyke? En altijd lekker als je voor zo'n wedstrijd in je eigen bed kan slapen, erg benieuwd naar deze wedstrijd.

23

Re: Planning 2023

IK ga het dit jaar zo eenvoudig mogelijk houden qua wedstrijden, alleen Brouwersdam daar komt een weekendje vakantie bij met vrouw en hond in Ouddorp, daar gaan we in regelmaat een weekendje naartoe. Eerst het plezier eens terug vinden in de sport want met ziek te vallen heb ik toch ook wel ondervonden dat ik mezelf daarin een beetje kwijt was. Ik weet ook niet of ik ooit nog een FD ga doen eigenlijk,

24

Re: Planning 2023

Sterkte in elk geval.

Je moet sneller dan de klos zijn.

25 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (07-11-22 13:03:10)

Re: Planning 2023

Lennart73 schreef:

@Maca944: Mooi maar druk programma heb jij in 2023. Alleen ik mis er 1 in je planning, Kona. IM Zuid Afrika is niet de drukst bezette race met 100 slots te vergeven. Dat maakt de kans groot voor jou om hem te bemachtigen.

Mooi wat voor planning bij kwalificatie komt kijken.
Maar ZA is een regionale kampioenschap. Hoe zit dat dan met IM Hamburg als EK?

[edit] Nevermind, Hamburg is alleen EK voor dames profs.  AG's en mannen hebben EK in Frankfurt roll