1

Onderwerp: Triathlon Veenendaal

Hardlopen gaat weer de goede kant op de laatste tijd (al jaren aan het kwakkelen met een voetlblessure...), dus ik heb me ingechreven voor triathlon Veenendaal. Een stuk goedkoper dan de high tech triathlon die ik vorige jaar had gedaan, zal meehelpen dat het niet van de NTB georganiseerd is.

Ik heb me ingeschreven voor de 1/8 recreanten serie, zo hard ga ik toch niet en een rolling start bij het zwemmen lijkt me stiekem ook wel heel fijn smile

2

Re: Triathlon Veenendaal

Leuk , vorig jaar ben ik daar ook gestart .
Toen was het trouwens wel een NTB wedstrijd .

3

Re: Triathlon Veenendaal

Wel of niet via de NTB maakt kwa prijs niet zo heel veel uit.
Maar wél of het een locale triathlon is die draait op vrijwilligers, of dat hij georganiseerd wordt door een commerciale partij, zoals Trihard, Start2Finish, DTS of Challenge...


Veel plezier gewenst Sandra, fijn dat het weer kan!

4

Re: Triathlon Veenendaal

Hedcandy schreef:

Wel of niet via de NTB maakt kwa prijs niet zo heel veel uit.
Maar wél of het een locale triathlon is die draait op vrijwilligers, of dat hij georganiseerd wordt door een commerciale partij, zoals Trihard, Start2Finish, DTS of Challenge...

Had ik me niet gerealiseerd, ik schrok vorig jaar (na een aantal jaar afwezigheid / alleen tweede divisie triathlons) van 50+ euro voor de 1/8 high tech triathlon, maar dat is inderdaad een commerciele partij...

5

Re: Triathlon Veenendaal

Sandra86 schreef:
Hedcandy schreef:

Wel of niet via de NTB maakt kwa prijs niet zo heel veel uit.
Maar wél of het een locale triathlon is die draait op vrijwilligers, of dat hij georganiseerd wordt door een commerciale partij, zoals Trihard, Start2Finish, DTS of Challenge...

Had ik me niet gerealiseerd, ik schrok vorig jaar (na een aantal jaar afwezigheid / alleen tweede divisie triathlons) van 50+ euro voor de 1/8 high tech triathlon, maar dat is inderdaad een commerciele partij...

Maar wel een leuke wedstrijd. Verkeersvrij, en ik vond het een bijzondere omgeving. Dan mag het van mij ook wel iets meer kosten.

6

Re: Triathlon Veenendaal

Ik werk op de high tech campus; vandaar dat ik het 'bijzondere omgeving' gedeelte mis denk ik . Maar zeker een geschikte plek om een triathlon te organizeren omdat er in het weekend toch al bijna niemand is.

7

Re: Triathlon Veenendaal

Sandra86 schreef:

Ik werk op de high tech campus; vandaar dat ik het 'bijzondere omgeving' gedeelte mis denk ik . Maar zeker een geschikte plek om een triathlon te organizeren omdat er in het weekend toch al bijna niemand is.

Ik heb er zelf ook nog een tijd gewerkt, maar vond het daardoor juist zo bijzonder. Een heel bekende omgeving, maar een compleet andere setting. Ik denk dat het ook komt door te ervaren hoe je van een zakelijke omgeving er opeens optrekt met collega-sporters. Dan bekijk je de strip toch anders (ik wel iig :-))

8

Re: Triathlon Veenendaal

Kleine update: ik was uiteindelijk ziek en heb dus niet meegedaan. Ik hoorde van vrienden die wel meededen dat het wel een leuke goed georganiseerde triathlon is, dus mocht het in mijn kalender passen wil ik volgend jaar nog een keer proberen deze te doen!

9

Re: Triathlon Veenendaal

Jammer dat je ziek was Sandra .
Veenendaal heb ik vorig jaar gedaan . Is een leuke niet al te grote wedstrijd.

10 Laatst bewerkt door yoeri (04-09-23 20:56:44)

Re: Triathlon Veenendaal

Dit jaar deed mijn vrouw mee aan Veenendaal. Het was voor ons de eerste ervaring met deze wedstrijd. Zeer toegankelijk en goed georganiseerd. Ook bijzonder groot qua publieksbelangstelling voor een 'lokale' wedstrijd. Aanrader hoor!