1

Onderwerp: Tomtom historie activiteiten exporteren

Ik gebruik al jaren een Tom Tom sporthorloge. Maar helaas, Tom Tom stopt eind september met de ondersteuning en software. (bericht Tom Tom: 'website, desktop- en mobiele applicatie van TomTom Sports zijn beschikbaar tot en met 30 september 2023. Daarna wordt de site permanent verwijderd en zal deze niet langer toegankelijk zijn.)
Mijn hardloop-activiteiten hield ik naar alle tevredenheid bij in Tom Tom Sports Connect. Maar helaas, het is eindig.
Overigens heb ik als alternatief inmiddels een Garmin sporthorloge gekocht en ga voor het bijhouden van mijn hardloopprestaties voortaan Strava gebruiken.

Nu mijn vraag:
Kan ik de historie van mijn hardloop-activiteiten van de afgelopen 7 jaar (circa 300 activiteiten!) vanuit Tom Tom Sports Connect exporteren naar Strava. Ik heb zelf al een poging gedaan via Tom Tom https://mysports.tomtom.com/app/settings/exporters/ en vervolgens te verbinden met Strava, maar ik zie niets gebeuren. Strava geeft niet aan dat het activiteiten uit Tom Tom Sports Connect activiteiten ontvangt.

Wie kan mij helpen?

2 Laatst bewerkt door Jörgen (07-08-23 14:25:22)

Re: Tomtom historie activiteiten exporteren

In het verleden heb ik RunGap (App store) wel eens gebruikt, dat werkte toen prima.

3

Re: Tomtom historie activiteiten exporteren

Maar Tom Tom Sports Select biedt RunGap niet aan als programma waarnaartoe activiteiten kunnen worden geëxporteerd.

4

Re: Tomtom historie activiteiten exporteren

Als je een (oud) Android-toestel hebt, kun je SyncMyTracks proberen. Ik weet dat er zowel een import- als exportfunctionaliteit is voor TomTom Sports. Zelf heb ik deze app gebruikt om activiteiten vanuit Suunto over te zetten naar Garmin Connect.

De app is overigens wel betaald, maar dan hebben we het over een klein bedrag.

5 Laatst bewerkt door Jörgen (29-08-23 21:11:11)

Re: Tomtom historie activiteiten exporteren

hanscuppen schreef:

Maar Tom Tom Sports Select biedt RunGap niet aan als programma waarnaartoe activiteiten kunnen worden geëxporteerd.

Toch is het gelukt.

Net nog even gekeken, ik heb 220 activiteiten geïmporteerd van TomTom MySports. Je kan ze vervolgens ook weer exporteren naar een hele trits platforms.

http://www.rungap.com/