101

Re: Planning 2023

Die blauwalg is hier in de omgeving een hartstikke groot probleem: steeds meer, steeds vroeger. Tsja, concretisering van de stikstofcrisis...

Maar over de planning: gister kondigde Triathlon GO een nieuwe aan, in Zierikzee. In het kader van mijn verzameling Zeeuwse triathlons 'moet' ik die wel doen natuurlijk, en het komt ook goed uit. Dus: 30 september 1/8e Zierikzee erbij op de planning.

Louise

102

Re: Planning 2023

Die ziet er idd leuk uit, ken de omgeving daar dus zal een mooie worden, hij past wel voor mij maar vind Zierkzee net te ver voor een sprintje en de week erna gaan we al een paar dagen op vakantie daar in de buurt anders maakte ik er een weekendje van. Volgend jaar dan maar en hopelijk ook een kwart daar of een 90.

103

Re: Planning 2023

Superleuk ja, Zierikzee.
Voor mij ook wel ver, maar stel je voor dat ik tegen die tijd op mn dooie gemakje een triathlon zou kunnen...dan is t wel verleidelijk.
Ik hou m in gedachten.

104 Laatst bewerkt door Lennart73 (07-06-23 14:06:37)

Re: Planning 2023

Zierikzee zag ik ook voorbij komen, mijn inschrijving heb ik gelijk gedaan. De race is in het historisch centrum wat het extra mooi maakt. De inschrijvingen gaan wel snel. Zojuist waren er al 108 van de 300 ingeschreven.

Buiten Terneuzen was mijn planning helemaal leeg door een schouderblessure. Nu Terneuzen goed gegaan is zit ik naar de triathlon van Stein te kijken. Komende weken kijken of ik wat meer kan zwemmen en Stein kan toevoegen aan de planning.

105

Re: Planning 2023

Lennart73 schreef:

Zierikzee zag ik ook voorbij komen, mijn inschrijving heb ik gelijk gedaan. De race is in het historisch centrum wat het extra mooi maakt. De inschrijvingen gaan wel snel. Zojuist waren er al 108 van de 300 ingeschreven.

Ja, ik was ook verbaasd, zo veel inschrijvingen meteen op een doordeweekse dag overdag. Nouja, de early bird korting is ook alleen vandaag, dus dat gaf wel wat druk. Leuk om je dan te zien, Lennart, en wie weet ook Hedcandy.

Louise

106

Re: Planning 2023

Afgelopen zondag een hele leuke ochtend gehad met de 4e divisie team competitie in Wijchen. Kleinschalig evenement en goed georganiseerd, daar zou ik best nog een keertje individueel aan meedoen.

Aanstaande zaterdag voor mij de laatste team wedstrijd in Hellevoetsluis en dat ziet er nog sfeervoller uit als ik het promo filmpje van de organisatie zo zie. Een iets minder snel parcours maar wel leuk zo midden in de stad.

107

Re: Planning 2023

Leuk , daar was ik als NTB official